News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Skabelon

Started by Frezzwar, 01 September, 2010, 10:28:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frezzwar

For at holde lidt styr på det, har jeg kopieret skabelonen som Butler skrev:

NOTE THIS PLEASE!!!!
Når du opretter en karakter, har du samtidig påtaget dig ansvaret for at holde den opdateret. Dette skal ske ved at sende en PM til Ilithien med resultatet. Husk karakteren og gerne et link.
Det er også dig der har ansvaret for at opdatere i forhold til de argumenter eller nye ting der kan ændre på vurderingen af karakteren.

Quote from: Butler on 30 August, 2010, 09:51:18
Navn

Point

Hvad kan han? (Kort opsummering af karakterens evner.)

Hvor effektiv er han i forhold til prisen? (Gennemgang af hvad man får ud af hans forskellige evner sammen holdt med hvad man betaler for det. Der må gerne inddrages karakterer med lignende evner som reference.)

Hvad giver han af taktiske muligheder? (Gennemgang af hvad man får ud af karakteren af taktiske muligheder. En mager der kan slås, en ekstra enhed der kan tunnel osv.)

Hvad er hans indflydelse på den interne balance i hæren? (Gennemgang af hvad karakteren gør ved den interne balance. Giver han mulighed for at hæren kan noget den ikke kunne før?)

Opsummering (Kort beskrivelse af de vigtigste punkter fra de andre kategorier for til sidst til sidst at give et bud på om karakteren har sin plads i et restriktionsfrit miljø eller om den simpelthen er for spilødelæggende.)

Opsummering

Vurderingn
Quote from: Gablag Nosebreaker on 01 September, 2010, 20:20:55
1: "Spilødelæggende" dårlig
2: Ikke pointene dog spilleværdig
3: Godt afbalanceret
4: Mere end sine point dog spilleværdig
5: Spilødelæggende overpowered

Gablag Nosebreaker

dejligt at se at i er kommet til fornuft og alligevel endt på det jeg startede med at foreslå! :)
"I see tree tings; green wots mine, green wots soon ta be mine, and not green wots soon ta be mine!!" Imgreen TooToofs

Butler

Quote from: Gablag Nosebreaker on 01 September, 2010, 11:05:13
dejligt at se at i er kommet til fornuft og alligevel endt på det jeg startede med at foreslå! :)

If it ain't broke, don't fix it.......just tweak it! :)

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

Ilithien

Quote from: Gablag Nosebreaker on 01 September, 2010, 11:05:13
Vil nu mene at der var et par stykker der støttede din udtalelse :D
Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!

Frezzwar

Det kan jo også være at det skal rettes på et tidspunkt. Den tid den sorg. Vi kan jo bruge denne skabelon, og så må vi rette engang hvis det bliver nødvendigt.

Ilithien

Ja det kan godt være trial and error er vejen frem.
Battle Brother

Ilithien

Kunne du indskrive noget alla dette i din første post?

Når du opretter en karakter, har du samtidig påtaget dig ansvaret for at holde den opdateret. Dette skal ske ved at sende en PM til Ilithien, med resultatet. Samt er det dig der har ansvaret for at opdatere i forhold til de argumenter eller nye ting der kan ændre på vurderingen af karakteren.
Battle Brother

Ablabab

Medmindre der virkelig kommer skred i tingene lige pludselig, kan du jo nok godt overskue at kigge i et par nye tråde en gang i mellem :)

Alternativt skal vi spørge modsquad'et om vi kan få et par board mods herinde, der kan være behjælpelige. Der er også nogle formaterings- og stavebøffer jeg gerne vil rette lidt på rundt omkring :)
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Ilithien

Quote from: Ablabab on 01 September, 2010, 12:43:53
Medmindre der virkelig kommer skred i tingene lige pludselig, kan du jo nok godt overskue at kigge i et par nye tråde en gang i mellem :)
Det kunne jeg helt sikkert. Men det tager dem 15 sekunder at sende den PM, og så slipper jeg for at skulle bruge tid på det.
Battle Brother

Frezzwar

Frezzwar

Skabelonen er nu opdateret, og har nu et emne for vurderingen (så burde alle kunne finde det)  :)