News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

VSF -skurk: Philias Frog

Started by elThyge, 26 June, 2009, 21:50:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvad skal figuren hedde?

Professor von Timantit
0 (0%)
Doktor Dingeenmoer
2 (28.6%)
Baron Samodejno Modrecev
0 (0%)
Baron Siegfrid von Spunkenhand
3 (42.9%)
Obediah van Lützen-Curwen
1 (14.3%)
Doctor Terminus
1 (14.3%)

Total Members Voted: 7

Voting closed: 06 July, 2009, 14:38:19

Sadomator

Det ser rigtigt fedt ud.

Jeg tror stadig ikke vi har sat os 100% fast på nogen regelsystemer, men mass battle bliver nok en VSFificeret version af Battlefield Evolution (Mongoose), det er vist ca de samme regler som Starship Troopers kørte med.