zKoTTe's Blog - Alicia in Wünderland/Through the Lüükingglass

Started by zKoTTe, 25 April, 2010, 13:32:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dette er ikke en poll, for hæren er fundet

Angry Space Marines
Retribution
Izan
Ja den er
Very Angry Space Marines!!!

Ilithien

Det hedder vel at modsætte sig ordensmagten, og ikke at modsige den :D
Ellers er det pretty wierd, på en cool nok måde.
Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!

zKoTTe

Her er lidt sjovt jeg har lavet, spejlet blev hjulpet lidt på vej af Kukkelukke

Det er ret nice!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Ilithien

Battle Brother

zKoTTe

Og her er så min næsten færdigt bygget chariot

Så skal den bare males!!!!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

SÅ PIGER!!

Nu er min Blog pause ovre!!!!!

Det var noget af en Kreavitets weekend!

Men nu er der 2 uger til GF og jeg mangler 3 dukker og så lidt base nas på nogle Card Guards

Tuskgor Chariot The Dodo

Tuskgor Chariot The Lory

Card Guards

Og så min Bsb som jeg snart får igen

Jeg har ferie i denne uge så der kommer nok en del updates

Det er forresten ret nice at bo på et Exchange Student Kollegie, man møder mange mennesker, og specielt Amerikanerne elsker vores land og love... OG DE ELSKER OGSÅ SYS BJERRE!!!!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

mr2

QuoteOG DE HADER OGSÅ SYS BJERRE!!!!

fix'd ;)
WoC 8th ed.: 5W/2D/5L
Min mager er selvmordsbomber.....
Min maleblog

Frederik

Hvor køber man Chili Remoulade henne?

zKoTTe

Man får dem kastet i nakken som medarbejder i Føtex :P

Det faktisk ret nice, har kun 5 bøtter

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Jeg vil lige endnu engang minde folk om at jeg har ferie i denne uge så hvis nogle folk har lyst så kom forbi og få et GF-trænings spil, så sig til :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

mr2

Kommer forbi måske imorgen så ;) har fri om onsdagen...
Min maleblog

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

mr2

cool :P damn jeg skal have købt mange Imperial kød dukker til min hær -.- Tror bare jeg starter med at sætte 500 point mål før december..
Min maleblog

zKoTTe

Holy Shit en underlig dag jeg har haft, vågner op klokken 6 om morgenen hvor jeg ligger og ryster som om jeg havde dødskramper, kravler ud på toilettet og hoster blod op, går ind i seng og ligger og stirre op i luften og forsøger at sove.

Vågner op ved en 11 tiden og har det mega dårligt, men det der redder mit humør foruden min morgen Schweppes er at Null fra powerfist spørger mig om han må bruge min dipping guide til hans hjemmeside www.warzone.dk, det jo en stor ære for mig, så det lader jeg ham gøre :)

Og damn hvor er det svært at foretage sig noget fornuftigt når man kun har sig selv at underholde sig selv med.

Men her er hvad jeg har nået indtil videre

Først nogle flere Skorne dukker

Og så min Tweedlebanner

Så mine Harpier

Det er movement trayen jeg har lavet til dem

Jeg har posted min army list på nogle udenlandske forummer, og de ser den kun som skrald :). det syntes jeg er ret sjovt nu når jeg kun har tabt minimalt kontra min Win ratio :9

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

mr2

Sorry mate at jeg ikke kom :/ ... Var så sygt træt.

Skal nok gøre det godt med en omgang alkohol næste gang ;)
Min maleblog

TF Riley

Quote from: zKoTTe on 22 September, 2010, 17:14:52

Jeg har posted min army list på nogle udenlandske forummer, og de ser den kun som skrald :). det syntes jeg er ret sjovt nu når jeg kun har tabt minimalt kontra min Win ratio :9

Mon ikke det skal ses i lyset af, at du på trods hvor meget tid du bruger på at lave/få lavet egentlig fede conversions og scratchbuilts og et gennemgående lækkert tema maler dem af ren lort?

Af det jeg kender til dig og kan se i dine tråde, så har du godt fat i teknikker osv., du gider bare ikke give dig tiden. Det er sgu ærgerligt, når du har brugt så mange penge og så meget tid i forvejen.

Mvh
Thomas

Hesse

Quote from: Rancor on 20 September, 2010, 20:45:18
Hvor køber man Chili Remoulade henne?

Quote from: zKoTTe on 20 September, 2010, 20:51:38
Man får dem kastet i nakken som medarbejder i Føtex :P

Det faktisk ret nice, har kun 5 bøtter

Holy Shit en underlig dag jeg har haft, vågner op klokken 6 om morgenen hvor jeg ligger og ryster som om jeg havde dødskramper, kravler ud på toilettet og hoster blod op, går ind i seng og ligger og stirre op i luften og forsøger at sove.

...coincidence? ;)

zKoTTe

Quote from: TF Riley on 23 September, 2010, 00:46:35

Mon ikke det skal ses i lyset af, at du på trods hvor meget tid du bruger på at lave/få lavet egentlig fede conversions og scratchbuilts og et gennemgående lækkert tema maler dem af ren lort?

Af det jeg kender til dig og kan se i dine tråde, så har du godt fat i teknikker osv., du gider bare ikke give dig tiden. Det er sgu ærgerligt, når du har brugt så mange penge og så meget tid i forvejen.

Mvh
Thomas

Er det et forsøg på at offende mig?, hvad har min malestil at gøre med min armylist? Det kan jeg virkelig ikke se logikken i

Jeg ved godt at jeg ikke er verdens bedste maler, jeg er mere til hær maling end "model" maling så alt er ikke altid lige pænt, men at kalde det et lortepaint job syntes jeg godt nok er respektløst

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Ilithien

Mon ikke det skal ses i lyset af, at du maler dem af ren lort?

Mvh
Thomas
?
Battle Brother

zKoTTe

Jeg har lige fundet min nye yndlings familie! Det er ret nice at male til :)

http://www.youtube.com/watch?v=b3PyoUPcobA

Fuck de er sjove, de er næsten lige så sjove som de mænd fra Dateline

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

mr2

Westboro church er bare en omgang fjolser, der burde blive brændt levende...

Fatter ikke at folk kan finde på at stille op og komme med sådanne udtalelser til begravelser m.m. Har intet mod de ytre sig omkring holdninger, men vis dog i det meste respekt for folk og hold jer væk fra situationer som en begravelse!

De pisser mig bare så meget af!!!
Min maleblog

TF Riley

Quote from: zKoTTe on 23 September, 2010, 09:17:19

Mvh
Thomas

Er det et forsøg på at offende mig?, hvad har min malestil at gøre med min armylist? Det kan jeg virkelig ikke se logikken i

Jeg ved godt at jeg ikke er verdens bedste maler, jeg er mere til hær maling end "model" maling så alt er ikke altid lige pænt, men at kalde det et lortepaint job syntes jeg godt nok er respektløst

zKoTTe/Morten

Set i lyset af at det var din armylist der blev svinet, er min kommentar selvfølgelig hård. I min naivitet troede dit malearbejde havde fået svineren, da det her nu engang er en maleblog, men jeg kan godt se, at jeg har læst forkert.

Jeg står dog gerne ved, at du kunne gøre dig mere umage med malearbejdet.

Jeg kigger tit på din blog, da dine kreative evner sjældent bliver matchet her på forummet, og især dine evner udi GS-modellering er beundringsværdige.

Bevares, der er mange der maler værre, og min dom var urimelig hård, dog skal den ses i lyset af, at jeg ren faktisk troede, at dine udenlandske læsere var efter dit malearbejde, og flamede dig ligesom da du fik hård kritik for din "Hitler" IG-general - og at du fandt deres kommentarer morsomme, nu som dengang. Jeg læste forkert - det beklager jeg.

Jeg står dog stadig ved, at du med minimal indsats kan hæve niveau på malearbejdet. Du har evnerne, teknikkerne, og gode venner der kan hjælpe på vej - hvorfor så ikke give den en ekstra skalle næste gang?

Med al respekt og god vind til GF!

Mvh
Thomas

zKoTTe

Det iorden Thomas :)

Jeg kan så også sige dig at jeg tager en Shining-up dag på mandag så alt bliver highlightet en extra gang og lige får et xtra pift. Jeg er nemlig selv ikke helt tilfreds med mine Ungors og Harpier, og så skal min orm have lidt extra arbejde

Jeg har også udviklet mig meget siden jeg startede på hæren for et halvt år siden, og de evner jeg har tillusket mig vil blive udnyttet til fulde i min nye Very Angry Marines hær.

Men igen så er mange af mine "sløsede" malejobs skabt fordi jeg gik kold i dukkerne og de bare skulle færdiggøres, utålmodighed er en dyd! :)

Nå nok om det, nu skal jeg færdigøre mine 2 Chariots! Der er jo kun 10 dage til at bloggen slutter og der vil være et brag af en overraskelse den 4. Oktober! :)

zKoTTe/Morten - Og jeg siger stadig, hvis folk har lyst til et GF-trænings spil så kom hjem til mig eller inviter mig ud til steder, nu kan den endelig transporteres og den fylder kun 2 kufferter!
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Her er hvad jeg har lavet indtil videre, min Chariot er næsten klar til at blive grundet

Det er hårdt at male så meget men det giver gevinst i sidste ende

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Rockstar

Hvorfor blæser 'frakken' fremad på din gor? hans hår blæser den anden vej...

Altså min rimelige forklaring ville da klart være at det er fordi han er i eventyrland. og der er alt fucked up...
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Belial

Hair gel?

Fedt GS arbejde. Elsker de gøjer, der trækker dine chariots. :)¨

MVH

Belial