News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Navneskift

Started by quota, 10 August, 2003, 00:19:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

quota

Nu håber jeg ikke I bliver alt for forvirrede, men i fremtiden vil jeg (tidligere quota) kalde mig Irit.

Muele

What the !

Hvem er det der har hugget Quotas Billede?

:D
Er bacon et krydderi eller en basis-fødevare?
Begge dele!

quota

Oblivion

sådan går det når man skifter identitet.....you can`t run from your past muhhahahha(host)
"I am not a vegetarian because I love animals; I am a vegetarian because I hate plants"

Simon Holm Pedersen

quota

Faktisk er det fordi jeg har kørt med to navne i længere tid. Fornuften har overvundet og jeg har nu valgt imellem dem ;)

ul

Quote from: Irit on 11 August, 2003, 19:12:15
Faktisk er det fordi jeg har kørt med to navne i længere tid. Fornuften har overvundet og jeg har nu valgt imellem dem ;)

Antyder du at det er en dum ide at køre med flere forskellige navne? Pokkers, jeg kører med... 4 forskellige navne forskellige steder.
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.

quota

Hehe, det er jo op til dig. Men når nogen der kender mig som quota møder nogen der kender mig som Irit, ja så gir det, nogen gange, lidt problemer ;)

Muele

Det er jo bare at vælge det rigtige navn fra starten.
Muele var min første MUD-karakter. Og det navn har hængt ved lige siden.

-Muele

PS MUD står multiuserdungeon og er forløberen for everquest og den slags (Tekstbaseret naturligvis (cast 'fireball' orc))

Er bacon et krydderi eller en basis-fødevare?
Begge dele!

quota

Quote from: Muele on 12 August, 2003, 09:40:09
Det er jo bare at vælge det rigtige navn fra starten.

Det har du da ret i, og jeg har også heddet quota længe. Men i et MMORPG dur det ikke at hedde quota. Ikke meget ridder, dværg, troldmand, whatever over det navn :P