News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Project: Emperor's Fist

Started by Ablabab, 29 June, 2009, 16:44:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ablabab

Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Konstantin the Apostate

Nøøj, 10 ( ti!) Leman Russ! Helle for ikke at stå i vejen for dem, nogen sinde. :-X
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Wizz

Du har vel ikke tilfældigvis været forbi Faraos Cigar i Lyngby og hente den i dag vel?

Stod nemlig selv og kiggede på den. :) 1600 for 10 tanks er en god deal.
Så ved man da også hvad man skal lave....
Wizz aka. Simon Juul Larsen

Tc

Bliver de kasser stadig produkseret?
Har haft kigget efter dem, men synes ikke de er til at finde.  :-\
Tobias M. Christensen - I'm not better than you. I'm just different... In a better way.

Quote from: zajcodad on 20 October, 2009, 12:17:20
Bitterheden skal sikre at jeg bliver 100, for så længe man har noget at være bitter over, så har man en grund til at leve.

Ablabab

Quote from: Wizz on 29 June, 2009, 21:01:20
Du har vel ikke tilfældigvis været forbi Faraos Cigar i Lyngby og hente den i dag vel?

Stod nemlig selv og kiggede på den. :) 1600 for 10 tanks er en god deal.
Så ved man da også hvad man skal lave....

Det har jeg nemmerlig - de har haft den liggende med mit navn på (skrevet med usynlig tusch!) i umindelige tider. Så kom der et fuldtidsjob og en lønseddel, og så var der ikke rigtig noget at gøre. Spiller du nede i butikken? Og I så fald hvilke guards og hvilke marines?

Jeg kan i øvrigt sige at jeg har fået samlet og grundet (grønnet) de første fire. Tre Main Battle Tanks (de almindelige) først og fremmest. Dem havde jeg faktisk ikke nogen af, og det er jo lidt pinligt.

Deræst kom en Eradicator (der er allerede et billede af sådan én i min billed-tråd), fordi jeg havde en hellhammer kanon liggende, og jeg et eller andet sted synes de er rimeligt seje - de er i hvert fald ret seje til at fjerne de fleste troop choices.

Planen er, at der udover de fire der er rullet ud af produktionsanlægget allerede, skal laves følgende:

To Vanquishers (Så har jeg nemlig også tre af dem, og jeg har de bits der skal til).
To punishers (de er jo for seje til at man kan gøre andet...)
To executioners (Jeg har ikke rigtig prøvet dem af endnu, men jeg kan jo lige så godt lave dem med de bits jeg får fra den nye demolisher-pakke.

Det vil bringe min Leman Russ-park op på følgende:

3 Main Battle Tanks,
3 Vanquishers,
3 Demolishers,
1 Exterminator,
2 Punishers,
2 Executioners,
2 Eradicators

I alt 16 Leman Russes. Den langsigtede plan er at have tre af hver. Bare fordi. Så hvis du i øvrigt har en løs Hellhammer kanon liggende (den lille kanon fra den gamle Baneblade-boks) så skriv da lige et venligt ord :)

@Tc: Nej, "Apocalypse"-boksene bliver ikke lavet mere (overhovedet), men Faraos Cigarer har et par forskellige af dem endnu - jeg tror de alle sammen er blevet slæbt ind i deres butik i Kbh - jeg måtte slås af flere omgange for at bevare denne kasse i deres Lyngby-afdeling.

Wizz

Quote from: Ablabab on 30 June, 2009, 00:12:46
Spiller du nede i butikken? Og I så fald hvilke guards og hvilke marines?

Nej ikke endnu.. Jeg var derinde i går og hørte at de spiller om tirsdagen. Er det mest for nybegyndere eller kommer alle og spiller?
Jeg ville spille med mine Marines: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=31497.0
Er slet ikke kommet langt nok med mine Guards.

Jeg har en enkelt Hellhammer kanon som jeg fik af en ven, men den vil jeg nok gerne selv bruge, desværre.

16 Russ'.... sick.

Ablabab

Det er alle typer der spiller - men du kan jo lige hive fat i mig og sige dav, så kan jeg fortælle dig hvem der er hvem, hvis det er nødvendigt.

Ablabab

Der er jo sket en del allerede, og selvom projektet ikke er afsluttet, skal i da ikke snydes for lidt opdatering undervejs. Selvfølgelig med billeder.

Først af de tre almindelige Leman Russ Battle Tanks:

Dernæst er der mine farlige, farlige Vanquishers:

Der er helt sikkert nogen der synes at Vanquisheren stinker og at jeg er et fjols fordi jeg nu har tre af dem - men jeg synes stadigvæk de er fantastiske tankhunters, og i Apocalypse-spil vil de være gode titanhunters.

Så har jeg også fået smedet endnu en Eradicator sammen - den ses her med sin partner:

Igen - det er nyt og uprøvet land for de fleste, og jeg tror der er få der overhovedet gider prøve Eradicators når nu man kan få en almindelig leman russ (med battle cannon) billigere, men jeg står fast.

Jeg bryder mig særdeles godt om dem - specielt fordi de kan fjerne ret mange troop choices ret nemt.

Deadman

har du selv lavet selve kanonen eller ?

og du skal helt sikkert have lov at lave vanquisher mfl, så længe du har den indstilling.. det kan jeg kun støtte op om. Jeg har det på samme måde med ogryns.. :)
<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"

Ablabab

Hvilken kanon?

Vanquisherkanonen har jeg selv forlænget ved at erstatte en sektion (mellem mundingen og bremsen - den tykke del) med et længere stykke rør.

Eradicator-kanonen er hellhammer-kanonen fra den gamle Baneblade-pakke.

P.E. Daner

Malingen af dien kampvogne er rigtig fed :D
De ligner rent faktisk små kampvogne og ikke plastiklegetøj. *Thumbs up*

Ablabab

Så blev det endelig d. 1. august :D

Planen er at der skal komme tre executioners og tre punishers ud af det - jeg tror desværre, jeg er nødt til at lade Executioners få de nye, fede Demolisher-turrets, simpelthen fordi deres plasma cannon ikke passer over på alm/gammel Leman Russ Turret - det tror jeg til gengæld Punisher-tromlekanonen gør noget nemmere. Jeg glæder mig også til at se, hvor meget nemmere de nye tracks er at samle - det ser i hvert fald meget, meget bedre ud end på de gamle.

Jeg ved ikke hvornår jeg får tid til at samle dem, men jeg ved, at jeg nu kun mangler 2 exterminators og 1 eradicator for at have 3 af hver ! 18 Leman russes er jeg oppe på...

Wizz

Fedt nok! God stil at gå amok med tanks. :P
Kunne du eventuelt lokkes til at tage et par gode billeder af spruesne til de nye sæt? Det ville være rart at se om det var købet værd. ^_^

Ablabab

Ablabab

Så er der sket lidt - Tre executioners blev gravet frem fra den dybeste bund af en Mars Pattern Command Bunker (der er jo ikke nogen der kan finde ud af at bygge dem mere), og de har fået første nye gang lak:

Og lad mig sige: Det nye sæt er en fornøjelse at arbejde med - jeg har efterhånden revet så mange hår ud i frustration over den unødvendigt komplekse konstruktion af bælterne og ydersiderne i det hele taget, på de gamle Leman Russ kampvogne. Det her virker bare, og det er idiotsikkert. Der er i øvrigt mange ting, små detaljer af besværlighed man ikke forstod, der er skåret væk. Der er kun to sprues per kampvogn nu (før var der 5...), og resultater er, tro det eller ej - det samme! Der er dog nogle ting der er skåret væk - fx track guards. Men dem er der faktisk heller ikke plads til med de nye executioner turrets.

Alt i alt er det dog en fornøjelse at arbejde med, og jeg glæder mig til at de her monstre (selvfølgelig i las/plas-konfiguration) spreder rædsel:

Derudover var det jo også et projekt at bruge de medfølgende Punisher gatling cannon (nej, jeg har ikke glemt et "s" der...) sammen med et par reserverede vogne fra Emperors Fist-æsken, og lave Punishers - de ser indtil videre således ud:

Ja, der er kun to for tiden, men den tredje Punisher cannon er gjort klar, og det kommer inden længe. Nedenfor et nærbillede af overførslen til de gamle turrets:

Jeg synes selv, det er en ganske hæderlig løsning, og jeg hænger ved den da jeg jo nok ikke får brug for at lave mere end tre af dem... Så kan jeg også sige at mine Executioners ser lidt anderledes fordi de blev lavet en gang hvor ressourceknapheden var mindre overvældende, og der ikke blev sparet på noget.

Igen - hvis der er nogen der har en Hellhammer-cannon liggende (den lille tykke primære kanon fra den gamle Baneblade-pakke), så skriv endelig! Jeg har endnu kun to Eradicators :D

(Og tak fordi du læser med!)

Ablabab

Så har jeg fået tiltusket mig den tredje og sidste Baneblade Hellhammer/Eradicator Nova Cannon, og har nu tre Eradicators! Dvs. 19 Russes i alt. To Exterminators mangler endnu.

Honsou

Det bliver lidt af en metalkirkegård, når dine 19 tanks besøger Vraks. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Ablabab

Så har jeg to Exterminators - der mangler nu kun en tredje for at (Leman Russ-) maskinparken er komplet! :D