News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Retribution of Scyrah

Started by Anaxagorax, 10 November, 2009, 17:00:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Det er absolut ikke noget særligt, men hold da op en forbedring! ;D

De her modeller ville egne sig godt til noget med at "komme op af mosen"  - sådan lidt a la necrons, der kommer op af jorden med græstotter og andet lir der skjuler sandheden.

Er det ikke sådan nogen elvere? De er vel naturligt glade for bær og buske, så måske har de klædt deres titaner ud som sånne?

Nixon

Glad for at du valgte at gøre noget ved det, havde dog ikke regnet med du ville gøre det så hurtigt!
Og ja, det ser meget bedre ud.

/Nicolai

Excommunicate

Sadomator

Det får jo ligefrem de hæslige myrmidons til at se fede ud.

MEGET bedre.

Nordmannen

Det fungerer klart bedre end sidste billede!

Jeg synes da nogle af dOOdzene i denne tråd har fået Myrmidonene til at se ret fine ud malemessig selv om farvefalget (pink urgh) er...alternativt. Jeg tror den sorte med kraftige røde lyslinjer ser fin ud på afstand.

Dette er en interessant conversion for dem - selv om den er totalt Evangelion villain.

Personlig synes jeg estetiken rundt dem er bedre enn de fleste synes at mene; jeg hørte et intervju med Matt Wilson der han siger at tanken var, som generelt i redesignen av Mk2 jacks, at man skal kunne identifisere dem klar ut ifra silhuetten de gir. Hovedproblemet er at de er helt forskjellige fra alt andet, man kan se i WM. Det er lidt som min whining i en helt anden tråd tror jeg: estetikken rundt 40k Orks er horribel: de blev meget tidlig (Waagh the Orks) oh-no-spaghettioes figurer med fjollete ramshackle køretøjting der tidvis faktisk ser ut som lorter en retarderet femåring har pyntet på. Men folk er blevet så vant til dem, at de ikke tenker over det mer- de har købt ind i estetiken også er de, sitat, "mega fede" sitat slut.

[edit]Estetik er, som folk jo vet, ret subjektivt. Personlig subjektivt. Jeg tror ikke noget mindre om dig, om du er uenig med min vurdering af Orks. Ok, lidt.

Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Rockstar

Jeg må tilstå at jeg er stærkt imod guld på myrmidons :-\

ud over det er det et fint projekt.
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Anaxagorax

Godt at høre jeg ikke er helt galt på den!

Quote from: Nordmannen on 12 May, 2010, 08:37:07
Jeg synes da nogle af dOOdzene i denne tråd har fået Myrmidonene til at se ret fine ud malemessig selv om farvefalget (pink urgh) er...alternativt. Jeg tror den sorte med kraftige røde lyslinjer ser fin ud på afstand.

Jeg må indrømme at bortset fra den grå/grønne hær, der faktisk virker nogenlunde fint i både farvevalget og udførslen af det, så synes jeg at resten også ligner kinetisk traumatiseret fækalie i den tråd. Nogle er teknisk holdbare, men åbenlyst malet af farveblinde folk, der har fået eftersiddere i enhver formningstime hele deres opvækst, eller er gode farvevalg, som blot er elendigt udført. Men der er sikkert noget der ser godt ud (meget) langt fra :)

Men jeg giver dig helt ret i det med orker. Comic relief min mås.

Og nu til lidt mere positive tanker...
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Anaxagorax

For så blev det første eksperiment med andet end Myrmidons færdig, nemlig Kaelyssa. Farverne blev jo ændret nu hvor det så frygteligt ud på de store modeller, så der måtte improviseres lidt.

Jeg er næsten sikker på at det ikke vil falde i alles smag, men jeg synes at Retribution-figurerne lægger op til lidt tegneserieagtig farve og stil og selvom det normalt ikke er noget jeg bryder mig specielt om, ville jeg prøve at lave noget helt anderledes end de andre hære jeg har. Der skulle så ændres lidt i planerne for at farverne passede bedre til den gyldne/grønne rustning, da jeg synes detaljer hurtigt kan komme til at se alt for travlt ud på en figur, der har et dominerende element af tofarvet metal på sig, samtidig som jeg ville bruge enkelte farver indimellem som fuldstændig brød med enhver idé om hvad jeg normalt synes passer sammen.

Men nok ævl for at dække over at jeg egentlig bare klattede mig frem på må og få:

*Se nedenfor*

Jeg kan mærke jeg allerede glæder mig til at male enheder på 11-12 figurer af gangen.

Grobut

Imo fungerer det ret godt, du har fanget et godt Manga-look med de store øjne og blå hår.... selv om det gør mig lidt bekymret for om du står bag produktionen af figurine-bukkake i de norske skove ;)

Mal noget mere og post flere pics.... men uden glasur tak;)

//Grobut

oh... og kom snart til kbh :)
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Overhamsteren

Lagde slet ikke m?rke til at ?jnene var st?rre end normalt i f?rste omgang, det er jo s?dan hun skal se ud.

Har du lagt greenstuff hen over hendes gamle ?jne?
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Anaxagorax

Fårk manga, det er for tykke kælderboere og køddukker. Det var ikke det der var idéen nej. Og nej, det er faktisk sådan at øjnene på modellen ser ud, hvilket også overraskede mig lidt og fik mig til at se på billeder af den hvor det slet ikke ser så vildt ud. Hvis man maler dem mindre, ser det underligt ud, da hun så får sort på selve øjet som kant.

Nu jeg ser på hende igen overvejer jeg også at ændre farven på kappen til noget lysere, den er måske lidt for mørk i det synes jeg.

Og mere glasur? Jeg sender dig nogle billeder på din mail!

Anaxagorax

Så! Nu med knapt så søvndrukkent hånd/øje-koordination forsøgte jeg igen at male øjnene lidt mindre end de er på figuren og denne gang lykkedes det bedre med et par tynde linier rundt omkring dem og en smule maskering med farverne til huden. Kappen fik også lige en omgang mere, så den giver mere indtryk af grøn og ikke er helt neutral. Jeg var bange for at det ikke ville virke sammen med det grønne i rustningen, men denne her måde er ihvertfald bedre synes jeg.

Har de virkelig blåt hår i sådan noget drageklunke z og det andet metervareproducerede gejl? Oh well, jeg kan lide farven til hende, så det kan allernådigst få lov til at blive.

Anaxagorax

Og et armyshot, det er ren luksus! Woohoo!

Nogen der har lyst på et 2-points spil?

Belial

Quote from: Nordmannen on 12 May, 2010, 08:37:07Men folk er blevet så vant til dem, at de ikke tenker over det mer- de har købt ind i estetiken også er de, sitat, "mega fede" sitat slut.

Næsten rigtigt...

Quote from: Belial on 07 May, 2010, 11:46:40
De er da for fede.

Og det er de.

MVH

Belial

PS: Meget fine mangadukker du har bikset sammen Anax.

Rockstar

Med så meget respekt som det er muligt: Fuck manga
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Nixon

Det ser rigtigt godt ud det du har fået lavet. Tror dog du skal overveje om du ikke skal gøre noget med baserne der forankrer Elverne i en fantasy setting, sådan som det er nu er det lige før man tror det er si-fi.

Bagsiden af kappen er lidt klunetet blended, men ellers er det inetet at sætte en finger på. Bliv ved!

/Nicolai

Mouse

Lidt mere liv på baserne og så er de godkendt. Jeg har altid vist at du havde en indre manga elver der bare ventede på at komme ud i stedet for den der kunstige jeg-hører-ond-musik-og-headbanger-facade ;)
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Nixon

Jeg er helt enig du bør farve dit hår blåt og skife bajerne ud med skumslik.

/Nicolai

Anaxagorax

Alt unødvendigt ekstra basearbejde det sidste stykke tid er blevet indstilt. Limen er blevet strengt rationeret til kun det grundlæggende indtil det norske postvæsen får nosset sig sammen til at aflevere det lim jeg har fået tilsendt fra fædrelandet.

Når det kommer, så skal jeg igang med græs og den slags på alle figurerne :)

Anaxagorax

Quote from: Nicolai on 17 May, 2010, 16:33:56
... skife bajerne ud med skumslik.

Efter nylig overstået fejring af nationaldag heroppe betragter jeg nu dette forslag med fornyet interesse. Der er altså lidt mere fart på 17. maj her, end der er på grundlovsdag derhjemme.

Stunke

Du drikker aldrig igen cirka 300 gange om året.
Tomme trusler er tomme.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Nixon

Kender i to hinanden?

/Nicolai

Anaxagorax

Vi har en smule erfaring sammen på blandt andet det punkt, ja.

Det kan godt være jeg stopper med at drikke 300 gange om året, men jeg starter så også med at drikke igen et lignende antal gange. Det er ~600 gange viljefast karakterstyrke pro anno lige der.

Anaxagorax

Så fik jeg malet Narn færdig. Jeg har altid været rigtig glad for den her model og havde et par stykker af ham liggende, så jeg blev meget begejstret da han kom med i Retribution-hæren og PP var ovenikøbet så venlige at sende mig kortet til modellen. Jeg elsker de folk af hele mit hjerte (men ikke min pen0rz).

... og nu når jeg ser billederne opdager jeg jo så selvfølgelig at jeg har glemt at male træet på hans armbrøst færdig, dangit.

Nixon

Jeg vil ikke komme med forslag om at bruge lilla i denne omgang, man bare konstatere at du er en god mand til at male.

/Nicolai