News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Wood Elves

Started by Lamina, 11 May, 2010, 03:21:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lamina

Jeg er nyligt startet på et Wood Elf projekt, som jeg, hvis alt forløber efter planen, skal male for en anden.

Indtil videre er vi ved at fastlægge os på et farvetema, og her er hvad vi har fundet ud af:

Basen skal gejles mere op.

Sadomator

yeay, husk at poste billeder  løbende :)

leahciM

Ser rigtig flot ud  :)

Hvordan skal bases gejles mere op?

Lamina

Hehe, ja. Nu skal jeg lige have samlet en box med resten af archersne. Men billederne bliver taget med min mobil, der så vidt vides ikke har macro, så bær over. :)

Baserne skal highlightes yderligere op i toppen, og detaljer som svampe og moss skal males is blålige eller lilla toner. Det skal se lidt magisk ud, så det spænder godt i et med de små wood elf dyr og tingester, der er på både nogle af baserne og på flere af de mere gejlede wood elf figurer.

Fist of Isha

Hej Lamina,

Stor ros til din archer, det er nogle virkelige lækre og bløde farver.

Jeg er selv ved at så småt starte en WE hær op, og sidder for tiden og prøver at finde frem til det rigtige farveskema.

Vil du give et par vejledende ord med på vejen, i forhold til hvordan du har lavet buen og yderkappen, eller kommer det til at gå ud over dine forretningshemmeligheder? :)

Jeg håber på et par vejledende ord, samt at der snart kommer nye billeder i tråden.

Mvh Jonas

Rockstar

Lige umiddelbart ville jeg påstå at det er års erfaring med blending  ;)
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Fist of Isha

Det er jeg helt overbevist om, at du har ret i :)

Jeg håber fortsat snart at se mere til hæren.