News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Hvepsesværmen in the making

Started by Hjarl, 23 December, 2009, 13:29:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frede

Det ser godt ud.

Men måske hovedet er lidt ensfarvet? Du kunne måske gøre noget ved "antennerne"? Men det kan også bare være billedet som snyder.

- F -

Hjarl

Her er mit nye meat-shield. Aka. Termagant brood.



I den her uge sigter jeg efter at få gjort noget ved mine 5 Raveners der står fint samlet og grundet. Det kan også være det bliver de fine Spore Pods der kan skimtes i baggrunden :)

Excommunicate

Uh - the swarm grows!

Ser fedt ud. Det er garanteret et slående syn, når man ser hele horden på spillebordet :)

Simon

Hjarl

Så er der friske billeder. En smule overbelyste men sådan er det nu engang:D


Først et gruppebillede af den samlede sværm.



Her er de nye tank-busters :)



Og her er mine Raveners med deres Trygon storebror.


Hjarl

Og her kom så en grundet Tervigon :)






Choker

Næsten nøjagtig som min egen conversion :P Det ser fint ud, husk dog at Tervigons skal på Trygon baser :)
Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

Hjarl

Quote from: Choker on 14 April, 2010, 18:29:36
husk dog at Tervigons skal på Trygon baser :)

Says who :D? Det tror jeg ikke jeg har set noget officielt om nogen steder....

Kilgore

Næh det er der vidst ikke noget officielt om. En Carnifex base er da fint nok.
"I am a gorilla." - At last the 1948 Show

Martin Iversen

Den er blevet rigtig flot.

Ser frem til at se den med farver på.

Mht. basen. - Der er ikke nogen officielle rulings på det område - sandt nok. Men, kræets størrelse (fluffwise; Istand til at turboføde en ordenlig bunke termagaunts) - stats mm. Og i sammenligning med Trygon. Synes jeg der er god fornuft i at sætte den på en Trygonbase.

Prøv bare lige at klippe en basestørrelse i fx. pap og sæt den over på, og se hvordan du synes det ser ud.

Jeg var i det samme dilemma da jeg lavede min egen Tervigon - og har ikke fortrudt at den er kommet på en stor base.

I fx. turneringsspil tror jeg også du vil opleve en del der rynker et bryn, og påpeger den lille flise den står på ;)

M.
Waaaaay behind .....

Choker

Jeg tør næsten vove at påstå, at næsten alle turneringer vil kræve, at den er på en stor base, alene med argumentet, at den har 6 wounds :)
Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

Hjarl

Så kom der også maling på den :)






P.E. Daner

Jeg kan i det store hele godt lide din Hvepsesværm, men Tervigone er meget skuffende.

Den ligner en helt almindelig Carnifex med 2x Scything Talons,.

Den er på en meget lille base og hverken basen eller figuren skriger: TERVIGON.

Jeg har det lidt sådan, at når man kommer gående hen til et bord hvor 2 mand spiller, så skal man kunne se på en figur hvad det er, især når der er tale om en figur som er hjemmebygget/konverteret.

For et rigtig godt eksempel på hvad der virker, så tag et kig på F.eks. Exocistens blog og den Tervigon han har strikket sammen.

Hjarl

#87
Ja, Martins tervigon er ganske cool, det er jeg helt enig i :)

Meeen en helt almindelig Carnifex ;) ? Det ved jeg nu ikke om jeg er helt så enig i... Hvis nogen skulle være i tvivl så er tegningen fra codex tyranids, og er GW´s hidtil eneste fremstilling af hvordan en Tervigon ser ud :)




Choker

Nu har GW faktisk lavet en Tervigon conversion, jeg kan selvfølgelig ikke finde den nu :)
Men den stod på en custom base, der var større end trygon basen og bæstet var kæmpe stort :P
Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

Ablabab

Jeg kan heller ikke se, det er en tervigon. Der er rigtig meget af dit conversionarbejde der er "spildt", fordi den er læner sig så meget fremad.

Den skal i øvrigt også på valkyriebase. Dens statline ligner Trygon/Mawloc mere end Carnifexer.
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Morten Stensgaard

Jeg stemmer i med resten af koret. Din Tervigon ligner 100 procent en ganske almindelig Garnifex.

Sorry mate :-\

Morten Stensgaard
He bonds of blood transcend all others.
But no blood runs stronger than that of Sanguinius.

Linnet

Quote from: Ablabab on 25 April, 2010, 12:35:06
Den skal i øvrigt også på valkyriebase. Dens statline ligner Trygon/Mawloc mere end Carnifexer.

siden hvornår har stat line været parametret for hvilken base man skal bruge ???
FORMERLY KNOWN AS BA PLAYER

Det er et hyggespil..men jeg kan stadig godt lide at vinde
Quote from: Belial on 13 November, 2009, 00:19:39
Enig. De er super seje. Denne blog får simpelthen for lidt ros i forhold til det den fortjener. :)

Ablabab

Aldrig - men det er en ret god indikator i denne situation, synes jeg.
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Hobster

Jeg synes det er helt i orden med den base. Det eneste er er det er rimelig svært at komme helt ind til den.
Desuden kan forskellige ting sagtens ligne hinanden uden det er et problem og det billede GW har lagt ind ligner den rigtig meget så kan ikke se problemet.

leahciM

Synes også den skal på Trygon base som sine artsfæller..

Choker

Forudsat, at du vil til turneringer er det mest til din egen fordel, at sætte den på stor base, da de fleste turneringer kræver det, så vidt jeg ved.
Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

Nicolai Nygaard

nu ligner alle disse dersens tyranid gutter alle sammen hinanden for mig ;)

Men jeg tror du kan løse både dit (tilsyneladende) base problem, sammen med det problem at den ligner en carnifex ved at tage et kik på exorcistens blog især den base han har lavet til sin!
Emperor's Pride
Battle Brother
"If I am guilty of anything, it is the pursuit of knowledge"

Laranor

Rent personligt synes jeg din Tervigon ser noget lille ud taget i betragtning at den er gravid i niende måned med en hel spandfuld små nuttede Termagants.

Lidt "kill your darlings" (aka konstruktiv kritik): Det er en ok Tervigon konvertering du har lavet, omend du bør nok bruge en Trygon torso og base til den næste Tervigon du laver så man ikke tager fejl af den og en Carnifex.
Quote from: marjedi
Heldigvis er bedste våben mod spam, en kniv og gaffel

Inmate

jeg er normalt ikke vild med hvepse temaet, men det fungere godt når der er mange, og ikke bare en enkelt figur... flot malet!

Mvh Kim
Strategy without tactics is the slowest route to victory. Tactics without strategy is the noise before defeat.