Pladder & Penselstrøg - Torbens Maleblog

Started by Torben Kastbjerg, 25 January, 2010, 20:44:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CigarFace

And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Torben Kastbjerg

Jaja, det er mindst 45 dage siden at jeg har opdateret denne maleblog - DET VED JEG GODT! ... Ahem.

Nå, men det sidste lange stykke tid har jeg jo haft travlt med 15mm figurer til Fireteam Andromeda og det har jeg ikke lige haft postet for meget af her i min lille maleblog. Og siden jeg har malet 15mm, næsten, nonstop siden engang i sensommeren er jeg nu vendt tilbage til mit andet hjertebarn (jeg har hjerte nok til en hel del børn - ren Space Marine du!); 28mm Science Fiction figurer!

Vi starter ud med en Orca Walker fra Capitol Faktionen til Warzone, som nu indgår i nogle lejesvende til 28mm skirmish i Terminus Nebula settingen:




Dernæst kommer vi ud i et andet testscheme til nogle andre lejesvende til selvsamme skirmish:


Som - måske, måske ikke - gør brug af underlødige pirat elementer. Og nu skal der ikke være et øje tørst blandt de gamle mænd der savler over gamle dukker fra dengang mor var dreng; følgende figur er kommet mig i hænde fra en sand Rogue Trader og er nu blevet malet op til følgende gennemsnitlige standard. Nå, ja, resten af dem er også under opbygning selvfølgelig ;)



Og det var det for nu!
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Sadomator

Super cool, som jeg også skrev, på det andet forum.

Det eneste jeg synes kunne forbedres, er hvis den Orca fik en enkelt base i en passende størrelse. Jeg har altid syntes, at det var lidt fjollet med en 25mm base pr fod.

salun

Orca'en er sød, nærmest nuser var det ikke for ham manden bagpå ;)

Men ja - det ser lidt spøjst ud med dens 2 baser...

Torben Kastbjerg

Jeg er enige i at den burde have været på én stor base - men jeg havde ikke nogen til at ligge som passede til den desværre. Men den næste (jeg har 6! af dem) kommer til at være på en mere passende base :)
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Lolkish

Jeg har en stor Capitol hær, samt en mindre Brotherhood force.

Er der egentlig nogen i det ganske danske land der spiller det spil stadig?


Ulrik

Ps. fine malejobs på de figurer forresten  :)
They preach the supremacy of the company, declare its omnipotence over individual man and predict its eventual domination of all players on the Earth. They are the focus of evil in the modern world.

elThyge

Jeg så først Orcaen som en meget stor 15mm indesluttet walker - indtil jeg opdagede manden på ryggen, (burde læse teksten, før jeg kigger på billederne). Ved ikke helt, hvorfor jeg godt kan lide den. Måske fordi den er absurd in extreme? Motor og skjold i et, så der kun lige er plads til et trinbræt, :)

Glæder mig bestemt til at se mere fra Warzone. Kender så godt som intet til det, udover de gik konkurs.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Torben Kastbjerg

Så er der mere til 28mm fronten - her har vi nogle Capitol Free Marines der nu skal gøre det ud som mercenaries i min egen lille private setting :D

Stone's Starhawks



Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Sadomator

Cool! Godt malet, de ligner en flok hårde bananer  ;D

Torben Kastbjerg

Flere folk fra malebordet (med én gengange fra en WIP post)

Kanterran Mercenaries


Imperial Pilot




Imperial Household Trooper
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Torben Kastbjerg

Techmagos Reclaimer


Magos Guardian


Republican Operative


Sanctioned Tagman


Imperial Savant


Happy New Years everyone!

I just finished this bunch of cyborgs from variouis areas of the Known Universe and decided to write up something about it on my blog:

LINK

Cheers!
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Sadomator

Det ser godt ud!

Techmagos figurerne er nogle dejlige Julemænd  ;D

Torben Kastbjerg

Suk! Folk og deres julepynt, altså! ;)

(Og takker!)
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Sadomator

#188
Hvor er det nu de sælger de der Magos Guardians? Jeg kan huske at have kigget på dem for nyligt, men besluttede vist at de var for dyre.

Edit: Fandt dem hos Micro Arts... stadig for dyre, synes jeg...

Torben Kastbjerg

Jeg ville have hjulpet, men du fandt dem selv :D

Og ja, de er alt for dyre - den eneste grund til at jeg har nogen er udelukkende fordi jeg tilfældigvis faldt over dem til halv pris i Kolding; de er ikke kønne nok til den pris han forlanger for dem (Micro Arts, that is, ikke Good Games i Kolding :))
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Grobut

Det ser sgu godt ud Torben! You go girl!
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

elThyge



Lets see who has been a bad and good little brat. You boy, bad, and you oh, very bad, you twins double bad, bad, bad and horseface bad teeth is bad enough. For all the rest of you little devils. That panicking little Einstein gets it. You are all bad.

And by the way - happy holidays!
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Torben Kastbjerg

Nå ja, det kunne da være at man lige skulle se at få opdateret sin mini-maleblog en smule efter en små... damn, 3 år alligevel. Ikke at jeg har lagt på den lade side mht. at male figurer, men har bare haft lidt svært ved at finde ud af om jeg skulle poste det her, der eller om jeg overhovedet skulle poste det nogen steder. Ah well, vi prøver igen og ser om jeg kan holde gejsten oppe ;)

Anyway - igang igen! Denne gang med en særdeles klassisk kaostryllert som lige har fået et lag maling:



Og når jeg nu var igang, så tænkte jeg at et billede af mit Brettonian Warband til Mordheim da også lige skulle op:

Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

rubber

Det ser godt ud. Den troldmand er bare så sej, en rigtigt klassiker. Bretonnere til mordheim? Sjovt at høre at du ikke skal bruge dem til Frostgrave som alle de andre børn. Men de er også blevet rigtigt flotte.

Mvh.