News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Retribution of Scyrah

Started by Anaxagorax, 10 November, 2009, 17:00:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nixon

Ok, jeg kan følge dig. Måske jeg i virkeligheden skal finde en anden caster? Synes ikke Ravyn er god til to myrmidons?

Hvad med denne her hær? Den mangler Epic Eyriss, men ellers synes jeg den indeholder det meste af hvad du beskriver?

Lord Arcanist Ossyan6
Manticore8
Phoenix10
Sylys Wyshnalyrr, the Seeker2
Dawnguard Sentinels (Leader and 5 Grunts)6
Dawnguard Sentinel Officer & Standard2
Houseguard Halberdiers (Leader and 9 Grunts)7
Houseguard Halberdiers Officer & Standard2
Mage Hunter Strikeforce (Leader and 9 Grunts)8
Mage Hunter Commander2
Stormfall Archers (Leader and 3 Grunts)5
Arcanist1
Arcanist1
Mage Hunter Assassin

Anaxagorax

Jeg har ikke fået spillet med Ossyan endnu, så de helt præcise finurligheder er jeg ikke kvalificeret til at gå ind på, men overordnet synes jeg det ser mere fornuftigt ud. Jeg ville nok finde plads til flere nasse-soloer og finde en måde at få mast de sidste fire Sentinels ind, men noget jeg kunne forestille mig ville fungere fint.

Sidstnævnte fordi jeg nok ville smide Quicken på Sentinels og de er en enhed som modstanderen vil gøre alt for at slippe af med hurtigst muligt, så lidt beskyttelse og mulighed for at få dem hurtigere hen hvor de skal være er fantastisk. Elleve Weaponmasters med Vengeance gør folk nervøse af en eller anden grund. Men  Quicken er noget som alle rigtig gerne vil have på sig og som alle får nytte af, så du går nok ikke helt galt med at give den til andre heller.

Jeg glæder mig også til Sylys Wyshnylalyshyrryllyrshyllyr udkommer, han bliver fast inventar i så godt som alle lister forudser jeg.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Nixon

Du er ret glad for Sentinels fornemmer jeg. Syl bliver rigtig dejlig at få med.
Er selv lidt træt af at jeg ikke har plads til E Eyriss og en Magister i hæren, men for at det skal blive muligt skal jeg af med HGH, da det ikke giver mening at tage en skyde enhed ud. Hæren skal i øvrigt spilles med Hypnos og Banshee i 2012

Nixon

Nogen gode råd til hvordan man samler MHSF?

Anaxagorax

Jeg går ud fra det er de der gnallingearmbrøste der driller? Jeg limede dem på, lod det tørre og satte så en lille pølse GS med lidt mere lim fast nedenunder. Inden limen tørrede helt formede jeg så GS'et så langt ud under hver side og op omkring den lille buedel som muligt, uden det kom til at kunne ses for meget.

Man kan godt se det hvis man ser på armbrøsten nedefra og ved det er der, men hellere det end at have dem falde fra hinanden for et godt ord. Det er ret solidt, jeg har ikke haft noget der faldt af, selvom de er blevet brugt flittigt.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Nixon