News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Hvad skal der ske med mine Marines ?

Started by Hjarl, 19 August, 2010, 12:22:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hjarl

Jeg har ud over min Tyranid hær en ret stor, men knapt så meget malet, Marine hær stående inde i skabet. Noget af den er malet som Crimson Fists. Crimson Fists er virkelig baddass, men det er bare et farveskema hvor jeg bruger ENORME mængder tid på hver enkelt lille tac marine. (hvilket også var årsagen til at jeg startede på at male nidderne, som nu er oppe på ca. 2500 point malet)

Jeg er gået en smule i stå med nidderne nu da jeg har en god spilbar hær. Der skal stadig laves en titan og de sidste 500 point foc nidder (stealers, spore pods og venomthropes).

Men når det er sagt så kunne jeg godt tænke mig at få gjort noget seriøst ved min marine hær. Men hvad ? Skal det være mere crimson fists, eventuelt med en ny maleteknik så jeg kan få sprøjtet en færdigmalet hær ud, inden mine ufødte børn skal på pension.

Eller også skal modellerne strippes og laves om til at spilles som en af de lidt nyere power armorhære  der har ramt gaden efter vanilla marines. Vinden visker jo om et GK codex i starten af 2011. Er det sandsynligt at der kommer helt nye powerarmor modeller til det dex, eller bliver det upgrade packs i stil med BA og SW ?

Kort sagt: hvad skal der ske med min marine hær ? strippes eller males færdig som Crimson fist vanilla marines ?

Rogue Trader

Klaus Bak

Hjarl

Så tror jeg bare jeg er nødt til at gentænke min teknik. Eller mister jeg nok bare tålmodigheden med dem igen.

Nu har jeg også en pæn mængde af de lækre "fist" bits liggende, så jeg har også overvejet måske bare at opfinde mit eget "Fists" successor chapter, et med et hurtigere paintscheme ;)

Hjarl

Nå det endte med den knapt så lette løsning ::)

Jeg har nu strippet de 20 første marines, renset dem for støbelinjer (ja jeg var pisse doven første gang de blev malet) og er nu igang med at samle dem igen med nye special og heavy weapons, samt fuldt loadet op på de lækre "fist bits". Damn det er fedt med et rigtigt modelleret banner til sergeants, frem for mit relativt fesne frihånd ;)

Som ekstra bonus fandt jeg ud af at der var lige præcis nok hoveder, til at alle mine tactical marines kunne få et fint nyt metalhoved med en lille "næve" i panden :D

Der kommer nogle billeder i nær fremtid i denne tråd...

Hjarl

Jeg elsker//hader computerspil.

Jeg elsker dem fordi de er sjove og giver top$$$ underholdning. Jeg hader dem fordi de ofte ødelægger mine gode intentioner om at få malet og leget med dukker.

Hele sommeren er gået med ren sauna uden noget som helst aktivitet 40k-wise.  :-[