Welcome, Guest. Please login or register.
06 September, 2010, 07:37:09
Home Help Search Calendar Login Register

+  Powerfist.dk
|-+  Lokale debatter
| |-+  Lokalt spillemiljø ( Århus og Midtjylland )
| | |-+  FROB (Moderator: Charif)
| | | |-+  VIGTIGT VIGTIGT: ALLE MEDLEMMER LÆS
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: VIGTIGT VIGTIGT: ALLE MEDLEMMER LÆS  (Read 263 times)
Charif
Moderator
Konge

I will be back (on 4+) Medlem af Frob

« on: 25 June, 2010, 20:50:20 »

Hey.

Som i ved (forhåbentlig) så skulle der ny lås i døren. Det skulle/skulle ikke være sket idag eller på mandag. Derefter virker vores nøgler ikke, enten allerede eller fra på mandag

MEN MEN MEN, fortvivl ikke. På mandag fra 18:00 og nogle timer frem, kan alle medlemmer, som ikke er i resistans og har betalt et kontingent komme forbi og købe/få en ny nøgle. Prisen for de nye bliver nok en tand dyrere end de gamle, hvordan vi gør i forhold til personer der har en nøgle arbejder vi på nu.

Hvis nogen er forbi Frob eller byen må i da lige skrive om der er skiftet ud eller ej. Det sker i hvert fald snarest hvis det ikke er sket.

Charif

Medlem af Frob Forum her
Stephan
Høvding

Stolte AGF i Hvid og Blå!!!

« Reply #1 on: 26 June, 2010, 01:36:04 »

Det er vel sådan at os der har en nøgle, får vores depositum tilbage for vores nøgle, og så kan anskaffe en ny nøgle for hvad depositummet på en ny nøgle koster....

good Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=22409.0

5th ed. byder faktisk på flere taktiske muligheder end man lige tror Smiley
Charif
Moderator
Konge

« Reply #2 on: 26 June, 2010, 10:26:24 »

Jeg ved det ikke

Gætterier:

Man betaler jo både et depositum og noget for nøglen. Depositum får vi vel tilbage. Så koster det noget at producere de nye nøgler, noget som vi skal betale. Det er jo ikke gratis at få lavet en ny bunke nøgler, og FROB har jo ikke den store kapital til at betale det. Så mon ikke der kommer et beløb der skal betales?

JEG GØR IGEN OPMÆRKSOM PÅ DET ER GÆTTERIER

Jeg ved Claus arbejder på højtryk for at få lavet en ordentlig løsning på det.

Medlem af Frob Forum her
blekinge
Dreng
**

Asger

« Reply #3 on: 26 June, 2010, 15:58:29 »

Ok, jeg kommer på mandag for at få byttet nøgle. Helt forståeligt at man skal betale for at få den nye. Jeg regner også med at depositummet for den gamle refunderes, men at det ikke er nok til at dække udgifterne til den nye nøgle. Jeg foreslog tidligere at vi kunne lave en slags preorder løsning, så FROB fik samlet nok kapital til at bestille en bunke nøgler.

The boffins in question are our old friends at DARPA, the US military asylum for mad scientists, who see further into the future of warfare by standing on the shoulders of giants - if necessary, immense robot colossi or genetically engineered titanoid abominations of their own manufacture.
Charif
Moderator
Konge

« Reply #4 on: 28 June, 2010, 10:54:34 »

GRUNDET EN FEJL FRA MIN SIDE KAN NØGLER FØRST HENTES FRA KL CA. 19:00 I AFTEN.

Jeg håber ikke det er til besvær for nogen.

Jeg undskylder
Charif

Medlem af Frob Forum her
Kean
Hirdmand

4 Rings 2 rule them all

« Reply #5 on: 28 June, 2010, 12:26:42 »

Lidt træls det bliver kl. 19, jeg ser om jeg kan komme, men det bliver nok senere end kl. 19 da den står på Grill i aften, giver besked i eftermiddag om det kan lade sig gøre. Jeg har nemlig lidt depositum penge på mig, men lover ikke om jeg når at kigge forbi.

Keyholder to Frob
Kean
Hirdmand

4 Rings 2 rule them all

« Reply #6 on: 28 June, 2010, 17:25:44 »

Jeg når det ikke til kl 19, måske kigger jeg forbi kl 21

Keyholder to Frob
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length