News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

White Scars

Started by leahciM, 29 August, 2010, 15:39:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

leahciM

Hvorfor ikke?

De er begge fra Special Issue Wargear listen, og kun bike har "mutually exclusive".. (samt jump pack selv.)

Man må tage 1 af hver fra listen..

Eller har jeg overset noget?  :)

princelarming

Shit, du har ret!

Jeg havde læst den sætning forkert - men den rigtige læsning giver for øvrigt ikke meget mening. Er der nogen fordel ved at have 2 af nogen af de ting på listen??
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

leahciM

Hehe okay  :)

Hmm nej ikke umiddelbart. Den eneste mulighed jeg kan se er flere digitale våben.

Omalley69

Gravweapons up in here! :P
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

leahciM

Jep jep, det skal jo til  ;)

Men det var ikke engang dem der vandt mig spillet sidst. Ja de er seje, men ikke så meget mere end plasma måske ville have været.
Nu skød jeg heller ikke på Riptide (den havde så godt nok 3++ alligevel), så fik ikke helt det store udbytte ud af det.

Jeg må se nærmere de næste par spil..  :)

Omalley69

Jeg er også lidt 50-50. I nogle situationer er palsma nok bedre, men grav har vild range, masser af skud og en nasty effekt på mange vehiches.

Jeg tror at jeg skal have lidt af hvert, også bare for at kunne stoppe fx fleshhounds bedre.
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

leahciM

Ja lidt af hvert er nok en god idé.

Fordelen ved Gravguns, udover det du skriver, er også at de ikke har 'get's hot' reglen. Det er lækkert at undgå når jeg ikke har såå mange bikes pr. enhed at gøre godt med.