News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Hvepsesværmen in the making

Started by Hjarl, 23 December, 2009, 13:29:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

leahciM

Awesome !  ;D

Den ser dejlig frygtindgydende ud, lige som Nids skal være  ;)

Vingerne passer godt. Fedt at du ikke har brugt de samme vinger som alle de andre..  :)

Ryback

Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Frede

Hvis jeg må komme med et lille minus, ved en ellers fed figur.

Den har for mange lemmer. Alle Tyranidder har 6 lemmer, din Tyrant har 8: 2 ben, 4 arme og 2 vinger. Måske du kan lave det ene sæt kløer på vingerne?

Det er en lille ting og jeg kunne aldrig finde på at brokke mig over det men jeg nævner det bare fordi du skriver at du endnu ikke har limet skidtet sammen..

- F -

Hjarl

Quote from: Frede on 11 February, 2010, 19:34:24
Hvis jeg må komme med et lille minus, ved en ellers fed figur.

Den har for mange lemmer. Alle Tyranidder har 6 lemmer, din Tyrant har 8: 2 ben, 4 arme og 2 vinger. Måske du kan lave det ene sæt kløer på vingerne?

Det er en lille ting og jeg kunne aldrig finde på at brokke mig over det men jeg nævner det bare fordi du skriver at du endnu ikke har limet skidtet sammen..

- F -

Hmmmm tjaaa tjooo Den er sku svær med wings. En Tyrant har jo altid 4 arme til våben, så det er lidt et problem at holde sig til 6 lemmer, når der kommer et sæt wings oven i hatten.

Det kommer til at se rodet ud hvis man prøver at bygge det ene sæt talons sammen med vingerne. Jeg tror æstetik må vinde over fluff i det her tilfælde :) Ellers meget god pointe.

P.E. Daner

Prøv at få Speakertomachine til at poste et billede af den Tyran jeg solgte til ham.
Den har vinger, og klarer sig med 6 lemmer.

Hjarl

Quote from: P.E. Daner on 11 February, 2010, 19:53:24
Prøv at få Speakertomachine til at poste et billede af den Tyran jeg solgte til ham.
Den har vinger, og klarer sig med 6 lemmer.

Nice :) Den vil jeg gerne se.

Choker

Vinger er en biomorph og de er altid udover våben :) Hvad hvis den er udstyret med Scything Talons, Heavy Venom Cannon og Wings? Så er det benene, som skal væk og det kan godt bliver lidt øffet, uden at man sætter et sæt Talons mere på dernede, hvilket også ville give 8 lemmer. Min winged har også 8.
Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

Honsou

Den "nye" gule er klart flottere end den orange man ser på f.eks. carnien IMO.
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Ndrskv

Quote from: Frede on 11 February, 2010, 19:34:24
Hvis jeg må komme med et lille minus, ved en ellers fed figur.

Den har for mange lemmer. Alle Tyranidder har 6 lemmer, din Tyrant har 8: 2 ben, 4 arme og 2 vinger. Måske du kan lave det ene sæt kløer på vingerne?

Det er en lille ting og jeg kunne aldrig finde på at brokke mig over det men jeg nævner det bare fordi du skriver at du endnu ikke har limet skidtet sammen..

- F -

Men vingerne er jo heller ikke særlig insektagtige... De ligner mere noget fra en falgermus... Og dens ben er lidt ko/ged agtige... Så jeg synes ikke antallet af lemmer er så afgørende... Bare figuren virker som helhed...

Og det gør den!

Frede

Jo jo bevares. Figuren virker som helhed og er rigtig fed.

Jeg nævner det også bare hvis man nu gik meget op i fluff og den slags og det kan lade sig gøre at sætte kløer på vingerne på en fornuftig måde.
Så det var mere ment som en service, hvis nu Hjarl ikke var opmærksom på at nidder kun har 6 lemmer. Men hvis det er et bevidst valg så er det 100% i orden med mig at den her Tyrant har 8 lemmer.

- F -

Hjarl

Jeg kom faktisk først til at tænke over at de 6 lemmer er en fællesnævner for alle nidder efter du havde sagt det :) Så nej det var faktisk ikke så bevist.

Jeg er meget glad for alle de kommentare der er kommet og 6-lems (lol) kommentaren blev bestemt ikke opfattet som nogen hård kritik :D

@Honsou, jeg er helt enig mht farven. Det er også klart dén version af den gule jeg maler med fremover.


Hjarl

Sådan! I denne uge fik jeg endelig nosset mig sammen til at få malet min Trygon færdig :) Så må vi se hvad der skal ske her i den kommende uge, hvor jeg har valgt at tage mig en uges vinterferie. De næste 7 dage har jeg masser af tid til at male så forhåbenlig kan jeg komme lidt videre med min flyrant.

Nå men her er min Trygon Prime.








Måske den skal have selskab af de 5 Raveners jeg har liggende, stadig usamlet. Raveners og Trygon vil se nice ud sammen :)

P.E. Daner

Den ser godt nok bister ud.
Godt arbejde :D

Ryback

Den er blevet rigtig sej din Trygon, og den skal helt klart have selskab af nogle Raveners. Jeg tror, de tilsammen vil danne en fed enhed og se knaldgodt ud på brættet.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Belial

Det bliver bare bedre og bedre.

Det er et rigtig fedt farveskema. Ikke bare fordi det er anderledes. Det er også rigtig godt udført.

Glæder mig til at se mere.

MVH

Belial

JoeSmokem

Jeg syntes dælme den Trygon er awesome to the max.  :o

Hjarl

Jeg har været en meget uartig blogger og har forsømt mine updates :) Til gengæld har jeg stadig malet min ugentlige kvote.

Derfor kan jeg nu stille ca. 1100-1200 point malede hvepse-tyranids. Tadaaaa:



Taoregorn

Yes!

Jeg synes specielt at det er fedt at se så mange tyranid warriors. Med det navn undrer det mig at de ikke har været troops før!

Hjarl

Så kom ugen (sidste uge) hvor der endelig kom noget maling på min winged Tyrant. Den skarpe observant vil hurtigt se at der er bygget videre på et carnifex kit, tilsat dele fra mawloc+div. kits.

Jeg er rigtig glad for det lykkedes mig at lave en fornuftig winged tyrant i ren plastic, det gør den bare en del lettere at flytte rundt på når det er så stor en model. Og her er den så :D










Hvad der skal ske rent malemæssigt i den her uge har jeg ikke helt besluttet mig for endnu. Måske nogle Raveners eller også bare nogle helt basale termagants til at screene med.


P.E. Daner

Den ser godt nok bidsk ud Hjarl :D

leahciM

Awesome !  :D

Eneste forslag jeg har til forbedring er at du maler ledene i vingerne orange også. Så de harmonere bedre med resten af den. Eller udvidder det sorte mønster.

Ellers great !  :)

JoeSmokem

Det er dælme en ordentlig cool kæmpe blobber du har fået skruet sammen der  :D Fortsæt det gode arbejde, skipper.

Hjarl

Tak for alle de pæne ord :) Jeg kan lige nævne at scything talons bare sidder i med "elefantsnot", så de let kan skiftes ud med et par guns eller whatever  ;)