News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

zKoTTe's Blog - Alicia in Wünderland/Through the Lüükingglass

Started by zKoTTe, 25 April, 2010, 13:32:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dette er ikke en poll, for hæren er fundet

Angry Space Marines
Retribution
Izan
Ja den er
Very Angry Space Marines!!!

Rockstar

Stavefejl i signaturen er noget rod.

zKoTTe

Der kommer nye updates i aften, men nu har jeg fundet en DVD der er meget fristende!

Måske kan jeg endda lære at male! Men damn hun har nogle flotte pa... teknikker!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Hurra jeg har fået lov til at bruge mine Sonny Bundgaard skulpteret dukker til DM i Warmachine/Hordes, til alle jer der ikke ved det så har jeg været afhængig af det spil i 3 år nu, og nu vil jeg vise jer min hær som jeg ikke har malet selv men fået min ven Kasper (Rud på powerfist) til at male min Skorne hær for mig, han blev betalt i dukker og alle de bedst malet hære priser jeg har vundet har han fået som extra bonus :)

Sådan her ser min hær ud:

Epic Morghoul

Morghoul

Han er blevet malet og bruger ham ofte... men har ikke billeder, de kommer senere

Mordikaar

Molik Karn - Med Hannibal maske

Shaman

Void Spirits - som jeg selv har malet

Rhadeim

Gobbers

Jeg har dog meget mere end det her, men har ikke taget billeder endnu :)

Der kommer flere BIDLER i aften!!! For der skal jeg drikke øl!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

kmnbrush

Mådder fåkker nogle fede sculpts  :o - Lad os endelig se resten.

ps.
En tarvelig person kunne godt have mistænkt Natalya, for at bruge et billede af sig selv, iført en svært nedringet  bluse, til at promovere sine male DVDer...
Male Blog (R.I.P) - CMON

zKoTTe

JA du har ret Kmnbrush

Desværre blev jeg forstyrret af nogle fra kollegiet der endte i et 40k opgør og masser af øl så jeg er alt for stiv til at ligge billeder op nu!

Men damn det var nice!

zKoTTe/Morten - Der nok ikke bliver særlig sober til GF
Morten Juel Søndergaard

mr2

Quote from: zKoTTe on 26 August, 2010, 03:21:28
zKoTTe/Morten - Der nok ikke bliver særlig sober til GF

Ja du slipper ikk ;D

Forresten, hvad fik dig og Daxtor præsteret i tirsdags? Sorry jeg ikke kunne nå at komme, men brystet brokkede sig :/
WoC 8th ed.: 5W/2D/5L
Min mager er selvmordsbomber.....
Min maleblog

zKoTTe

@mr2

Vi nåede mega meget :), blandt andet fik vi bygget mit banner færdigt :)

Og det må være et tegn fra guderne det der skete idag! på vej til skole idag fandt jeg en kæmpe Tim Burton Alice in Wonderland plakat bare liggende på jorden!!!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

mr2

American mcgee > Tim burton EVERY DAY OF THE YEAR!!!

Skal også lige fedte lidt på Daxtor så han kan hjælpe med mit banner ;D
WoC 8th ed.: 5W/2D/5L
Min mager er selvmordsbomber.....
Min maleblog

Daxtor

Ja der blev nået noget, udover en god gang chili con carne blev Kokken pimped:

Så skulle han være klar til lidt farvelade!

Quote from: mr2 on 26 August, 2010, 15:30:23
Skal også lige fedte lidt på Daxtor så han kan hjælpe med mit banner ;D
Det ser vi bare på næste gang, så kan du opdatere mig med mere 4chan stuff ;D

zKoTTe

JEG HAR HAFT DE VILDESTE 24 timer!

Drikker øl igår, bliver inviteret til Warhammer 40k på kollegiet hvor jeg er den eneste der kan reglerne, dog rigtig dårligt men det går an.

Så bliver man lidt småvissen går i seng klokken 3, vågner pjækker fra 4 timers matematik fordi jeg har tømmermænd, tager i skole klokken 14, på vejen til skole finder jeg dette på vejen!

Den lå bare og ventet på at blive taget.

Så kommer jeg så ned til mine 3 dansk timer og begynder at sidde og snakke med en rigtig pæn pige, og så sidder jeg og kigger på min blog i Dansk timen, så spørger hun mig om det er en Skaven hær jeg er igang med!

Så viser det sig at hun er igang med en Brettonia hær men kan ikke reglerne endnu, men vil herre gerne lære dem!

Damn man bliver glad for at hører sådan noget :)

Og nu tilbage til virkeligheden... Naaah vil også lige promere den nye Batman film der hedder "Under the Red Hood", for satan den er vild den film, den går helt amok!

Jeg bruger mange "!" idag fordi jeg er så glad, specielt nu når jeg ser Dax har lagt min pimped Bsb op!

Men her er lidt af det jeg selv har lavet de sidste par dage

Rabbit Hole Unit Filler

Looking Glass

Card Guards

En meget gammel Beastman figur

Min Chariot Bestigor

Det var alt for denne gang, og nu vil jeg spise Spareribs!

zKoTTe/Morten!!!!!!!!
Morten Juel Søndergaard

Ryback

Quote... øl igår ... i seng klokken 3 ... pjækker fra 4 timers matematik ... i skole klokken 14, ... og så sidder jeg og kigger på min blog i Dansk timen ...
Jeg synes, det er vældig positivt, du på den måde maksimerer dit udbytte af vores skatteyderbetalte uddannelsessystem. ;D
Og tillykke med plakaten, som lidt ligner et skjold.

Selv har jeg haft en halvfesen dag, hvor kvalitetssikringsafdelingen brokkede sig over nogle overskredne grænseværdier og jeg måtte ud i en længere afvigelsesrapportering. Det var ikke særlig fedt. Jeg har også betjent et hejseværk og lukket noget damp gennem et rør. Det var heller ikke særlig fedt, men federe end det andet. Men så er det jo godt, du har lavet nogle fede ting, jeg kan kigge på. Kokkens banner er blevet rigtig niffy, og de andre ting tegner lovende (Nurglings der frikkin' brækker sig!!)

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Kukkelukke

Hey Morten. Her er tegningen endelig :P Jeg blev nødt til at modificere den lidt, så den passer bedre :) Du får selvf også originalen :D

zKoTTe

Jeg kan godt lide opmærksomhed og jeg har nået en masse idag også

Her er mine chariots

Og så sidder jeg og ser Batman the brave and the Bold, damn det er OGSÅ et godt show!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Ilithien

Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!

zKoTTe

Nu har poll'en været her i en uge, og konklusionen må være...

Jones og mig må få arrangeret en kamp!

HURRA!!!!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

bangsunei

Din hær er super nice!

Og how to catch a predator er fandme epic!

zKoTTe

Jeg har et kæmpe problem!!!!

Jeg har ingen ide om hvordan det er fysisk muligt at få transporteret min hær til Giant Fanatic, har i nogle gode ideer?

For damn med alle de mega dukker så fylder den et ondt år.

Jeg må nok hellere gå i "Hot-box" med problemet ;)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Hesse

Toiletpapir, viskestykker og tomme fast-food kasser er vejen frem.

"Der kommer zKoTTe med hans 48 Big Mac-æsker".

zKoTTe

God ide!

Restaurant den Gyldne Måge har dog et størrelses problem, "Big" er i McD termer = lidt større en lille

Mens min hær mere kører på "Huge" = Kan det blive større, hvis ja, så gør det!

Så tror desværre ikke den ide holder, andre med gode forslag :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Choker

Quote from: zKoTTe on 01 September, 2010, 12:31:30
God ide!

Restaurant den Gyldne Måge har dog et størrelses problem, "Big" er i McD termer = lidt større en lille

Mens min hær mere kører på "Huge" = Kan det blive større, hvis ja, så gør det!

Så tror desværre ikke den ide holder, andre med gode forslag :)

zKoTTe/Morte

Skotøjsæsker med blødt fyld af forskellig karakter (skumgummi, plasticposer, papir, flamingo, hud, din diller, osv.). De plejer at have en rimelig størrelse, er holdbare og rimelig lette at transportere.
Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

carstone

Ellers find og lån/køb/beslaglæg sådan en schulstad-brød-kasse i hårdt plast.. så kan du ligge de store modeller ned og resten ved siden af.. Hvis du "finder" en ekstra kasse, kan den bruges som låg..

Hilsener

Emil B. Hansen

Find en gammel kuffert i en genbrug, tag et smut forbi et bygge marked/ firma og høre om ikke det har lidt skum rester de ikke for brug for, kan enden købes for en billig penge, eller stort set gratis, sådan er det der da der jeg kommer fra XD
Bordet er ikke breder end man kan nå hen over og lange en flad
PF trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=31421.0

Daxtor

BSB update!

Næste stop er en gang frihånd i form af Kukkelukkes fine tegning (og lidt modellering af forklæde og ryggen), så rækker jeg faklen tilbage til dig Morten ;) Og apropos, det er jo temmelig udfordrende at lege med ild, håber det går an! (det ser ikke lige så sjusket ud virkeligt som det gør på billedet)

Keep it up with the stuff!

kmnbrush

For djævlen da, han er sprød. Sej pose, niftige modifikationer, super fedt banner, genialt koncept all over.
Male Blog (R.I.P) - CMON

zKoTTe

Shiiiiiit Ni.... Mand det er nice det banner!

Jeg har selv lidt at vise også, jeg har fået bygget en masse på min sidste chariot og fået mig en "March Hare"

Her er min Chariot med "the Dodo", den er dog ikke med idag

Og så står jeg jo pludselig i en situation jeg aldrig har været i før!

Efter denne her blog slutter til oktober, hvad skal jeg så lave!!!

Så jeg har lavet en Poll med nye projekter jeg går og tænker lidt over, det flertallet bestemmer laver jeg!

Angry Space Marines

http://www.google.dk/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=angry+space+marines

Overvejer at lave en Blood Angels hær med meget sure marines, og en masse smadret tanks de kører rundt i og andet dumt vel at mærket ;)

Smadret Retribution Hær fra Privateer Press, hvor det bliver rustne og ikke særlig smukke rustninger de løber rundt i

Mine Izan Imperial Guard hær, det er kort sagt en Nazi-over-the-top hær :)

Så nu har i nogle ting at tænke over :)

zKoTTe/Morten

Morten Juel Søndergaard