News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

zKoTTe's Blog - Alicia in Wünderland/Through the Lüükingglass

Started by zKoTTe, 25 April, 2010, 13:32:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dette er ikke en poll, for hæren er fundet

Angry Space Marines
Retribution
Izan
Ja den er
Very Angry Space Marines!!!

zKoTTe

Og bare for at vise hvor awesome jeg er så er her billeder 24 timer efter jeg har modtaget figuren!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Inden jeg går på arbejde i dette kæmpemæssige lorte regnvejr så vil jeg lige poste hvor langt jeg er noget idag med min kattemisser'

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Jaenz

Adrk den bliver ulækker. Jeg er rystet over degraderingen af din Mad Hatter som jeg synes er herlig, men jeg kan godt se at der må andre håndværkere til.

Og dejligt at katten overlevede shipping =)

zKoTTe

Det gjorde den desværre heller ikke, måtte selv sidde og pinne den, lave ny base og finde mange mange fingeraftryk, men jeg har dog gjort ham opmærksom på det nu når han skal lave min Jabberwocky ;)

zKoTTe/Morten - Der skal lege med Daxtor idag!
Morten Juel Søndergaard

mr2

[sarkasm]Tak for invite!! :D[/sarkasm]
WoC 8th ed.: 5W/2D/5L
Min mager er selvmordsbomber.....
Min maleblog

zKoTTe

Sarkasme eksistere ikke, ligesom drager

Men nu til sagen, Daxtor er meget god maler og vi har nørdet meget idag!

Alex som min skulptør hedder har lavet en Jabberwocky som snart kommer i produktion, den ser sådan her ud:

Den er meget pæn!!!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Azrael

Har godt set den på hans blog - han er satme vild

Men lidt synd med stenen, ikke alle hære den vil passe lige godt ind i.

Ilithien

Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!

zKoTTe

Mange tak :)

Men jeg spørger lige igen: Tror i at folk ville have noget imod jeg brugte min kanin som Razorgor?

Her er min Kattemisser!

Tog tre timer at male og hjælp fra Daxtor til nogle små detaljer

Min Carpenter er også næsten færdig

Min The Cook

Han kommer til at få et gigantisk banner, og Daxtor vil lave noget tasty Bsb design :p

Det var alt hvad jeg havde for denne gang, og nu starter jeg i skole igen så jeg må gøre mit bedste for at nå det hele, men nu snyder jeg heldigvis lidt fordi er begyndt at bruge "Flesh-primer" så farten er steget lidt

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Dressing

Ser fedt ud. kan godt lide kattens ansigt:) Men er der nogen der ved om der rent faktisk kommer en jabberslythe i butikkerne.(Kom til at tænke på det da jeg så jabbewockyen og du sagde noget med produktion :P)

-Andreas
Køb mit shit. Så bliver jeg glad!

Ilithien

Synes kattens hud ser ufærdig ud, synes den helt klart mangler noget arbejde. Ved godt fremgangsmåden er den samme som på alle de andre figurer, men det er nok det der er problemet. Man kan jo ikke bruge de samme metoder når modellen lige bliver skaleret op et par gange :)
Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!

zKoTTe

Jeg vil lige prøve at se lidt på det med katten :)

http://www.maelstromgames.co.uk/index.php?act=new&ref=190

Her kan Jabberwocky købes

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så fik jeg mine første skole timer i 2 år!!!

Nu må jeg lærer og priotere (Hvordan helvede i Helgoland staver man til det?!?!) mine opgaver, så dukkelegen bliver nok lidt nedsat, men vil stadig forsøge at lave så meget som muligt.

Jeg har nemlig det handicap der hedder "Haraldrigrigtigtlavetlektierfordijegselvmenerjegersmartnoktilatundgåballade-itis" så jeg må gøre mit bedste for at få en god rutine med det samme!

Nu til noget dukke sjov:

Det her er min ven Amaru der er igang med et skaven projekt, han lider af det samme som mig, nemlig at dukker ikke kan blive store nok og han har derfor sat sig for at lave en masse kæmpe rotter til sin hær, han kommer med mig på team til næste års GF14.

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Kukkelukke

Haha Morten, du har smidt mit billede på din blog ^^

Ser godt ud... Men bedre IRL :P

Player1

Quote from: zKoTTe on 17 August, 2010, 17:04:16Nu må jeg lærer og priotere (Hvordan helvede i Helgoland staver man til det?!?!) mine opgaver, så dukkelegen bliver nok lidt nedsat, men vil stadig forsøge at lave så meget som muligt.
Prioritere

Overhamsteren

Quote from: Player1 on 18 August, 2010, 16:04:26
Quote from: zKoTTe on 17 August, 2010, 17:04:16Nu må jeg lærer og priotere (Hvordan helvede i Helgoland staver man til det?!?!) mine opgaver, så dukkelegen bliver nok lidt nedsat, men vil stadig forsøge at lave så meget som muligt.
Prioritere

"lære at prioritere" ?

:o
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

zKoTTe

Mange tusind tak :p

Nu har jeg læst Malerestrictionerne og i forhold til den vil jeg få 1 male point for denne hær, af den grund at jeg har skiftet lidt male tekniker gennem hele perioden fordi jeg har udviklet mig...

Det bliver jeg nu straffet for, det er lidt:

Syntes jeg selv, og jeg er ikke alene om denne holdning.

Jeg har personligt intet imod male restriktioner og mener personligt alle turnering skal have malekrav, men dette er lige i overkanten!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

tiass8

Sådan synes jeg efterhånden det er til mange turneringer, hvilket er øv når man f.eks. som jeg har 10-15.000 pts VC, men lavet af 5 omgange henover 7 år, så jeg ikke kan få fuld malepoint til flere danske turneringer.

men tror desværre det er noget man må leve med.
Mathias Andreassen

Min Lizardmen gaming blog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=36685.0

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.

Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.

zKoTTe

Her er det nyeste jeg arbejder på :)

Lidt unit fillers og mit banner :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

leahciM

Det første billede ser interessant ud !

Hvad er det?  :)

zKoTTe

En reference til begge bøger om Alice :)

I "Alice in Wonderland" kommer hun dertil gennem et kaninhul om sommeren

I "Through the Looking-glass" kommer til Wonderland gennem et spejl om vinteren.

Jeg laver så at sige en spejlvending af bøgerne og får min hær til at vandre ud til Warhammer verdenen :)

De skal agere som Unit fillers til mine 30 Gors og 20 Bestigors

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Rockstar

Du laver seje ting, jeg vil også lave seje ting.

Mange seje ting.  ;)
Stavefejl i signaturen er noget rod.

leahciM

Okay, rigtigt fedt lavet.

Glæder mig til at se flere billeder af den når den bliver færdig  :)

zKoTTe

Tusind tak :)

Er lige kommer hjem fra en times Matematik på F niveau (10. klasses niveauet ligger på E)

Og har lige købt en Skorne bog og må sige jeg er skuffet, alt for lidt nyt og alt for lidt brugbart, deres tier lists er ikke noget værd heller.

En ting har dog fået mig i Ilden, den nye Warlock attachment er virkelig vild med SPELLSLAVE! damn jeg kan lave mange knækkede lister nu!

Og nu til min pointe, da jeg kom hjem fandt jeg ud af at jeg kommer til at skulle købe mere ler at lege med! tror jeg har brugt 1kg GS på min hær nu :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Har lige smidt en poll op for ingen verdens nytte andet end spørgsmålet om i kunne tænke jer at se en kamp mellem Jonah von Deep og The Carpenters hære klaske sammen på et givent tidspunkt?

Jeg har ikke en gang spurgt Jones endnu fordi det faldt mig bare pludselig ind, og vil se om det er noget man måske skulle prøve at arrangere?!

Og nej jeg er ikke påvirket (idag)

Bare fuld af gode ideer :p

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard