News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Politi og (sø)røvere

Started by Jenova, 20 August, 2009, 10:54:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jenova

Det går alt for hurtigt med at male mine Khador, og jeg må derfor starte et nyt projekt!

Det skal være en hygge pirat hær. Nok mere sådan til at samle på end til at spille med, men vi får se. Desværre er mange af PPs piratfigurer ret grimme. De burde hyre Kev White og Werner K. til at sculpte det hele, men det er nok ikke så nemt.

Derfor må jeg supplere med andre figurer. Jeg skal i hvert tilfælde have følgende med:

Freebooter (ham med hajen er bare for cool!):

Hasslefree:

Reaper:

Og måske også disse to:

Hvis der er andre der kender til nogle flotte pirat-figurer, vil jeg da meget gerne høre om dem!
Jenova Painting -  Like watching paint dry

Grobut

YARRRR!!! Pirater!

Thorbjørn har udråbt 2010 til piratår, og den er jeg self. med på  ;D

Må jeg anbefale http://www.blackscorpionminiatures.com/default.asp for pirater, der er masser af gode, både alm. og nogle ret interessante ork og dværge pirater.

Har i skrivende stund en fin lille Royale Navy force, men forstærkninger og modstandere i form af pirater er allerede i posten og forventes modtaget i dag eller i morgen  :P

Planen er at spille Legends of the High Seas med dem. Det er en fin lille sammensmeltning af LOTR regler og Mordheim kampagne, tror faktisk at det kan fungere rigtigt godt.

Og ang. 2010 kan jeg nok ikke helt vente så længe med at male på dem ;)

//Grobut
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Jenova

Ahhh, så 2010 er Talk Like A Pirate Year? Det lyder som rigtig godt timing!

Jeg kan rigtig godt lide Black Scorpions pirat tøser. Dem skal jeg have! Måske nogle dværge pirater til at blande med menneskerne! Ej, hvor bliver det godt! Mange tak for linket!

elThyge

- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Jenova

Haha, ham med kanonen er cool!

Tak for linket :)

Lamina

Spændende projekt. Så godt og hurtigt som du maler, vil en pirathær komme til at se forrygende ud!
Lige en lille heads up :) De små hasslefree pirater er måske ikke så gode i størrelsen, da de udover at være Hasslefree-små, så er de også halflingstørrelse.
Nu er vores side nede i øjeblikket, men i løbet af weekenden vil vi få oprettet en ny sending Tales of War figurer, vi har fået hjem, og det drejer sig faktisk primært om pirater. Jeg synes der er nogle guldkorn imellem, og de er i den rigtige størrelse, hvis det er :)

Jenova

Pia og Niels! Tak skal I have. Det gør ikke så meget at Hasslefree figurerne er små. Jeg tror de skal forestille dværge. Jeg håber at have en blanding af forskellige racer. Mennesker, dværge, goblins, orcer, måske endda et par undead.

Tales of War lyder spændende! De ser ud til at være super godt sculpted.

Sammenlign disse to: http://www.taleofwar.com/tienda/index.php?act=viewProd&productId=88

og prøv lige at sammenligne: http://www.taleofwar.com/tienda/index.php?act=viewProd&productId=80 med:

Det er sgu da attitude!

Jenova

Status på piraterne: Jeg har fået fat i de Freebooter figurer jeg ville have, og har også snuppet et par af PPs pirater.

Black Scorpion pirat-tøserne er på vej, og Pia er ved at hooke mig op med noget Reaper og Ron & Bones.

Jeg skal nok have i hvert tilfælde 500 pts Khador malet færdig får jeg gå igang med mine sørøvere, men det er også god motivation.

Indtil da samlet jeg inspiration fra bl.a. Rob Jedi's blog