News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

ETC side event til weekenden

Started by mcpolle, 21 February, 2010, 21:51:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mcpolle

Har lige snakket med de Tysker som afholder ETC i år, og der kommer ingen side event til weekenden, det er fordi der kommer så mange teams i år, så er der ingen plads til det, men det er den på torsdag og fredagen.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

El Rey

Det synes jeg er for ringe og jeg synes vi skal brokke os som et samlet land over dette. Så skulle det have været holdt i Polen hvor der ville have været plads.

mcpolle

Det her var der begrundelse.

A side event is not possible, with now 54(!!) teams (40 teams 2009) we reach the limit of the venue.

Polle

Paul "Polle" Bridge

Azrael

Ahh bugger... Det gør det virkelig ikke særligt attraktivt at tage med som supporter  >:(

AndersN

Jeg synes også det er for dårligt. Hvis polakkerne kunne have garanteret et sideevent, er det virkelig for ringe at tyskerne ikke får styr på deres ting, inden de tilbyder venue... Og så at de først siger det nu >:(
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Daniel

Denne post bidrager ikke med noget nyt, men jeg er da utrolig enig. Jeg var 99% sikker på at tage med som supporter. Den procentsats er lige faldet til 25%.

Nu er det ikke en sideevent for ikke-deltagere. Nu er det jo bare en ekstra turnering for dem som allerede deltager i ETC. Det er noget hestebæ. Mildest talt.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

corky

Hvis turneringen er blevet så stor at man ikke kan holde sideevent - bør vi som WHFB foreslå at man fremover adskiller Fantasy og 40K - hvor mange fantasy og 40k hold er man oppe på?

Rasmus - der ellers havde håbet at skyde FagOn mage afsted i spillene dernede
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

Asger

Quote from: mcpolle on 21 February, 2010, 21:51:44
Har lige snakket med de Tysker som afholder ETC i år, og der kommer ingen side event til weekenden, det er fordi der kommer så mange teams i år, så er der ingen plads til det, men det er den på torsdag og fredagen.

Det er altså ikke helt den besked de giver inde på ETC forummet, så medmindre der er sket en ny drejning i sagen synes jeg der skal passes på med at lægge an til en storm på hvad der sikkert bare er et vindpust.

På ETC forummet har de tidligere skrevet at side event ikke kan blive uendeligt stort og trukket i land med mulige aflysninger.

Asger

PS Hvor er det at I ved fra at Polen kan holde en turnering hvor der er "plads nok"? Jeg kan ikke se de har skrevet det nogen steder...

mcpolle

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=18&t=69143

Man kan kig selv, og læser frem til hvad er blevet sagt, jeg citere bare, og prøver bare at hjælpe.:-)

Polle

Paul "Polle" Bridge

Asger

Ja jeg kan godt se at det har ændret sig.

Jeg er enig i at det ikke er godt nok, men det er desværre sådan det jo så bliver da der ikke kan trylles flere pladser frem. Der har været massere af diskussion om det allerede, også omkring at splitte 40K og WHFB, så hvis I vil kan I jo gå ind og skrive i de tråde. Diskussionen er gammel og kommer næsten årligt.

Bittert, men jeg vil hellere se det, som en lektie så vi kan kigge fremad og undgå det sker igen :) Jeg er dog enig i kritikken (afhængig af formuleringen) så hvis I føler det er nødvendigt at skrive noget, som et hold, så gør det.

Asger

tiass8

Øv bøv skod og møg - nu havde jeg ellers sørget for at få fri til at komme - nu gider jeg desværre nok ikke :(

Den lille <2000 pts turnering er ikke helt nok som trækplaster.

Mathias Andreassen

Min Lizardmen gaming blog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=36685.0

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.

Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.