News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Kaptajn Xaiver Unsinn

Started by elThyge, 24 May, 2009, 21:17:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Belial

Æv. Jeg kan kun se et rødt kryds.  :-\

MVH

Belial

elThyge

Quote from: Belial on 01 July, 2009, 22:37:59
Æv. Jeg kan kun se et rødt kryds.  :-\

MVH

Belial

Skulle der være problemer med billedet så brug linket til Black Hat. Det fører direkte til modellen.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

elThyge



Male, male - skal have flere figurer klar inden på lørdag...
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

elThyge



Male, male, male, male...
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

elThyge





Det holder bare ikke at lege med små plastik soldater, når jeg har så meget lækkert bly stående klar, som mangler lidt historie.

Kinesiske øksemordere. Mangler at finde et passende Triadenavn til deres røde temalfarve.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Konstantin the Apostate

Hvad med ... uhm.. The red lotus society ( efter en gammel martial arts film)?
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

elThyge





Lille forsøg med Vallejo Carmine Red. Den virker godt på hvide flader mellem GW Blood Red. Næst trin bliver lidt mørkere udvalgte skygger med GW Scorched Brown.

Hmm, Red Lotus Society. Jeg har endnu ikke turde klikke videre for at se, hvad organisationen står for...

Det er ikke meget information på IMDB?
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

elThyge





Det var så grundlæggende dybden, har lige spottet et par enkelte steder, men ellers skal der lys på fra nu af.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Jenova

Jeg synes deres økser er lide nederen. Passer ikke så godt til figurerne. Bortset fra det er de cool. Det ville se godt ud med hvide eller næste hvide highlights på det sorte hår.
Jenova Painting -  Like watching paint dry

elThyge

Det er lidt trist med økserne. Nærmest en klump metal for enden af en pind. Størrelsen er ok, men de kunne godt have givet det et mere orientalsk præg.

Angående håret, så er vi på samme bølgelængde. Jeg vil prøve med en meget lys, men forholdvis markant highlight. Det er dog ikke noget jeg rigtig har lavet før på hår.

Tænker på at lægge den på "indersiden" af håret ved midterskilningen sammen med en lille streg på pandehåret. Resten vil blive holdt i en sort.

- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Jenova

Ja, de ligner lego økser  >:(

Mht. hår highlight, så lyder det rigtig godt. Jeg synes et skarpt highlight ser super ud på sort hår!
Jenova Painting -  Like watching paint dry

elThyge



Jeg er så småt begyndt at få lidt ideer angående alle mine figurer, som endelig er blevet samlet under samme tag igen efter næsten 7 års adskillelse.

Kaptajn Xavier Unsinn har hvilet lidt, men mon ikke det er på tide med et lille fartøj projekt. Jeg har altid været meget glad for min old school Ork Battle Wagon, hvilket giver mig lidt problemer, for jeg er næsten sikker på, at den vil fungere rigtig godt sammen med en Eldar Fire Prism som lynkanon.

Jeg er mere i tvivl om, hvor meget jeg skal ændre på selve grundfartøjet? Helst vil jeg blot bygge ovenpå, men stadig lade grundfartøjet være klart dominerende.

- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Sadomator

Den er jo genial  ;D endnu en klassiker... Jeg synes den er rigtigt fin som den er, til VSF, er det en dampkeddel bagerst? ellers ligner det meget, så hvis du bare smækker noget røg i, så kører det da...

Det eneste som jeg ikke er helt vild med er sablerne på hjulene, det er ikke så gentlemand agtigt, he he he, men jeg kan godt leve med dem...


CigarFace

Haha, den er fed!

Gør som Sadomator siger og skip sablerne, så er den der... næsten.
For den mangler sådan nogle flyde-potoner eller hvad fanden de nu hedder, og evt. en mast med udkigstønde. Og - og det gælder også selvom du ikke giver den flydere og mast - så skal den helt sikkert have et stort og tungt anker  :D

Glæder mig til at se, hvad det ender med...
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Sp0n

Enig med ovenstående kommentarer om sablerne, og i samme ombæring synes jeg at rækken af spikes burde fjernes. Samtidig ville det dog være synd at begå vold på sådan en flot gammel slæde, men det må jo være op til dig.
"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!

elThyge

Sablerne har jeg nu fået fjernet rent mentalt. Spikes skal jeg lige arbejde lidt mere med. Går så småt og leger med tanken om at fjerne dem forsigtigt i midten for at gøre plads til lynkanonen.

Jeg har stadig den gamle mast liggende. Vil se i hvilket omfang jeg kan bruge de Day Break Boys jeg i sin tid købte som mandskab.



Anker bliver nok et gennemgående tema, (også Xaviers kørende stol skal have et). Måske man kunne lave et nødbremse system på de to trinbræt. Dampkatapulter som skyder hver sit anker ud. Aaarhhh, she blows.....;D


- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

agger

Jeg må nok også indrømme at spydrækken er lidt ødelæggende for helhedsindtrykket (i forhold til VSF), ellers er det en mega fed øse!

Hvis du får den ændret til også at kunne være søbåren (der skal ikke meget til), så er den godt nok lige i skabet!
To his dog, every man is Napoleon; hence the constant popularity of dogs - Aldous Huxley

Min Mordheim Blog:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=31106.msg347622#msg347622

Overhamsteren

Hvis man gooooglr victorian railings er der da massere af spikes.
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

TF Riley

ElThyge,

Hvis du piller de spikes af på en sober måde, har jeg to battlewagons der mangler.

Mvh

Kreon

Quote from: Overhamsteren on 04 February, 2010, 23:30:36
Hvis man gooooglr victorian railings er der da massere af spikes.

Helt enig med hamsteren! Jeg synes faktisk heller ikke de er så dumme.

Kreon

elThyge



Jeg har taget et billede fra en anden vinkel i et forsøg på at vurdere fronten uden spikes. Pt. er jeg selv mest tilhænger af at beholde dem, (dog stadig med muligheden for at fjerne et par stykker i midten).

Kan godt lide ideen om et mere "flydende" fartøj, men jeg mangler stadig den visuelle ide til hvordan uden det går ud over helhedsindtrykket af et let, delvist terrængående fartøj.

Overvejer lidt, om der ikke skal laves en gangbro hen over motoren i den ene side sammen med et trinbræt i enden, så dampmesteren kan få adgang til mekanikken - også mens fartøjet kører. Det vil være med til at understrege udnyttelsen af ratioforholdet mellem pansring og hastighed.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

agger

Jeg er stadig ikke helt solgt på spikes, men kan sagtens se fornuften i hvad de andre siger  :)

Eftersom hjulene allerede skaber en ret kraftig association til møllehjul, så synes jeg et par flydetønder, og et par plader der får det til at se ud som om, bunden af fartøjet er underbygget til at være vandtæt, vil være tilstrækkeligt til at skabe en illusion om et søfarbart køretøj! hvis du så oveni hatten sætter et flag op i nærheden af "dampmaskinen", der kan minde lidt om et skibs mast (uden at det må være for overdrevent), så er den helt i vinkel! og så vil et par matroser på "dækket" selvfølgelig heller ikke skade ideen  :D
To his dog, every man is Napoleon; hence the constant popularity of dogs - Aldous Huxley

Min Mordheim Blog:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=31106.msg347622#msg347622

Taoregorn

Piv hvor gad jeg godt at ha' sådan en til min præ-1992 ork hær!

Hvad står den i?!

Sp0n

"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!