News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Chaos Space Marines og Chaos Daemons

Started by Anaxagorax, 08 November, 2009, 17:35:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Honsou

Svært at sige, skovlen skal vel ikke være så shiny?
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

hrJuhl

Jeg tror det ser godt ud når det er malet op  :)
Kompmallen til Danske turneringer? for mere variation i hærene

AndersN

Med en masse highlights og skygger, samt måske lidt battledamage, tror jeg det ville virke fint.
Måske en lidt lysere farve 'inde' i de sorte kaostegn.
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Anaxagorax

Jep, det er også planen at der skal være noget farve for ikke at alt fokus i modellen ligger bagtil. Jeg tænker på noget rødligt, så det også passer sammen med resten af hæren.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Anaxagorax

Jeg har også siddet og leget lidt med stumper og hamret noget der ligner starten på en Dreadnought sammen, men der mangler nok lidt før den bliver helt god. Stumpen med de brændende skulls (!!) har jeg næsten også mere lyst til at bruge til noget mere fornuftigt, det er en fin bit:

Rockstar

Han er da en kende brutal ham der, i like.
Kampvognen er som sagt lidt monoton, stjernerne bryder lidt på skovlen, men der skal farve på, battledamage og sådan.
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Anaxagorax

Så blev jeg færdig med den besatte Vindicator, dette er hvad det er endt med, fra siden:

Og fronten (som jeg lige nu ser ligner lidt en næse og øjne, hvilket selvfølgelig giver mig idé til en besat Vindicator mere *suk*):

Hvordan skovlen og dekorationerne endte:

Og en sammenligning med hvordan den passer ind med andre tanks i hæren, lidt anderledes i farveindtrykket, men stadig let at se at de hører sammen synes jeg:

Stakkels uduelige Predator, jeg er ked af hvad 5th ed. gjorde ved dig. Din tid skal nok komme igen.

Grobut

Det ser sgu godt ud Jesper!

Du er irriterende produktiv, bliver jo helt inspireret til at starte min egen blog ;)
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Witer

ser brand godt ud den tank! ::)
mere af det tak!  :)
Revenge of the Emperors Fist!
Quote from: Nicolai Nygaard on 17 September, 2013, 13:11:58
Jeg vil minde om at Sjøholms 'I h8 u all' tale IKKE skaffede ham en plads i bestyrelsen.
Tihi

Taoregorn

Jeg synes highlights vindicatoren er helt i skoven. Måske har jeg bare vænnet mig til at se mudrede, tilsnaskede, "forge world tank modeller"-tanks, men jeg synes det ser vildt mærkeligt ud.

Det måske så en smule omsonst hvis det er det tema du har brugt hele vejen, hvilket jeg antager. Men idéen er vel at man skal kunne ytre sin mening.

Måske er det også noget med at dozerbladet ser weathered ud, mens resten er fabriksskinnende. Måske er jeg bare blind.

Anaxagorax

Resten af tanken er også snasket til op fra dens larvefødder, det viser sig bare ikke på billederne hvor det ligger i mørke.

Men nej, ikke så mange skrammer, skudhuller, grums og ting over det hele, jeg synes det er nok at så godt som alle andre modeltanks i hele hobbyen er overklasket med det :)

Rockstar

De er godt nok lidt kradse de der highlights :-\ ærgeligt.

Men det må da siges at du fik brudt det monotone i den sorte ;D
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Nixon

Er vild med dekorationen, resten af kamp vognene er for pæn, men det er ikke din skyld, det er fordi GW bruger det samme kit til både  SM og CSM.

/Nicolai

Anaxagorax

Som sagt er det skam helt i orden at den er pæn, jeg har ikke planer om at det skal ligne et vrag bare fordi det er sådan at kampvogne skal se ud for tiden :)

Næste plan er denne flok (med mindre jeg pludselig bliver distraheret af nogle andre figurer selvfølgelig), de bliver altså heller ikke malet som tørklosetter den sidste dag på en festival må jeg desværre skuffe med ;)

Med lidt held skal de blive færdige inden et større spil i næste uge en gang som jeg har en halv aftale om, det er altid godt med den slags let pres for at få lavet ting færdige jo.

Nixon

Du lever jo i 90'erne. Kan godt respektere at du har en holdning.

/N :)

Anaxagorax

Hehehe, jeg hoppede nu heller aldrig med på den røde bølge (det lyder helt frygteligt forkert!) :)

Honsou

En anelse mere rødt på tanksne, ville jeg synes var pænt, men jeg kan godt lide de "kradse" hightlights, ellers ender man hurtigt med en black templar hær a la mathias-14-år, som nærmest bare er sprayet sort.

En ORK ting på en chaos dread?! FY!!  >:(
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Excommunicate

Anax - din Predator ER ubrugelig. Men det du selv udenom! Du har givet den, den absulot ringeste konfiguration... Tillykke!  ;D

Enten autocannon + heavy bolters eller autocannon + lascannons. TL Lascannon i tårnet er voldsomt overpriced.

Jeg bruger selv 2 Preds med AC + LCs. De virker virkelig godt. Laaaangt bedre end de, alt for sårbare, vindicators. :)

Nå ja - og godt malearbejde. Særligt med Vidiens skovl. Det er altid svært at få sort til at være fedt - jeg er mere til en shadow grey highlight og så fortress grey helt ude på kanterne. Tager lidt af "kradset" som Erik siger. Men stadig rigtig fine kampvogne.

Mvh
Simon

Anaxagorax

Pred'en blev lavet til netop 4th ed. hvor alt andet end twin las og sponson bolters var et tegn på at folk ikke vidste hvad hulen de lavede.

I 5th er en pred bare et tegn på at folk ikke aner hvad de alver hvis de ahtrd en med overhovesedet.

Derfir den bar er på som en mavesur bvemnærknig på hvordand det er nu.Jebusdtittyfårkign christ fukdl nu.

Ironthingy grey grey på highlight btw, bedre billdder på vej :)

Og sikkert enr igtig opdatrertint i morgne når jeg læser ette igen ! :)

FatherNurgle

Quote from: Anaxagorax on 28 November, 2009, 02:37:13
Pred'en blev lavet til netop 4th ed. hvor alt andet end twin las og sponson bolters var et tegn på at folk ikke vidste hvad hulen de lavede.

I 5th er en pred bare et tegn på at folk ikke aner hvad de alver hvis de ahtrd en med overhovesedet.

Derfir den bar er på som en mavesur bvemnærknig på hvordand det er nu.Jebusdtittyfårkign christ fukdl nu.

Ironthingy grey grey på highlight btw, bedre billdder på vej :)

Og sikkert enr igtig opdatrertint i morgne når jeg læser ette igen ! :)

EPIC spelling! ;D

Nixon

Manden er jo fuld.... :o

/Nicolai

Excommunicate

Hahahahahahahahahahaha......
;D ;D ;D

Anaxagorax

Det gik da ret godt med den første sætning!

Men så er det lidt ligesom at koncentrationen fejler lidt kan jeg godt se. Det var en glad aften ellers, baren blev tømt og snakken gik på jakker af fostre :D

I aften er det endnu en julefrokost, puha... Forvent ikke nogen nymalede ting det første stykke tid!

Stunke

Quote from: Anaxagorax on 28 November, 2009, 12:48:50
Forvent ikke nogen nymalede ting det første stykke tid!

Perfekt maleblogstil dér.

Logoet på din sneskovlskampvign giver mig stiv ding dong.
Det samme med brugen af pelset corpse cart.
Det er en supersej dukke og det er sgu rart at se folk der virkeligt værdsætter den sande værdi af skulls bruge den til noget fornuftigt.

Tommelfinger og pik opad.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Anaxagorax

Tak tak, det er en fornøjelse at være til glæde for dine reproduktive organer :)

Corpse Cart-sættet er rigtig lækkert ja, der er så mange gode dele til alt muligt at jeg slet ikke kan overskue alle de ting jeg gerne vil bruge det til og jeg skal have købt et til. Der ligger en æske med en Land Raider i på min reol, den kunne godt bruge lidt lir når den skal samles.

Og skulls. Flere skulls. Planer lægges i skrivende stund.