Ja så kom vi igang, jeg skulle møde Ole Clarneaxt som jo tævede mig til PanzerInferno i Silkeborg i sommers, men denne gang sku være hævnens time HA HA HA:
Eller ikke, en grimmer grimmer fejl kostede mig sejren ret hurtigt, men på trods af dårlige terninger kæmpede jeg for at få de 2 extra point så det kunne blive et 3-4 nederlag, men lige pludselig vente lykken og jeg var faktisk inden for sejren rækkevidde inden den Sk.... PIAt lige skulle få min tiger til at baile out og han klarede smukt sit morale tjek og nakkede den i nærkamp damn, så vandt Ole sku 4-3 (oluf Sonne I gult, holder nøje oje med at Ole ikke snyder

et eksempel på et dårligt terning kast

Imens kæmpede 2 af favoritterne fra starten Nigthbringer th og JanH tv, Jan vandt en 4-3, hvilket jo betød at jeg lå af point med Nightbringer

2 af outsiderne til den samlede sejr spillede også mod hinanden her trak Steiner sig sejrrigt ud af det med en overbevisende 6-1

Erik og Monty fik sig et hyggespil, Monty er rimeligt ny men fik da hevet 1 ekstra point hjem så den blev 5-2

Egentligt var det Henrik norberg der skulle have spillet men han måtte til en anden aftale så Peter trædte til baabuu baabuu, men det forhindrede ham ikke i at slå Egon med 6-1

andre resultater Rasmus var meget hurtig til at skyde Daniels Grants i sænk med sine 8 25 pdr og 4 17 pdr guns
Her efter 1 runde fredag aften var det hjem i Illuminati kælderen med jyderne og Papabear og hygge med et par pils, JanH kørte den hårde stil og hold mig vågen til kl var 05.06 før jeg lå i min seng, Papabear var drysset hjem ved 2.30 tiden, Monty smuttede i seng 03:00 og Rasmus dejsede om ved 4 tiden, så det var rigtigt hyggeligt

Lørdag morgen blev jeg vækket af ungerne kl lidt i syv, knapt 2 timers søvn, suk det bliver en lang dag
Første spil var som forventet mod Nightbringer, jeg havde egentligt forventet at tabe, men satsede på at få 3 point, men lige pludselig havde jeg skudt et par af hans enheder ned uden større tab (en PzIII der blev gennebrudt 4 gange uden at dø), her vandt jeg 6-1 meget overraskende
Ole og Jan havde jo bege 4 point så det kom til a passe med at de mødtes i anden runde, her vandt Jan 4-3 på trods af nightfigth der bare trak ud og ud og ud, men det var jo også dårligt vejr uden for

Papabear og Monty skulle begge forsøge at rette op på en dårlig start, det blev Papabear der trak det længste strå og vandt 6-1

Erik og Peter skulle derimod følge op på en god start, Peters mangel på erfaring skinnede lidt igennem men han fik da 3 point mod Eriks 4

Daniel forklare den nye mand Egon hvordan han har tænkt sig at hans 10 Grants smadre hans artilleri, meeen sådan gik det ikke helt, Egon vandt 4-3

Steiner og Rasmus udveksler røver historier om deres geniale planer og mangel på held i terninger, dog skal det siges at Steiner vandt endnu en 6-1 og lagde sig i spidsen for turneringen.

Nu skal jeg møde Steiner da jeg er kravlet op på en delt 2 plads i stillingen, her har jeg også hævn til gode fra Panzer Inferno
Tordenkuglen signing out for now