News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Who the fuck is Septimus?

Started by Septimus, 24 October, 2009, 13:38:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Septimus

Septimus (også på Warseer og The dark city), aka Alpharius (YTTH), Lil'Krill, Lord of Daemons, Mr. Evil, Captain Awesome! Eller bare Chris irl. 

Når vi  nu er ved det der med real life; jeg er Kaptajn i Nordic Tankers, og sejler en kemikalie tanker der hedder Sofie Theresa.

I den forbindelse har jeg navigeret mit skib igennem The Warp.

Julius Caesar og Khaine er iblandt mine kollegaer.

Jeg har pt. en mutant i min besætning (6 fingre på venstre hånd).

Og jeg tror jeg er den eneste herinde der har udstedt en "Brace for impact!" ordre irl  :)

Alt efter hvor jeg er i verden når jeg er ude, er jeg væk 1-2 måneder af gangen, og tilsvarende hjemme i en lignende periode. De seneste 2 år har været noget hektiske, da jeg både har fået mig en datter, Filuca på snart 2 år, og mine arbejdsforhold har været temmeligt turbulente.
Nu er der ved at være lidt ro på igen, så jeg håber jeg snart kan få smidt noget maling efter de figurer jeg har liggende, og tage til flere turneringer da det ikke blevet til så meget de seneste par år. 

Siden jeg kom på PF har jeg erfaret at mange har en opfattelse af at konkurrenceelementet i vores alle sammens favorit game, 40k, ikke kan gå hånd i hånd med at have det sjovt.

Så derfor denne blog, for at give et indblik i en competitiv spillers mindset, og for at vise at man sagtens kan have det sjovt, og hvorfor, når man spiller på et competitivt plan.

Planen med det her er at jeg vil føre en slags log over de turneringer jeg tager til, de tanker jeg gør mig omkring army lister, og selve oplevelsen med turneringerne (og forhåbentlig en masse billeder derfra).

Jeg faldt over denne artikel, den burde alle spillere læse:

http://www.sirlin.net/ptw

Siden 2009 har jeg afholdt 4-6 turneringer om året, ligaen hedder Clash of Titans (som har sin egen tråd her på siden under tilbagevendende turneringer), og er blevet en af de mest succesfulde turneringer i Danmark. Jeg gør hvad jeg kan for at holde det så billigt som muligt, og for at folk kan hygge sig med at spille 'hammer.
Heldigvis kommer der flere og flere til, til dels fordi Odense ligger centralt i landet, og til dels fordi alle er velkomne. Det være sig fluff spillere, begyndere, hardcore konkurrence spillere og malerne.

Jeg håber nye spillere kan få noget ud af denne blog hvad army lists, strategi og taktik angår, og at der er nogen der får øjnene op for hvorfor vi competitive spillere synes det er så fedt at lave en god hær. No fluff, just killing you and your shitty army!  :)
Min blog: Best served cold http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=299.0

How fun are Dark eldar? Like duct taping a hundred knives to a bicycle and riding it through a children's playground and then crashing into a tree.