News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Rhinos

Started by Snorfy, 12 October, 2009, 10:29:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Snorfy

Jaeh - så er de ankommet og jeg har samlet de sidste her i weekenden. Ikke alt for mange dikkedarer - bare fire rhinos med et par gutter, der titter op:



Billedet er selvfølgelig taget på en vis afstand. Men der er heller ikke så meget at se. De har et mark of khorne på den ene dør, og jeg har taget det roligt med spikes, da jeg synes de hurtigt kan tage overhånd...

/Rasmus
"Call me cocky, but if there's an alien out there I can't kill, I haven't met him and killed him yet. But I can't go it alone. That's why I'm ordering every available ship to report for duty. Anyone without a ship should secure a weapon and fire wildly into the air."

Snorfy

Jubiii! Så er jeg blevet færdig med min uddannelse, og er nu officielt arbejdsløs!  ;D

Det sidste halve år er gået med at spurte igennem de sidste fag og speciale, så der har ikke været tid til pensler eller hobby. Nu har jeg 16 vågne timer om dagen til at ændre på den triste statistik!

Første rhino er nu på banen. De "skæl", man kan ane er rester fra et tidligere forsøg på at male den. De er ikke så tydelige i virkeligheden, men blitzen hiver dem frem:





Regner med at der dukker flere op i løbet af den kommende uge... De tager en del timer at male...

/Rasmus
"Call me cocky, but if there's an alien out there I can't kill, I haven't met him and killed him yet. But I can't go it alone. That's why I'm ordering every available ship to report for duty. Anyone without a ship should secure a weapon and fire wildly into the air."

Konstantin the Apostate

Det er ********* en fed Rhino! * Kigger på sine egne Rhinos og tænker: Om igen"* Virkelig et godt paintjob.

Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Gulbech

Damn Rasmus, den er jo blevet vildt lækker :)
*savle savle*

Mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

Fimbulvetr

Svedigt Khorne symbol du er ude i der!

Konstantin the Apostate

Det ser rigtigt godt ud, manner!!
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Nanayaah

SÅDAN skal en Khorne rhino se ud  :).

Honsou

Quote from: Nanayaah on 06 October, 2010, 10:35:05
SÅDAN skal en Khorne rhino se ud  :).
Mjaaaa mangler forgeworld rhino doors/plader, men ellers helt i top. ;)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!