News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Project Stormraven

Started by Doktor Helge, 10 April, 2010, 20:15:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Knudsen

Den er superfed, selvom jeg syntes det er en skam at forenden ligner så meget en tynd land raider, og så syntes jeg det er en skam at den har den forkerte farve.

Kilgore

Måske er jeg bare silly-willy men er Stormraven ikke en Bloodangels ting Helge? Altså den ser fin ud, men jeg troede ikke, at du spillede Bloodangels, og den er da helt blå den der Stormraven.

... men som sagt er jeg nok bare nit-picky.  :)
"I am a gorilla." - At last the 1948 Show

Doktor Helge

Well mine marines var da jeg startede dem inspirerede af Blood Angles Space hulk terminatorne (som jeg også har malet til min hær.) Jeg begyndte først på min marine hær da jeg havde købt det nye Space hulk, og jeg ville have de terminators i hæren,  men jeg ville ikke have BA røde tropper, da jeg længe har haft en ide om at hvis jeg nogensinde skulle lave en marine styrke så skulle de males ligesom War-Runners Titan legionen
Så derfor er mine marines mere blå end røde, og det må de gerne som succesor chapter være
Min Stormraven er ikke malet færdig, men selv når den er færdig kommer de blå farver til at være dominerede på den.

At jeg så faktisk også kan bruge den samme hær som en codex hær er for mig helt iorden.. det er jo et spørgsmål om at jeg ikke har lyst til at købe og male ydeligere 40 tacticals samt vehicles og andet fyld som vil være NØJAGTIGT identiske modeller.. bare for at glæde GW´s penge kasse
De modeller der er specifikke BA modeller (f.eks Sanguinary guard og furiuso) vil naturligvis være de rigtige modeller, men igen malet som resten af min hær.
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater

Ablabab

Jeg er med på Kreons vogn - det er svært at se, hvordan den smule motor skal kunne trække det læs - og det undrer også, at de sidder over, og ikke under, vingen.

En anden mulig løsning kunne være et ekstra sæt motorer under vingerne. Hvis du altså overhovedet gider tage dig af vores brok ;)

(Du skal også have et klap på skulderen for det store arbejde).
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Nighteye

Tror jeg har nævnt det andre steder, men det er en rigtig fin ostebil det der.

Eneste jeg syntes der virker malplaceret, er missilerne. Hvordan lander den ting der og læsser folk af?
Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 10:30:47
Jeg er personligt træt af døde kendte mennesker

Rogue Trader

Ang. Motorer på Helges cheesewagon, så tag lige et kig på en thunderhawk fra forgeworld... Set i forhold til den er Helges flyver nærmest overmotoriseret ;)
IRL er den for mig at se ramt rigtig godt sammenlignet med, hvad mariner ellers ræser rundt i.
Den er robust, firkantet og generelt bare ondsindet at se på nå den er på bordet.
Klaus Bak

Tidligere bruger

Sagt mens jeg pegede på assault rampen på Helge's Stormraven.

"Det er der ondskaben kommer ud"

Hjarl

Tillykke Helge :D Din Raven er nu officielt federe end GW´s egen... Måske de skulle ha spurgt om de måtte tage en afstøbning af din. Det havde måske endda også være billigere ;)

Servant of the dark gods

Jeg er fuldstændig enig med Hjarl, din maskine er meget federe end det GW har fremstillet.
I Don´t suffer from insanity, I enjoy every minute of it...

PF handels profil:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=22910.0

Amareis

Super fed flyver - hands down, den holder.

Konstruktiv kritik:
Motorerne synes jeg, imodsætning til Kreon, er for store. Kort dem af i midten og placer dem under vingerne.
Kan missilerne ikke være der flytter du dem bare til oven på vingen. Det ville se fedt ud!

Doktor Helge

well ideen med mortorene under vingerne er ret god.. men fuglen forbliver nu nok som den er nu.
desuden ville det imo ikke være helt så fedt med missilerne ovenpå vingerne
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater