Rise of my TombKings / Quest for More Quest

Started by NicolaiBech, 18 March, 2013, 17:14:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tubz

Rigtig flot og rent malet! Det holder sku.

Jeg synes ikke helt baserne er til samme standard som malearbejdet, men nøj det er flot alligevel!
Quote
Tucked in between two legs, right next to an asshole, with nowhere nice to sit. They're a strange appendix. That's why I don't believe in intelligent design.

NicolaiBech

#76
Så kommer der lidt updates :)

Quote from: Tubz on 04 August, 2015, 17:35:29
Rigtig flot og rent malet! Det holder sku.

Jeg synes ikke helt baserne er til samme standard som malearbejdet, men nøj det er flot alligevel!

Takker :) men du har ret i at baserne savner lidt opmærksomhed..... de er sat lidt i anden række fordi jeg stadig er i tvivl om hvordan det færdige resultat skal være..

Undskylder med det samme for billederne... sidder i flytte rod så har ikke adgang til udstyret.. og alle modeller står hos en kammerat..





Her er så hele hæren + - et par figurere, også de ikke færdige så jeg lige kunne se hvad jeg manglede ;) har også 50 Warriors mere som skal laves enden GF :)

NicolaiBech

#77
Har længe gået med drømmen om et komplet "Warhammer Quest" spil :



Mangler stadig lidt små ting men har pt. : 2 Komplette spil, Catacombs of Terror, Lair of the Orc Lord, Alle 3 Deathblow blade, alle Treasure pack udvidelser, og Alle Warrior Packs.

Så mangler : Pit's and Traps udvidelse og diverse White Dwarf og Citadel Journal blade, og så hvis man tæller Hafling og Kislev Shamen Boksene med men de er umulige at få fat i........

Så hvis nogen skulle ligge inde med noget af det ovenstående eller følgende blade er de mere end velkomne til at kontakte mig :)

White Dwarf : #184 til #202 + #204 + #208 + #223
Cidetal Journal : #17, #18, #19, #21, #22, #24, #25, #26, #28, #29, #32, #33, #34, #35, #37 + #38

Er startet på at male Orc sættet, baserne bliver sort sand med grå highlights men det kommer :) :

Gorgut-



Bogoff-




Big Un's-



Growler-





Gubbinz-




og Så lidt WIP på Skabnoze :


NicolaiBech

#78
Har også lidt modeller jeg har malede for noget tid siden, så de skal lige rettes til. :

Noble-



Wicth Hunter-



Mino-


Friis

Ser fedt ud Nicolai 8)

Jeg har WD 202, 204, 208 og 223 og en stak journal...

NicolaiBech

Quote from: Friis on 17 August, 2015, 07:25:41
Ser fedt ud Nicolai 8)

Jeg har WD 202, 204, 208 og 223 og en stak journal...

Lækkert !!!

Kommer forbi og henter dem senere på ugen :)