News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Cryx: De dødes kamp mod de levendes plotskjold

Started by Anaxagorax, 16 April, 2010, 20:30:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anaxagorax

Caustic Presence synes jeg også er en af hans bedre evner, selvom det måske er en mindre ting i det store hele. At fjerne usikkerheden ved noget så vilkårligt Corrosion gør at man kan planlægge langt bedre uden at skulle tage højde for at de der irriterende slimdækkede niddinger foran een måske alligevel overlever.

Sjælesamlingen er rigtig fin. Det vil sige, hvis der altså er nogen sjæle at samle ind, det er jo problemet med det. Hvis man står overfor en 'jack-liste, en hær af undeads, en lille samling tungt infantri med få sjæle eller en liste der er god til at rode med Remove From Play, så er der ingen til få sjæle og dermed ingen Focus. Hellfire er fint, men koster alligevel 5 at kaste efter folk, så der skal en del til før man spammer den i vildskab på modstanderens Warcaster. Der er bare lidt for mange ting, der sætter en stopper for det synes jeg.

Sammen med Dismember gør det så at Venethrax bliver lidt af en anti-caster, som kan hives frem hvis man ved at man skal spille mod noget specielt (hvilket jeg ikke bryder mig om, en hær skal helst kunne fungere i sig selv synes jeg). Alternativt må man køre på Lamentation og ellers køre ham som en supersolo. Så er det bare at håbe på han kan komme til at slå lidt på nogen fornuftige ting engang imellem og ellers holde sig selv i live ved at campe Focus mens han lukker ned for fjendtlig magi. Det er nok heller ikke så dårligt jo, Lamentation er voldsej, men det bliver måske bare lidt kedeligt i længden tror jeg?
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Anaxagorax

Ny errata; Den sidste Soulhunter bliver forvist til bagest i malekøen.

Honsou

Hvorfor, hvad gør dem dårlige?

Godt billede iøvrigt. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Kaime

Ikke mere rezze soulhunters med epic asphyxious's feat  ::)

Anaxagorax

Jep, med deres cavalry charge og mulighed for at flytte sig efter deres aktivering var de fabelagtige til brug for Spectral Legion.

Nu er det bare som med løsningen på de fleste andre problemer. Flere Banes. Og Soulhunters er igen ikke specielt fantastiske til så meget.

Nordmannen

Jeg har et helt føkkings feat som gør nesten det samme som Soulhunters får af Darragh Wrathe. Cry is for Cryx! ::)

Jeg synes det er ret svagt af PP at ikke have registreret den der i Field Test/intern spilltesting, og at det nerf skulle ha været på plads før de nye Cryx kort udkom, men nå var det jo også en gevaldig easy button på toppen af et allerede lidt easy button feat...
Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Anaxagorax

Det var da uhyggeligt så mange salte tårer der kommer ud af dig. Og du spiller ikke engang Cryx.

Nordmannen

Ok, den valgte du så å tolke i motsat mening.... ;)
Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Stunke

Quote from: Anaxagorax on 19 July, 2010, 13:25:17
Jep, med deres cavalry charge og mulighed for at flytte sig efter deres aktivering var de fabelagtige til brug for Spectral Legion.

Nu er det bare som med løsningen på de fleste andre problemer. Flere Banes. Og Soulhunters er igen ikke specielt fantastiske til så meget.

Den der incorporeal horde af heste var også bare tåbeligt fjollet!
At det ikke er fanget i spiltest, forstår jeg simpelthen ikke. Det var højst sandsynligt det første jeg kom i tanke om da jeg læste eAsphyx's feat.

Nok kan man spille sig uden om det, men det er så tåbeligt og balanceforvridende at modstanderen altid skal have en hob af infanteri stående udenom warcasteren for ikke at blive punkteret af hestene.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Honsou

Quote from: Nordmannen on 19 July, 2010, 15:49:56
Det er fordi ingen forstår alt det underlige du skriver, du staver VIRKELIG dårligt. :D
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Nordmannen

Quote from: Honsou on 23 July, 2010, 17:39:33
Quote from: Nordmannen on 19 July, 2010, 15:49:56
Det er fordi ingen forstår alt det underlige du skriver, du staver VIRKELIG dårligt. :D

Du, min herre, er en kretiner.

Var det klart nok?

;)
Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Anaxagorax

Nå ska du isje vær så tøf i tryna Erik, elle eg begynne å skrive dialekt te dokke. Grei få meg d :)

Stunke

Hej Jesper.
Jeg købte en slayer og to necrotechs i går.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Anaxagorax

Hej Frede.

Det gør mig altså rigtig godt at høre!

Det har en svag odeur af Mortenebra?

Stunke

- Adolf Hitler

Anaxagorax

Her til aften fik jeg så lidt tid til at smide maling efter Bane Lord Thunderpants. Så kan jeg også få prøvet at sætte ham på bordet og se hvad alt den virak går ud på.

Det tog så også kun lige omkring fem år for mig at tage mig sammen til at bruge halvanden times tid på det.

Go me.

Belial

Jeg ville ønske jeg kunne det nummer med de lysende øjne, men jeg må nok tage til takke med, at det er der andre der kan. Det ser rigtig fedt ud.

MVH

Belial

Roar

Godt head-swap, nu ligner han jo ikke noget der er løgn længere. Det gør ham til gengæld ikke mindre modbydelig på bordet :).

Roar
Roar Melgaard Gaardsøe

Anaxagorax

Quote from: Belial on 26 July, 2010, 22:22:54
Jeg ville ønske jeg kunne det nummer med de lysende øjne, men jeg må nok tage til takke med, at det er der andre der kan. Det ser rigtig fedt ud.

MVH

Belial

Tak for det, men det er slet ikke så besværligt, ihvertfald ikke det jeg har lavet der. Menoth highlight som underlægning og så ellers bare lidt fedten med de samme to slags blandinger af ink som jeg har brugt før til Ghost Raiders.

De der Bane Thralls du er igang med ville da være oplagte at prøve det på?

Anaxagorax

Quote from: Roar on 26 July, 2010, 22:44:01
Godt head-swap, nu ligner han jo ikke noget der er løgn længere. Det gør ham til gengæld ikke mindre modbydelig på bordet :).

Roar

Ja, jeg blev simpelthen nødt til det, jeg var godt nok heller ikke så begejstret for... hvad det nu var han havde som hovede. Og nu vil jeg også have en bid af Tartarus-kagen!

Stunke

- Adolf Hitler

Anaxagorax

Der har været lidt stille med malingen i det sidste, hvilket direkte kan tilskrives Starcraft 2. Heldigvis var underholdningsværdien i det nogenlunde kortlivet, med en fin, men hurtigt gennemført, singleplayer-del og så en multiplayer-del fyldt med lige dele tolv år gammel rush-RTS og irriterende personager, der var tolv år gamle for tolv år siden og på grund af en eller anden tidsrumskontinuitetsfejl på Battlenet stadig er tolv år gamle.

Så tilbage til det nørderi, der faktisk afføder håndfaste resultater (og vente på det rigtige spil D3).

Med alt det tænders gnidslen, jamren og selvmedlidenhed den sidste enhed jeg kastede mig over gennemførte, så skulle jeg da selvfølgelig lige kaste mig over endnu een af slagsen. Heldigvis går det en del hurtigere med slidte udøde end med polerede elvere, så det var ikke helt så slemt.

Den søde søde Tartarus-kage skal selvfølgelig have noget at arbejde med, så nu blev det til en enhed Bane Thralls. Jeg havde allerede en enhed, men den blev malet uhyggeligt hurtigt før en turnering engang og passede ikke helt sammen med resten af hæren, så jeg købte en flok nye og startede forfra. Jeg har aldrig fået taget mig sammen til at få den malet om, da det altid var vigtigere at få maling på noget der ikke havde det i forvejen, men engang i fremtiden skal den nok også males til at matche disse her, så jeg har mulighed for enten at stille to enheder eller bare have mange flere, til når Tartarus virkeligt smøger ærmerne op og rekrutterer.

Hele festen:

Officer og banner:

Leder og en linselus:

Simultant er der blevet lagt lidt grundfarver på nogle andre ting, så nu burde der ikke gå så lang tid før næste opdatering med billeder *jinx*

Stunke

Det er en sød numse mødrefornikator enhed du har gang i dér.

Tommelfinger op
- Adolf Hitler

Belial

Aye.

Og den unit attachment ser benhård ud. Hvad gør den egentlig for Bane Thralls?

MVH

Belial

Anaxagorax

Taaak.

UA'en giver hele enheden Tough og at de automatisk rejser sig op i starten af ens tur hvis de ligger ned (som fx hvis de nu havde klaret et Tough-rul). Værd at bemærke er at standardbæreren stadig har en ganske så stor økse, hvilket ikke er almindeligt, og så selvfølgelig at officeren har to og højere MAT, så man går ikke glip af flere kindheste til fjenden ved at bruge pts på dem.

Ret velsmagende glasur på Tartarus-kagen altså.