Welcome, Guest. Please login or register.
10 September, 2010, 22:08:09
Home Help Search Calendar Login Register

+  Powerfist.dk
|-+  Lokale debatter
| |-+  Lokalt spillemiljø ( Århus og Midtjylland )
| | |-+  FROB (Moderator: Charif)
| | | |-+  Fantasy onsdag 11 august kl. 19
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Fantasy onsdag 11 august kl. 19  (Read 196 times)
saulmortis
Dreng
**

I'm a llama!

« on: 20 July, 2010, 12:27:27 »

Så er det snart klar til at vi får noget fantasy op at stå i frob, til dette er undertegnede og Mads O.

Fra onsdag den 11 august starter vi op kl 19. Tag en 1200 pts. liste med og få prøvet de nye regler, modstandere finder vi dernede. Vi vil gerne vide hvem der kommer til hver gang sådan ca. så skriv jer på herinde.

Figurene behøver ikke at være malet dog er det da et plus Smiley , alle figurer skal ligne det det er, så ingen standins.

Meningen er at der spilles hver onsdag og så en turnering en gang om måneden eller hver anden.

Folk der kommer

Bjarke (Warriors of chaos)

« Last Edit: 08 August, 2010, 20:34:05 by saulmortis » Logged
Waywatcher
Dreng
**

« Reply #1 on: 26 July, 2010, 11:47:57 »

Det lyder rigtig fedt - jeg har set frem til at prøve det nye regelsæt.

Jeg er dog forhindret stort set hver onsdag aften i august men jeg håber at september giver mere fritid!
Rasmus
saulmortis
Dreng
**

I'm a llama!

« Reply #2 on: 08 August, 2010, 20:33:40 »

Hvem kommer på onsdag til første warhammer onsdag?

Jeg gør Smiley
Val
Dreng
**

Rockin'

« Reply #3 on: 08 August, 2010, 21:17:32 »

Jeg kan godt lokkes hvis cappen ryger op på 2250

Stephan

The rising star
Ney
Træl
*

« Reply #4 on: 09 August, 2010, 09:54:55 »

Hej,
Jeg har fået at vide at der sikkert er nogle venlige mennesker der vil vise mig jeres klub hvis jeg tropper op onsdag kl 19 med en hær. Så det vil jeg hermed gøre medmindre i der arrangerer det har noget imod det  Smiley
Kean
Hirdmand

4 Rings 2 rule them all

« Reply #5 on: 09 August, 2010, 11:52:10 »

@Val

Jeg er frisk på 2500p på onsdag kl. 19.15

2500 er det nye 2250 ;-)

Keyholder to Frob
Val
Dreng
**

Rockin'

« Reply #6 on: 09 August, 2010, 12:11:23 »

Det er en date Kean

Stephan

The rising star
Ney
Træl
*

« Reply #7 on: 11 August, 2010, 11:04:57 »

Hey,
Jeg vil høre hvordan i har det med figurer. Jeg forventer at tage nogle Ogres med ned i i aften.

Så jeg ville høre om der er nogen der har noget imod at en ganske normal giant agerer slavegiant for en dag.

Derudover er der Ogre bulls, selve modellen kan samles som Iron Fist + håndvåben, 2xhåndvåben eller håndvåben+Ogre Club. Håndvåben+Ogre Club kan dog ikke lade sig gøre rent regelmæssigt, så de fleste pleger bare at ignorere det extra håndvåben da det ser tosset ud at klippe det af. Er det noget i ville have noget imod?

Glæder mig til at møde jer alle sammen!
Mads O
Huskarl

Can I interest you in a sarcastic comment?

« Reply #8 on: 11 August, 2010, 11:17:57 »

At bruge en kæmpe som en kæmpe er helt fint. For min skyld behøver den ikke være modificeret i venlige spil, da der ikke er den mindste tvivl om hvad det er for en fyr.
Havde du haft adgang til flere forskellige kæmper, så var det selvfølgelig en anden sag.

Med hensyn til dine ogres, så ved jeg ikke hvad en ogre club gør, men jeg antager at det er et tohåndsvåben af en art?
I så fald, så er det fint, så længe dine modstandere får at vide hvad de er udstyret med.

Så intet problem der, i min optik.
Så kom endelig glad, og så ses vi dernede i aften! Smiley

IRL: Mads Ole Gaardsted, medlem af FROB.
Tjek min Beastmen blog lige her: klik på mig!
Ney
Træl
*

« Reply #9 on: 11 August, 2010, 11:42:38 »

At bruge en kæmpe som en kæmpe er helt fint. For min skyld behøver den ikke være modificeret i venlige spil, da der ikke er den mindste tvivl om hvad det er for en fyr.
Havde du haft adgang til flere forskellige kæmper, så var det selvfølgelig en anden sag.

Med hensyn til dine ogres, så ved jeg ikke hvad en ogre club gør, men jeg antager at det er et tohåndsvåben af en art?
I så fald, så er det fint, så længe dine modstandere får at vide hvad de er udstyret med.

Så intet problem der, i min optik.
Så kom endelig glad, og så ses vi dernede i aften! Smiley

Regnede heller ikke med det ville være et problem  Cool Blir dejligt at få rullet lidt terninger.
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length