News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Terrain Randoms

Started by mikkelS, 26 May, 2010, 01:04:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

mikkelS

Næste halv-færdige projekt:

Det er sgu sin sag at lave trenches til IG heavy weapon squads. Det bliver i hvert fald hurtigt omfattende, når man beslutter sig for at den skal kunne rumme en platoon á 2 hw squads og et command sqaud. Point for at finde Holger!

/Mikkel

Kapersfingeren

Har fundet Holger  ::). Lækkert terrain og er vilde med din kork kombi med i dine bakker og bjerge.

mikkelS

Ja, det er et ret fantastisk materiale at lave klipper af. Og man bliver helt manisk, når man sidder og arbejder med det, og det hele begynder at tage form. Tanken var at det skulle være såden en god blanding af et grand canyon-setting og et fall-out wasteland. Kunne godt tænke mig at lave nogle smadrede bygninger til også, men jeg er ikke lige landet på den rigtige idé til det endnu.

mikkelS

Lidt flere wip-pics fra projektet der nu er døbt "navaronens kanoner":

Cazino

Det bliver fedt. Næste projekt er at få DIG til at spille med det også, så vi andre ikke bare moocher på dit arbejde.
Immer weiter Rollo, immer weiter!

mikkelS

Quote from: Cazino on 21 July, 2011, 23:45:44
Det bliver fedt. Næste projekt er at få DIG til at spille med det også, så vi andre ikke bare moocher på dit arbejde.

Ja, jeg har ikke rigtigt mine prioriteter i orden for tiden...jeg synes eksempelvis det er sjovere at lime bark på flammingo og lave sandsække af green stuff, selvom der ligger en lynx og 2 hornets på mit skrivebord fra forgeworld...

merlin

Tror med en gang paint på, at du har gang i noget stort der  :o
glæder mig til at følge med i dette projekt på sidelinien.

mikkelS

Quote from: merlin on 22 July, 2011, 08:14:01
Tror med en gang paint på, at du har gang i noget stort der  :o
glæder mig til at følge med i dette projekt på sidelinien.

Ja, jeg håber at jeg kan holde gryden lidt bedre i kog med dette projekt, så der bliver updates lidt oftere...

Idéer til detaljering, kritik og evt. hvad historien bag befæstningen kunne være modtages gerne. Indtil videre satser jeg på tomme patron- og artilleri-hylstre, lasguns, jerry-cans osv.

Cazino

Jeg har lidt fra battlefield accesories sættet jeg kan donere dertil.

mikkelS

Apropos prioriteringer, gæt en figur? De har samlet støv 1½ måneds tid, men er omsider ved at tage tilløb til et paint job, der sikkert på ingen måde kan gøre dem retfærdighed.

Medusa

to eldar hornet og en eldar lynx/sonic lance

Spørgsmål: hvor har du købt dit plasticard med diamant(hvis der er det det hedder)

-Marc 
Det normale er for amatørerne

Marc's Maleblog

TF Riley

Model og Hobby i Frederiksborggade har små A4 ark med forskellig størrelse til 25 kr stykket. Ellers her: http://www.antenocitisworkshop.com/slaters-single-tread-plate-in-grey-scale-1-50.html

mikkelS

Quote from: TF Riley on 26 July, 2011, 23:36:11
Model og Hobby i Frederiksborggade har små A4 ark med forskellig størrelse til 25 kr stykket. Ellers her: http://www.antenocitisworkshop.com/slaters-single-tread-plate-in-grey-scale-1-50.html

Ba-da-boom...det var snapt...og lige mine ord...

Har også kigget på http://www.modelshop.co.uk/. Nogen som har erfaringer med den...

TF Riley

Nope, men deres custom services ser ret interessante ud. Både laser print og etching er noget, der kunne være sjovt at kaste sig ud i.

Medusa

Jeg var inde i model og hobby for ikke så lang tid siden og der havde de ikke sådan en plade, de havde kun store hvide plader uden noget på.

Marc's Maleblog

TF Riley

Deres embossed styren står i en lille rød plastkasse overfor alle rørene. Det kan være, at thread-pladerne er udsolgte? Jeg bestilte fornylig fra Antenociti, hvilket er billigere stykpris, men der kommer porto oveni.

mikkelS

Du kan også prøve Tutein og Koch. Deres priser er en anelse pebrede på nogle vare, men af og til sælger de bøjede ark med wire mesh billigt.

Medusa

Der var jeg osse inde kostede en plade 145kr :o

Marc's Maleblog

mikkelS

Quote from: MKB-build on 27 July, 2011, 11:28:56
Der var jeg osse inde kostede en plade 145kr :o

Ja, jeg synes også det var lidt ude i hampen. Til gengæld er deres priser på diverse plast-profiler i halv- og hel-meter ganske fornuftige, og deres skumpap og andre papirvarer, findes ikke billigere ret mange andre steder. Og husk så 10 % studierabat...lidt har også ret...

mikkelS

Var forbi vennernes apoc-spil for at nasse på den gode stemning. Skulle egentlig have deltaget, men med en knægt på 4 mdr. hjemme, kan det være sin sag at booke 2 dage død og ødelæggelse.

Kampen stod mellem IG og Ultramarines på den ene side og Orcs og Chaos Space MArines på den anden. Ca 15.000 point pr. side. Her er lidt slørede billeder fra kampens hede:

Cazino

Husk at give dig selv credit for basen og pinden til Marauderen. Alle tre overlevede hele spillet.

mikkelS

Aftenens arbejde på resin-fronten inkl. magnetiserede pulse lasers. Det er jo fantastisk så få dele man skal samle ift. almindelige plastic kits,,,

/Mikkel

mikkelS

Også blev det sørme også til en magnetiseret sonic lancem for no apparent reason. Pænt nervepirrende at sidde med sin skruemaskine og 6 mm bor og tygge sig igennem resinen for at få plads til store nok magneter. Bunken af resin spåner taler vidst for sig selv...

mikkelS

Fik en forespørgsel inde på Warseer om jeg kunne tage et billede med hele Eldar skimmer familien til at sammenligne størrelserne. Tænkte at jeg lige ville dele det i forummet her også...

merlin

Host Host, vi vil se maling af dit landskab.....