News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Rancors - ældre - maleblog

Started by Frederik, 22 September, 2010, 18:46:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Kapersfingeren

Tjeck lige dette her rancor, det er fed musik, nu når du er til lidt af det hurtige og hårde  ;D
Flyveren er blevet fin med lidt striber på.

http://www.youtube.com/watch?v=-uVtadgnTXU

Jeppe Sejer

Havde ikke set den Dark Eldar før her til aften. Hold da fast den er blevet vild. Meget forskellig fra de farver man ser meget af på Dark Eldar pt. og damn det spiller fantastisk - det er bare god stil.
Quote from: Player1 on 28 October, 2010, 15:47:36
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.

Hebus

Hvad er planen med fætter nurgels sokkel ?

Frederik

Planen er at tage en masse WIP billeder  :)

Potter

Hey Rancor.

Ligesom alle andre skriver, så laver du nogle super fede figurer.

Du maler pisse godt, og så laver du nogle fede senaries/baser dertil, super nice.

Og du hører noget super fedt musik. Hvis man er til noget rytmisk/stemnings musik, så er Two Steps From Hell, generelt oki.

Jeg bruger dem til adspredelse engang imellem. ;)

Glæder mig rigtigt meget til, til at se din Nurgle færdig. Og generelt bare mere lækkert arbejde fra dig

Potter

Excommunicate

Quote from: Potter on 30 March, 2011, 15:55:53
Hey Rancor.

Ligesom alle andre skriver, så laver du nogle super fede figurer.

Du maler pisse godt, og så laver du nogle fede senaries/baser dertil, super nice.

Og du hører noget super fedt musik. Hvis man er til noget rytmisk/stemnings musik, så er Two Steps From Hell, generelt oki.

Jeg bruger dem til adspredelse engang imellem. ;)

Glæder mig rigtigt meget til, til at se din Nurgle færdig. Og generelt bare mere lækkert arbejde fra dig

Potter

Get a room you two!!! ;D

Haha, men flot ser det ud, Rancor.

Simon

Frederik

Quote from: Simon Darre on 30 March, 2011, 18:27:26

Get a room you two!!! ;D

Meget luset forslag. Meget.

Quote from: Simon Darre on 30 March, 2011, 18:27:26

Haha, men flot ser det ud, Rancor.

Simon
...takker :)

Frederik

:)

Potter

Det ser ud lækkert ud.

Er du helt færdig? Eller vil du gøre noget ved våbene? og evt, gøre lidt ved "udstødningen" lidt svært at se, men den ser lidt for clean ud.

Potter

Frede

Virkelig sejt!

Det er superfedt at se en Dark Eldar som ikke er i de gængse farver. Det holder 100% En hel hær i det tema ville være sååå blæret.

- F -

Frederik

Quote from: Potter on 30 March, 2011, 21:13:31
Det ser ud lækkert ud.

Er du helt færdig? Eller vil du gøre noget ved våbene? og evt, gøre lidt ved "udstødningen" lidt svært at se, men den ser lidt for clean ud.

Potter

Jeg gør ikke mere ved våbnene.
Men udstødningen kunne selvfølgelig trænge til at se lidt mere brugt ud :)

Tjuset

Se striberne bandt figuren bedre sammen!

Det er rart at se. Den er blevet god , lad nu være med at blive for "overdetaljeret" og dræbe figuren!
The heretic may be right ....... but he is busy burning!!
Thomas Warberg-Kähler

Kapersfingeren

Det er blevet et fint resultat, det ser sku godt ud.

salun

Så kom jeg lige til at bruge til på at læse hele din blog her igennem, og nøj - du er jo alt for sej til at male! Det vil jeg også kunne...

Jeg sidder et eller andet sted mellem at have lyst til at kaste mig ud i ordentligt at lære at bruge min airbrush, og bare skille mig af med den igen, fordi det aldrig nogensinde vil blive lige så sejt som det du præsterer der!!

Og så gik jeg da også i gang med mentalt at gennemgå min list over Rackham-pushere, for at se om ikke jeg kunne komme på en der havde en ekstra Kelzarel the Diabolical jeg kunne skibe videre til dig, hvis den anden ikke var til at redde - men er glad for det ikke blev relevant :) Ser meget frem til at du på et tidspunkt får ham færdig også.

Jeg er hermed også med på listen over faste læsere, og skulle der være andet Rackham du skulle føle en trang for at "klaske" farver på, så siger du bare til - har efterhånden et par kontakter rundt omkring...
Og så lige lidt "franske fristelser" ;)

Frederik

Quote from: salun on 31 March, 2011, 14:13:51
Jeg sidder et eller andet sted mellem at have lyst til at kaste mig ud i ordentligt at lære at bruge min airbrush, og bare skille mig af med den igen, fordi det aldrig nogensinde vil blive lige så sejt som det du præsterer der!!

Og så gik jeg da også i gang med mentalt at gennemgå min list over Rackham-pushere, for at se om ikke jeg kunne komme på en der havde en ekstra Kelzarel the Diabolical jeg kunne skibe videre til dig, hvis den anden ikke var til at redde - men er glad for det ikke blev relevant :) Ser meget frem til at du på et tidspunkt får ham færdig også.

Lige et par råd om airbrush, udelukkende baseret på egne erfaringer...
- Malingen SKAL have den rette konsistens. Hellere lidt for tynd, end for tyk.
- Brug demineraliseret vand. Demineraliseret er ikke det samme som kogt vand. At koge vand fjerner ikke kalk.
- Rens airbrushen hyppigt mellem de lag du maler. Tøm den for maling, og blæs godt med vand igennem. Evt også en dråbe cleaner, hvis du skal holde en "længere" pause (10-15 minutter)
- Mal mange tynde lag, og lad det hele tørre imellem.
- Øvelse gør mester dig mere øvet :)

...og så har du faktisk reddet rumpetten min, med Kelzaral ;D ;D ;D (Se side 1, reply #3)
Jeg købte ham af dig, for nogle måneder siden, da hans arm var blevet væk...

Quote from: Frede on 30 March, 2011, 21:38:21

Det er superfedt at se en Dark Eldar som ikke er i de gængse farver. Det holder 100% En hel hær i det tema ville være sååå blæret.

- F -

Om jeg så gik i gang nu-nu-nu, skulle jeg regne med at blive 5022 år for at blive færdig... ::)
Tak fordi du synes om farvetemaet, lidt et vovestykke når man er vant til at male jordfarver  :)

Tak til alle for kritik, ris og ros :)

Jeppe Sejer

Hey

Ka' du overtales til at edit linierne der linker til dine billeder, så de står under hinanden? Min fesne lille skærm magter ikke at finde ud af det, når de står ved siden af hinanden, så bredden af tråden bliver gaaalt stor.
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.

Frederik

Quote from: Jeppe Sejer on 31 March, 2011, 22:11:23
Hey

Ka' du overtales til at edit linierne der linker til dine billeder, så de står under hinanden? Min fesne lille skærm magter ikke at finde ud af det, når de står ved siden af hinanden, så bredden af tråden bliver gaaalt stor.

Done :)

Jeppe Sejer

Fornemt, jeg siger tak :)

havshoj

Nej øv, nu skal jeg, der har en ordenligt bred skærm scrolle i en uendlighed.

Nå, man kan vel ikke gøre alle tilfredse.  ;)

Frederik

Quote from: havshoj on 01 April, 2011, 12:29:05
Nej øv, nu skal jeg, der har en ordenligt bred skærm scrolle i en uendlighed.

Nå, man kan vel ikke gøre alle tilfredse.  ;)

...så skal der jo nærmest gå giro 413 i den... ;D

Olfert

Det der er fandeme godt arbejde. Altså hende på flyveren.  :P

Frederik

55 små kobbernagler er monteret på broen. Der er klistret diagonalstivere på, og gået lidt efter her og der på trolden med en gang milliput.

Bemærk trillebøren. En gave fra "Rosenaa" :)

Potter

Very Nice :)

Den lille ting med trillebøren giver en rigtig god effekt.

Super details med kobbernagler, kan du tage et close up billede? Og hvordan er de lavet?

Tænker lidt om trolden muligvis er for tæt på, lidt underlig vinkel at se fra. Men ligner næsten trolden røre ved gutten.

Tror det ville give en god effekt at flytte trolden ca en 1-½ troldefod tilbage.

Tilbage er der kun at sige, Keep up the good work. :)

rosenaa

Jep trolderolle skal lidt tilbage (giv ham en chance for at slippe væk) og til frugt eller ligende, kan du bruge små flamingo kugler (prieser har dem i nogle af sine sæt - og jeg har muligvis også nogle liggende i dybet) eller lave frugt af Fimo/Ceanit, for så kan du også lade nogle af dem være splattet ud under en fod... evt. et bur der er gået i stykker og nogle høns der løber forvildet rundt under trolden...

Syntes stadigvæk der mangler lidt kæde eller noget

-----------------------

Dark Elder quinden.

mm du allerede har malet det på, så syntes jeg du skulle lave "juveler" i rødt på maskinens sider... det ville også bryde mønsteret
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Frederik

Projektet er flyttet til ny langtidsparkering...

Det driller mig ganske alvorligt, at ramme en go' farve til trolden.

Selve placeringen på broen, synes jeg nu ganske godt om.
Trolden er nødt til at være tæt på. Dens "pose" er denne hersens barnagtige jeg-kan-vist-liiige-nå-kagen-hvis-jeg-står-på-tæer-og-strækker-mig-heeeelt-frem.

Jeg må stirre lidt mere på den.
I gang igen-igen...