News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Fantastisk weekend!

Started by Asger, 11 August, 2009, 19:01:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Hej alle sammen.

En stor tak til alle ni p? holdet! Det var en fantastisk weekend, med hammer og eskapader i stor stil! En tredje plads er sgu en hold indsats der er v?rd at v?re stolte over, og vi tabte "kun" til de to hold der endte over os. Var der forresten andre end mig der lagde m?rke til det m?rkelige i at 3. pladsen fik en st?rre applaus og h?jere hujen end b?de 1. og 2. pladsen ;D

En ekstra tak til Polle og Hammer, ikke bare fordi de gjorde et godt stykke arbejde, men ogs? fordi vi tog derned tidligt! Det er klart noget jeg vil sigte efter at gentage et andet ?r jeg kommer p? holdet, det er en warhammer fest (ival), og for at f? det fulde ud af det s? skal der mere end to dage til hvor man alligevel skal fokusere lidt p? spillene :)

Rigtig fedt at 40K gutterne ogs? kom derned. H?ber de hen ad weekenden l?rte at smile af deres wifebeaters ;) og at de har f?et blod p? tanden til at klare sig bedre n?ste ?r :)

N? ja, tyskerne skal have en stor tak for at holde turneringen. 430 tinsoldat spillere i samme hal, og uden nogen st?rre problemer eller forsinkelser. Et rigtigt godt udf?rt arbejde. T?r man sige det var effektivt? ;)

Australierne bragte endnu mere trash talk til eventen end den havde i forvejen, og koblet med et rigtigt godt hum?r hos dem alle sammen kan jeg kun v?re imponeret over deres indsats for at komme herop, og deres ?nske om at komme igen n?ste ?r :o ETC rykker hurtigt i retningen af at skulle omd?bes til WTC :)

Tak for en rigtig fed uge!

Asger

Skummelkrat

Quote from: Asger on 11 August, 2009, 19:01:47

ETC rykker hurtigt i retningen af at skulle omdøbes til WTC :)

Don't you fårking jinx it, Asger!!!!11!!!eleven!!!!

Fedt at I havde en god uge. Det lader til, at det er værd at tage med og spille sideturneringen, selvom man ikke er på holdet.

Martin Skummelkrat
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Vedel

Jeg har haft 2 fantastiske ETC-turneringer i Polen for 2 og 3 år siden, men årets ETC nåede op på disse højder efter min mening...... Gode rammer, gode modspillere, gode øl og en fantastisk stemning blandt 4-500 dukkenørder. Ikke engang Italiens stalling eller hårdhed kunne genere mig.

Tak til hele den danske WHFB-deling, hvor Benny, Mølbak og Peter K også var med til at støtte op om holdet og uddele prygl i sideturneringen (Peter var faktisk ret tæt på at vinde den!).

Ps. Det hårdt at blive nummer 3, tage på druk med Asger og Hammer (og 50 andre nørder fra andre lande) til kl. 6 om morgenen og skulle køre hjem til DK kl 7.45 :D Var vidst meget godt, at Troels kørte hjem  ;)

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

Hammer

Ja det var måske hårdt, men fuck hvor var det fedt!!