News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Big Mek Nuglug's Raidas

Started by Frede, 15 March, 2010, 21:30:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frede

Jeg er gået i gang med at klippe klistre en bil til mine Nobs. Hvis nogen skulle være i tvivl så er det altså en Trukk med armour plates og rokkit launcha. Den er laaangt fra færdig men man kan måske se hvor jeg vil hen med den.

Jeg er gået lidt efter at ramme landgangsbåd bare på land. Jeg er selv rimeligt tilfreds.

- F -

Torben Kastbjerg

Haha! Torben approves of this!
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Frede

Nuglug goes Epic!

Læs mere her.

Jeg har i øvrigt netop modtaget guf med posten og den tidligere viste "landgangsbåds trukk" har fået sig en opdatering siden sidste foto session.

Så hold godt øje med denne tråd man ved aldrig hvornår der kommer en update!!

- F -

Frede

Her kommer bare lige en lille quickie update med et par billeder.

Den opdaterede bil.

En ny bil, som jeg glæder mig meget til at få noget farve på.

Som man måske kan skimte i baggrunden af billederne så har de små orker dog overtaget min malestation for tiden, så der går nok lidt inden Nuglug får forstærkninger i 28mm. Men jeg skal nok love at holde jer opdateret med fremgangen af Nuglugs 6mm eventyr.

Så tak fordi i læser med, hvis altså der er nogen som gør det...

- F -

TF Riley

Yay epic!

Er den i resin, den store trukk til sidst?

Frede

Jep det er en Forge World Big Trakk.

- F -

Frede

Jeg er alene hjemme i aften, så efter afkommet var lagt i seng flyttede jeg min malestation ind foran fjerneren så jeg kunne se det danske landshold blamere sig, samtidig med at bruge tiden på noget lidt mere fornuftigt nemlig at få malet nogle flere Orkses.
Og bare for at Thorbjørn ikke skal gå og spille smart i hans Amokfigur blog, så drak jeg også lige en rød Tuborg - de smager nu så dejligt.

Stormboyz er nu færdigmalet og mangler baser, i får ikke noget billede af dem før de har fået baserne ordnet. Kanonerne mangler også bare de sidste touch ups, så er de også ready to go.

- F -

Fimbulvetr

HEY det er sgi da de der små orkses som jeg solgte på e-bay, kan det ikke passe? – griner at se dem herinde!

Mvh
helhest (ebay)
fimbulvetr (powerfist)

ps - fed landgangs bil!

Frede

Jo det kan vist godt passe. Dreadsne er i hvert tilfælde...

- F -
Hvis du ligger inde med en stak fighta bombas, så smid lige en PM min vej..

Fimbulvetr

He he, desværre. Sådan nogen nymodens flyveapparater var slet ikke opfundet dengang jeg samlede på epic ;)

Frede

Jeg er gået lidt kold i 40k, så hvis der imod al forventning skulle sidde nogen derude som sidder i åndeløs spænding og venter på opdateringer, så må jeg skuffe jer.

Der går nok noget tid inden der igen sker noget på 40k fronten. Til gengæld så har Big Mek Nuglug nu fået sig en Epic scale Waaagh. Så følg med på de kanter.

- F -