News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

The Dwarven Stronghold og "det andet spil"

Started by Hjarl, 02 June, 2010, 15:20:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hjarl

Føj for satan det er lang tid siden jeg har fået skrevet mine opdateringer her i bloggen. Men i dag skulle det så være.

Der er sket et par ændringer. For det første har bloggen skiftet navn. "Hjarls Saga" syntes jeg var en mere rummelig titel end "Hvepsereden". Bare rolig, Hjarls Saga vil stadig indeholde masser af kryb og kravl i gule og sorte farver, de vil bare ikke længere være alene.

For det andet, må jeg nok indse at min oprindelige målsætning med nidderne ikke bliver gennemført. Den nye målsætning er som følger: 3000 point malet standart FoC + 1 forgeworld Hierophant Bio Titan. Status pt. er at jeg er gået lidt i stå på de 2500 point. Men inden året er omme skal jeg nok nå det. Min egentlige motivation var jo også bare at jeg godt ville ha en fuld malet hær af en vis størrelse, og det mål har jeg allerede nået nu. Hæren bliver også brugt flittigt og med ret pæn success rate hvis jeg selv skal sige det :D

Den tredje ændring i bloggen, er bloggens nyeste boboere. Bloggen vil i nær fremtid blive invaderet af en samling gnavne dværge. Fyldte med nag og krigslyst. Runes will be forged, greenskin skulls shall be shattered.

I anledning af 8th ed. af Warhammer Fantasy der udkomemr her til juli, har jeg besluttet at starte en dværgehær. Dværgehæren bliver et afbræk fra tyranids på alle leder og kanter. Deres spillestil er helt anderledes (ja jeg ved godt det også er et helt andet spil) og ikke mindst er den malestil jeg har fastlagt mig på, for dværgerne, væsentligt forskellig fra den lidt speedpaint agtige stil jeg har malet mine nidder i. En dværg gør ikke noget forhastet og det skal også kunne ses i hvordan jeg maler dem ;)

Jeg har snart en armbolt+runesmed færdig og jeg får lagt et billede op hurtigst muligt så i kan se hvad jeg taler om, når jeg siger det er en helt andet stil.

On a personal note. Siden jeg skrev her sidst er jeg blevet gift med min dejlige kæreste gennem de sidste 6 år. I meget moderne stil gav hun også mig en morgengave. Og damn det er en fed gave :D Hun valgte at forærre mig et Canon EOS 1000D digital spejlrefleks kamera. Så nu kan der bare tages nogle fede billeder af de små dukker!!

Mere følger, forhåbenlig allerede i aften, hvis jeg bliver færdig med den første smed.

leahciM

Tillykke med det  :)

På gensyn når du sætter dine fingre i 40k igen  ;)

Hjarl

Jamen jeg holder bestemt ikke op med at spille 40k. Så mine fingre er bare plantet flere steder nu ;) Desuden mangler der stadig ca. 500 point + en titan. Så der er stadig en del der skal ordnes før tyranid projektet kan siges at være afsluttet.

leahciM

Jep fik jeg godt fat i  :)

Men denne del af forummet er vidst kun til 40k, så begynder du at skrive om og vise dværge frem, bliver bloggen nok flyttet til fantasy delen.

Så ser jeg frem til at se din Titan  ;D

Obetor

Kan bedre lide dit nye navn, men tror desværde også at du bliver flyttet hvis du laver dværge ;)

- Erik :)
THRONES FOR THE THRONE SKULL!!!

Battlecry of followers of Khorne: Blood for the Blood God!
Battlecry of followers of Slaneesh: Porn for the Porn God!

Min DE maleblog

Hjarl

Mon de vil have en nid´blog i fantasy land :) ? Jeg ville jo gerne holde det hele samlet....

Hjarl

Nå men så vil jeg være meget syndig og poste et billede af en fantasy figur i en såkaldt 40k blog ;)








Den har taget lidt tid at male men jeg er godt tilfreds med resultatet. Syntes selv den ligger et pænt niveau over mine nidder.

mvh Anders

popper


Flashgit

Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

Nicolai Nygaard

tja, hans base er vel rund  ;D (formildende omstændighed)
Emperor's Pride
Battle Brother
"If I am guilty of anything, it is the pursuit of knowledge"

Fimbulvetr

Hey fin Runesmith!

Jeg kan godt lide hans runebase, og armbolten, de er rigtigt vellykkede.