News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Billeder(billedtung :))

Started by Bjarkan, 16 May, 2010, 19:39:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjarkan

Har fumlet lidt med at tage billeder af mine figurer, jeg er bestemt ikke nogen ørn til det, men kan efterhånden få et nogenlunde resultat med makro funktionen.

Figurerne er primært malet af Leahcim, men nogen af de ældre har jeg selv malet sammen med en kammerat for 6+ år siden, figurerne er malet så de ser godt ud på et bord, så de ser uniforme ud og ikke mindst så de ikke tager flere år at få malet.

Når man tager nærbilleder af dem, så gør det dem ikke rigtigt retfærdoghed, men vil prøve at få taget nogen bedre billeder af grupper og af hele hæren, lidt på aftstand.

Som en del af paint scheme, er elite enheder og køretøjer, malet så de fremstår mere mørke, men med en skarp highlight, noget som jeg syntes giver et overall feel, som er ganske fedt.

http://yfrog.com/3vsamlet6j

kan sku ik få billederne til at fremstå med et mindre billed her som man selv kan forstørre, så det bliver såddan her

Aqwe

QuoteTopic: Billeder(billedtung :)

Og så er der ikke et enste billed :P... ;)
I don't suffer from insanity...
I enjoy every minute of it.

Bjarkan

tryk på link og læs forklaring :)

Aqwe

Jeg har været vider fra din blog og inde at se dine fotos. Din hær ser generelt meget godt ud, Dog er der en detalje der skær i øjne (når billede er tages så tæt på), din chaplain har en stor dum hvid plet over hovedet.

Bjarkan

Den sidste kommentar forstår jeg slet ikke, der er noget der ligner en sølv klat i panden, men det ser lidt anderledes ud IRL, faktisk er der lavet en masse flot blending på figuren, specielt i forhold til resten af figurene.

Aqwe

Den er på kanten af hans "hætte" over hovedet. Jeg er dog ret sikker på at man nok ikke når figuren står på bordet.

Bjarkan

Ah nu kan jeg se den, troede det var kraniet.

leahciM

Ja når man ser dem tæt på kan man godt se det ikke liige er 'Eavy metal eller deromkring..  :P

Men fedt at se nogle billeder.

Kommer der flere?

Du kan evt. tage billeder af dem i gruppevis. Så kan man bedre se "tabletop"-standarden...

Mortic

Ja de ser skam finde ud, men du skal helt klar tage nogle gruppe billeder i stedet, det vil gøre dem meget mere retfærdighed.

Bjarkan

Ja skal nok tage gruppebilleder, men har svært ved at få dem taget ordentligt, jeg skal hvertfald ikke bruge makro funktionen....

Jeg regner med at hvis der bliver bare nogenlunde lyst tirsdag, så prøver jeg igen der.

leahciM

Hej Bjarne, fandt nogle billeder af dine Salamanders, så smider dem lige op her. Enjoy  :)

HQ:

Elite:

Heavy:

Fast:

Omalley69

Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

leahciM

Wagner

Enig, jeg er vild med den store nuance forskel du har på dine mørke og lyse grønne farver!
Orks don't ride on bikes, they ride on scootas!

leahciM

Jeps, tabeltop-wise ser det godt ud med den kraftige overgang. Den er mere extrem på elite choices. Close-up, måske ikke helt :P

Sempthegreat

Hold da op. De er dælme flotte!