News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Bits-transportable

Started by Player1, 09 October, 2009, 14:02:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Skal kassen endnu en tur rundt efter denne?

Jeg er ikke interesseret længere.
16 (17.6%)
Jeg er stadig interesseret.
75 (82.4%)

Total Members Voted: 91

salun

Jeg ser lige på hvordan det er nemmest, om jeg kan finde en der kan tage fra Odense til Korsør med den, da min plan ellers var at jeg alligevel ville tage til København i starten af September, og så tage kassen med der...
Men giver lige besked når planerne er bedre på plads...

Jaenz

JEg kan godt tage den med fra Nyborg til fx. Slagelse eller Korsør, hvis det er.

salun

Long time, no siege ;D

Jeg har stadig kassen stående her i Odense, og kunne godt bruge at få den skibet videre snart-ish :)
En bekendt har snuppet en del af kasserne med 1:72 modeller, og tager nogle bitz med til kassen næste gang han kommer forbi (omkring d. 26.), så efter der er kassen klar til næste skridt af sin store rejse :)

Hvem kan hente den hvor og hvornår? Og hvor skal den hen herfra?

Player1

Jeg kender nok en der kan hente den hos dig, Stefan. Jeg vender lige tilbage

w33daxe

Hey.
Jeg kan godt hente den i Odense og sørge for at den kommer videre med nye spændende bitz.
Jeg læser i Odense og kommer regelmæssigt til København.
(Og jeg er forøvrigt den Player1 refererede til)
Kasper

salun

Kasper og jeg har lavet en aftale, så jeg afventer lige nogle stumper fra en kammerat, og så bliver den overdraget ifm. en bytte-bitz dag i Dragons Lair Odense :)

Tvilling

Jeg vil godt have lov at kigge i bits-boksen ved førstkommende lejlighed. Er der en rækkefølge for rundsendelsen?

VH BO

rosenaa

Mig også tak  ;D

(det plejer at være først til mølle, alt efter hvem der henter eller hvem den bliver afleveret til)   ;D
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

carstone

Jeg kunne godt tænke mig at deponere nogle Bits i bit kassen og måske finde nogle af de skaven Bits jeg mangler.

Hvor langt er kassen?
Jeg kan både hente og bringe videre i kbh området.

Mvh

okkel

Jeg kunne også godt tænke mig at få den på besøg når den kommer forbi kbh.

rosenaa

Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Tvilling

Så vidt jeg se, er det Kasper (W33daxe), som skal bringe Bitz-boksen til København, i hvilken forbindelse jeg venligst skal foreslå, at boksen bringes til mit kontor, så Carstone, Okkel og Rosenaa kan mødes på mit kontor i Bredgade 28, København K, til gin og tonic og et bitz-træf.

VH Bo

rosenaa

Quote from: salun on 19 February, 2019, 19:50:12
Kasper og jeg har lavet en aftale, så jeg afventer lige nogle stumper fra en kammerat, og så bliver den overdraget ifm. en bytte-bitz dag i Dragons Lair Odense :)

Og hvor i landet er kassen så nu ?

w33daxe

Quote from: Tvilling on 29 July, 2019, 21:19:10
Så vidt jeg se, er det Kasper (W33daxe), som skal bringe Bitz-boksen til København, i hvilken forbindelse jeg venligst skal foreslå, at boksen bringes til mit kontor, så Carstone, Okkel og Rosenaa kan mødes på mit kontor i Bredgade 28, København K, til gin og tonic og et bitz-træf.

VH Bo

Jeg tager den med til København næste gang jeg kommer den vej :)
Jeg skriver så snart jeg har en dato og så kommer jeg gerne forbi med den.
Mvh. Kasper

Tvilling

Kære Kasper

Mit kontor ligger i Odd Fellow Palæet, hvor alle indgange er mærket nr. 28. Så for at finde mit kontor skal man gå ind af træporten, som ligger overfor Hotel Phoenix, gå ind af portgennemgangen, som ligger til venstre i portgennemgangen og op på 1. sal, hvor der står Bo Vestergaard på døren.

Mit mobilnummer er 40508499, hvortil du meget gerne må sende en sms, når du kender tidspunktet, hvor det vil passe dig at aflevere bitz-boksen på mit kontor.

Carstone, Okkel og Rosenaa må gerne sende mig deres mobilnumre, hvis de er interesseret i at komme til bitz-træf og en drink(s). Rosenaa kan godt få en whisky i stedet for en gin og tonic, men det bliver en blended (ligesom jeg har to dwarf thunderer liggende til dig)!

VH Bo

Tvilling

Kasper afleverer bitz-boksen til mig i denne uge, så jeg skal høre, om der var interesse for det foreslåede bitz-træf en aften i næste uge - eller om jeg blot skal aflevere boksen til Rosenaa?

Vh BO

okkel

Glimrende initiativ!  :)
Jeg kan godt komme forbi de fleste hverdage i næste uge. Men du behøves dog ikke sætte gin og tonic til side til mig.

rosenaa

det lyder Dejligt (også selvom det kun er blended)  ;D

Tvilling

Kære Rosenaa, Okkel, Carstone & Player one

Bits-boksen er kommet til København, så send mig venligst forslag til en sen eftermiddag i denne uge, hvor det ville passe jer ( eller i det mindste en af jer) at komme forbi mit kontor til bitz-træf og en drink eller sodavand.

Bits-boksen er blevet meget uoverskuelig, fordi de fleste efterhånden er endt i store poser med blandet indhold. Umiddelbart er der ikke længere nogen metaledele, hvor der tidligere var en pose med, hvor man kunne finde spændende ting.

Det ville være påskønnelsesværdigt, hvis der hver gang bits-boksen ryger gennem hænderne på en deltager, bliver påbegyndt en sortering, så bitsene kunne blive opdelt på hære eller typer. Tidligere lå eksempelvis alle skjolde i en pose.

VH BO

Tvilling

Kære Carstone, Rosenaa & Player1

Jeg har med Okkel aftalt tidspunktet for Bitz-træffet på mit kontor i Odd Fellow Palæet, Bredgade 28, 1, 1260 København K, i morgen onsdag, kl. 16.00, men I er velkomne til at komme dumpende lidt senere, som det passer med jeres gøremål.

Alle indgange i Odd Fellow Palæet er mærket nr. 28. Så for at finde mit kontor, skal I gå ind af den træport, som ligger overfor Hotel Phoenix, gå ind af glasdøren til venstre i portgennemgangen og op på 1. sal, hvor der står Bo Vestergaard på døren.

Jeg har tænkt mig at påbegynde en sortering af bitz-boksen, men som det fremgår af mit tidligere oplæg byder jeg på en drink - eller sodavand-, så får vi sikkert gode idéer til, hvordan vi griber "bitchene" an.

VH Bo

rosenaa

Hejsa

Jeg må af tekniske årsager melde fra - Desværre -  :-\   :'( 

Tvilling

Okkel og jeg fik under vores bits-træf på mit kontor taget godt hul på en sortering af bitsene i hære eller typer (spydarme, buearme, hoveder, skjolde m.v.), og jeg har ved min gennemgang af bits-boksen foretaget en yderligere sortering, som skulle gøre brug af boksen mere overskuelig, men der er fortsat en hel del sorteringsarbejde.

Der er foretaget opdeling i en pose med 40K, en pose med metal (både 40K og fantasy), poser, hvor opdelingen er sket efter type (spydarme, buearme, bannerarme), og poser, hvor opdelingen er sket efter hære.

Jeg har lagt en pose med empirebits med de sædvanlige bits fra knights og freekompagni, men også lidt greatswords-arme og empire statestrops, en pose med Goblin bits (dem er der allerede mange af) samt lidt flagermus i bytte for empire hellebardhoveder (hvoraf de fleste kom fra Okkel, som blandt andre ting smed dem i boksen under vores træf), lidt marauder spyd og empirespydarme, et metalhjul og en øksearm i metal til en Chaos knight.

Der er afhængig af, hvad man søger, fortsat mulighed for at gøre fund i bits-boksen, som meget naturligt består af en stor  mængde bits, som de fleste har fået til overs (goblinarme, banner og musikerarme, empire knightshoveder m.v.). Men hvis man eksempelvis gerne vil lave en enhed Golden Lion Knights eller Knight Panthers, så er det i bits-boksen man kan finde det fornødne antal.

Jeg skal opfordre til, at fremtidige brugere af bits-boksen opretholder den sortering, som nu er foretaget - og gerne bidrager til en yderligere sortering - så det er overskueligt at gennemgå boksen.

Bits-boksen afventer nu afhentning af Carstone eller Rosenaa - alt efter hvem af dem, som kontakter mig først - på mit kontor.

Player1

For en måneds tid siden var der et lille, overset jubilæum her i tråden. Projekt Bits-transportable har kørt i over 10 år nu.

Fedt at se det stadig er i fuld sving, at folk er flinke til at hjælpe kassen rundt og at I generelt har været gode til at smide alt muligt mærkeligt i samlingen (i en sådan grad at den flere gange har måtte tømmes lidt ud i, fået fjernet spruerester, baser, gamle monopose plastikmarines og skaven spyd en masse, og vokset sig alt for stor til både sine egne kasser, men også måden hvorpå den er kommet rundt i landet). Derudover er kassen ved flere lejligheder blevet grundigt sorteret, efter den ene eller den anden standard, og så rodet til igen. Det er svedigt at I gider lægge de krafter i projektet. Mange af jer sidder med et godt oprydningsgen.

Projektet blev startet ud med en bunke regler (Hvem elsker ikke en god 100+ siders regelbog?) for at minimere risikoen for at kassen skulle forsvinde, men efter ti år kan jeg bare konstatere at ingen hér har ville lægge sig ud med resten af nørdmiljøet og, at kassen derfor altid kommer frem til næste person på listen -omend det har taget liiiidt lang tid nogle gange. Det er super sejt

Thumbs up til alle jer der har været med.

Steffen Jørgensen

Lever den stadig og er den stadig i KBH eller et andet sted i landet? :)
Mvh
Steffen Jørgensen
www.hong-crewet.dk
PF Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=80346.0

Gudbjart

Er kassen derude et sted?