News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Chaos Space Marines og Chaos Daemons

Started by Anaxagorax, 08 November, 2009, 17:35:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anaxagorax

Nyeste rekrut til Chaos-hærene, heldigvis kan han bruges til begge to. Hovedet var noget af det grimmeste tegneserieagtige skidt der nogensinde er sat på skuldrene til en figur. Resten af figuren er dog vildt küül, så hovedet måtte laves om på for at det hele blev lidt mere præsentabelt:

QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Taoregorn

Fedhed!!!

Jeg kunne ikke være mere enig omkring det hovede. Du har reddet det godt.

Nixon

Rigtig Cool Deamon Prinze. Hvordan har du lavet hovedet? Er det green-stuff? Herligt at du blogger, for det er jo altid fedt at snage i folks liv, især når nu vi så sjælden mødes.

/Nicolai

Anaxagorax

Jep, det er greenstuff og så noget fra stativet til et searchlight. Tror jeg ihvertfald, det var en dims der lå i bitboksen :)

AndersN

Ser fint ud. Har du evt. et billede af det oprindelige hoved? Nu bliver man jo nysgerrig.

Kan i øvrigt lige tilføje at det første jeg malede var Hero Quest figurer med en afisoleret ledningsstump ;D
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Honsou

Det er blevet et godt Prinse-hoved, så kan du godt komme til EC og vise frem. ;)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Anaxagorax

Prinsens oprindelige hovede ser sådan her ud, komplet med Marty Feldman-øje og klunkesækhage. Det måtte der gøres noget ved jo.

Grumlord

Fanme godt at se, at du maler 40k dukker. Jeg håber sgu at møde det kaos scum til en turnering igen  ;)

Den prins ser rigtig fed ud..  :)

mvh Jesper

PingPong

Quote from: Anaxagorax on 09 November, 2009, 16:18:18
Prinsens oprindelige hovede ser sådan her ud, komplet med Marty Feldman-øje og klunkesækhage. Det måtte der gøres noget ved jo.

Ja og der røg så hvad jeg syntes var en udmærket figur vidst.. Den kan jeg ikke tage seriøst længere ^^

Keep up the good work
Quote from: p.hansen81 on 26 June, 2010, 21:55:47
og at kalde det her et nyt codex er som at køre min bil ind i et træ og sige nu er det en ny bil...

Niels

Quote from: Anaxagorax on 09 November, 2009, 16:18:18
Jeg befinder mig lidt i et grænseland med den figur. På en måde er den jo for åndssvagt grim, men så alligevel uforklarligt fed...
Dog vil jeg sige at din ændring er ganske fin, og rammer i godt i tråd med resten af figuren. Altså, jeg synes ikke man kan mærke på figuren at den har fået et nyt hoved :) Og et solidt stykke malearbejde!
Niels Bjerren Sørensen, 18 somre!
Sådan har det været at handle med mig:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=22427.0

Ivan

Quote from: Anaxagorax on 08 November, 2009, 17:35:09
Nyeste rekrut til Chaos-hærene... blah blah blah....

Naize!!!!!!1!!1!!one!!!!!!!
Venerable Dreadnougth
Lord Inquisitor of Ordo Ritus, Castellan
Emperor's Pride

Anaxagorax

Så! Ikke mere om plastic her ;)

Lidt rod med fotospanden, så her kommer de tusinde sønner (well, ni) igen:

Anaxagorax

Fandt en gammel figur frem, som jeg morede mig lidt over og tænkte jeg lige ville dele, en Emperor's Children Lord jeg malede for en del år siden. Han var ret sjov at male med alle de forskellige farver og mønstre, men man får godt nok lidt søsyge af at se på ham...

Jønke

De nitusinde sønner er meget fede men ham emperors children gutten minder mig lidt om sidney lee.
In the name of the emperor...
But sir, what is the name of the emperor?

Rodney.....Rodney Jørgensen.

Rockstar

:o :o Han har et girafben  :D
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Player1

Quote from: Rockstar on 15 November, 2009, 19:30:47
:o :o Han har et girafben  :D
Ja, og zebra hoved! Jeg synes han er fantastisk. Han er jo ikke dårligt malet og havde man en hel hær på samme måde ville det vel bare handle om at finde sammenhængende i rod.
Evt. kunne man jo bruge samme idé på alle figurerne, men forskellige steder. To forskellige typer dyreskind, holde våben og hårtot i samme røde farve som nu, og så skifte mellem den grønne, blå og lilla forskellige steder på kroppen hvor de nu lige passer ind. Det kunne helt sikkert blive fedt at se på.

Rockstar

Til at blive svimmel af, men fedt ja :)
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Troels C

Ahva (gerne med jysk accent)?? Skal du ik snart male nogle rigtige dukker?.. Sårn noen mæd tøj på og ordentlige sværd istedet for det der rumpistolstingeltangel ;)

...Ih - det altså bare ik det samme at drille dig når du er helt i Norge!!

Flere billeder!!!

Anaxagorax

Jawohl!

Efter den flok Eldar fik jeg lyst til at male noget andet, så i dag var det tilbage til Chaos-hæren.

Denne gang kastede jeg mig over en Vindicator, som ellers er noget der irriterer mig overhovedet findes i codexet. Grunden der blev givet til at de rigtige Daemons blev taget ud af hæren var at der var for mange ting, men samtidig skulle de da lige mase en Vindicator ind, fordi de skulle sælge flere af deres nye plastickit. Hrmf!

Men sådan er det bare og modellen er fed, så nu skal jeg lave mig sådan een. Den skal selvfølgelig være besat, både fordi det er den eneste måde at gøre den lidt chaos-agtig og fordi det er den bedste tank til netop denne upgrade.

Med det samme bestemte jeg mig for ikke at lave noget af det sædvanlige tentakel-ud-af-huller man tit ser, for det ser for det meste ikke særlig godt ud og ligner... tentakler klistret på en tank. Tanken om en besat maskine er også langt mere interessant når den ikke inkorporerer noget så simpelt som at forestille sig at chaufføren bare har givet nøglerne til en Daemon, men at det faktisk er selve maskinens ånd der skiftet ud med en ondskabsfuld intelligens.

Men et eller andet skulle der jo gøres for at vise at tanken er besat af en ond ånd. Så jeg tænkte mig til at de opfindsomme, men uansvarlige, Chaos Marines nok måtte gøre et eller andet for at holde deres nye legetøj nogenlunde føjeligt og give den lyst til at skyde i den rigtige retning. Og hvis der er noget som de sikkert har nok af og som daimonmaskinen helt sikkert ville kunne lide, så er det menneskelige ofringer.

Så frem med de altid brugbare zombie-dele og dette er så resultatet (jeg har tyvstartet lidt med nogle grundfarver):

Dette tidløse design sørger for at der kan skovles ofre i kværnen selv under langtrukken kamp og sikrer dermed at der ikke kommer nogle ubehagelige overraskelser involverende en sur Daemon bevæbnet med en Demolisher Cannon midt i det hele hvis den skulle være ved at løbe tør.

Nixon

Det synes jeg lyder som en rigtig gosd ide´. Faktisk så god at jeg vil tillade mig at låne den, til in Vindicator. Jeg har længde tænkt på hvordan jeg skulle få noget zombie ind i min hær, du har lige givet mig svarret.

Cheers
/Nicolai

Overhamsteren

Med ramming speed og lidt held kan den vel også selv få slynget et par trafikofre derop. ;D
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Anaxagorax

Jep, det skulle der være mulighed for med den skovl!

Quote from: Nicolai on 24 November, 2009, 09:02:25
Det synes jeg lyder som en rigtig gosd ide´. Faktisk så god at jeg vil tillade mig at låne den, til in Vindicator. Jeg har længde tænkt på hvordan jeg skulle få noget zombie ind i min hær, du har lige givet mig svarret.

Cheers
/Nicolai

Du låner bare alt hvad du vil, husk billeder, så jeg kan sidde og ærgre mig over detaljerne jeg ikke selv kom på :)

Anaxagorax

Og så kom jeg også en lille smule videre med dødsmaskinen:

Honsou

Det tegner godt. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Anaxagorax

Det håber jeg da :)

Panseret foran var lidt kedeligt, så jeg vil prøve at lave lidt festlig Chaos-dekoration på det, her er omridset, virker det y/n?