News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Star Wars Miniatures

Started by Skanque, 15 May, 2011, 00:31:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skanque

Så gik der Star Wars nørd i den, efter at have set alle 6 film igen. Og jeg kastede mig ud i et idiotisk projekt jeg fortryder nu.

Projekt hvor mange figurer har jeg egentligt..

Og her er så resultatet. Jeg begyndt at tælle dem, men efter de første 100 stormtroopers, så droppede jeg det. Måske tæller jeg dem imorgen, måske ikke. Det var mere PVC end jeg lige havde regnet med jeg skulle stille op.

Nu vil jeg skynde mig at finde noget mere fornuftig at bruge resten af aftenen på ;P selv om jeg godt vil ofre en time på Star Wars, så var det her stadig spild af tid hehe

Skanque
"The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will"

"En hær skal ikke være venlig, den skal være  fjendtlig" - Julie

9K Painting

Hold da shit  :o

Det er vilderen!
- Michael Christensen
9K Painting - painting & gaming. - Følg os på facebook

Skanque

Så fik jeg også pakket det ned igen..

Fordelingen:

Sepratists 108
Imperial 195
Bounty Hunters 35
New republic 7
Republic 118
Fringe 282
Rebels 134
Yuuzhan Vong 6
Mandalorian 5

Grand total 890 aka. 127 booster packs

Og jeg føler desværre stadig at jeg mangler nogle.. den evige collector curse.
"The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will"

Mouse

Bruger du dem til spil, og i så fald hvilket?
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Skanque

De er til star wars miniatures, et spil Wizards of the coast havde indtil Maj 2010, hvor de besluttede ikke at forny deres licens.

Det er ellers et super fedt spil, meget simpelt at spille. En blanding af magic og 40k.

Belial

Ak ja. Har selv en gigantisk samling mechs og køretøjer fra WizKids Mechwarrior som også blev skrotttet i samme ombæring.

Men fin saling. Håber du finder noget at bruge dem til. Evt. på Andre Figurspils boardet?

MVH

Belial

Skanque

Tak, jeg er begyndt at spille med dem, sammen med nogle venner. Så vi bruger bare min samling og så laver vi de små squads, normalt skal der ikke bruges mere end 15 figurer i et squad, nogle gange 2.

Men rigtig synd at det er gået ud af produktion, fordi det er super fedt, især hvis man er fan af universet.

Skanque

tangopop

Quote from: Skanque on 16 May, 2011, 10:13:11
Tak, jeg er begyndt at spille med dem, sammen med nogle venner. Så vi bruger bare min samling og så laver vi de små squads, normalt skal der ikke bruges mere end 15 figurer i et squad, nogle gange 2.

Men rigtig synd at det er gået ud af produktion, fordi det er super fedt, især hvis man er fan af universet.

Skanque

I feel your pain  ;)
Men hov hov!
Fordi et spil er udgået at produktion - er det jo ikke ensbetydende med at man i al hemmelighed ikke ka spille spillet derhjemme.
Huske ikke helt hvornår det sidst er kommet nye figurudgivelser og regel updates til henholdsvis skak, ludo og matador, som jo lever deres stille liv i bedste velgående uden den store kommercielle fokus på fornyelse.
Det er desværre en ret udpræget mentalitet i denne hobby, at regler, figurer og spillesystemerer betragtes afskrevet idét de ikke længere har producentens interesse

mvh
Thomas

btw flot samling ;D

Skanque

Quote from: tangopop on 16 May, 2011, 10:35:18
Quote from: Skanque on 16 May, 2011, 10:13:11

Skanque

I feel your pain  ;)
Men hov hov!
Fordi et spil er udgået at produktion - er det jo ikke ensbetydende med at man i al hemmelighed ikke ka spille spillet derhjemme.
Huske ikke helt hvornår det sidst er kommet nye figurudgivelser og regel updates til henholdsvis skak, ludo og matador, som jo lever deres stille liv i bedste velgående uden den store kommercielle fokus på fornyelse.
Det er desværre en ret udpræget mentalitet i denne hobby, at regler, figurer og spillesystemerer betragtes afskrevet idét de ikke længere har producentens interesse

mvh
Thomas

btw flot samling ;D

Problemet er ikke at de ikke bliver produceret mere for mit vedkommende, jeg mangler ikke forfærdeligt mange før jeg er tilfreds/har dem alle, men det er mere hvis jeg skal få venner ind i hobbyen og turneringer, der er problemet, jeg kan jo sagtens spille med mine nære venner med min samling, men det kommer til at være de sammen 5-6 venner jeg kommer til at spille med, og med de figurer jeg ejer.

Desuden bliver de spil du nævner jo stadig udgivet ;D kan jo få en milliard forskellige skak.

Så forleden et awesome skak, til 3 spillere ! sådan et tror at jeg må eje.

Skanque

biggs369

Hej folkens

Jeg snublede over den her tråd og tænkte jeg lige ville høre hvor i landet du er fra Skanque?

Vi er nemlig en lille gruppe spillere i KBH der mødes og spiller SWM engang imellem, og det kunne da være fedt at møde andre der også stadig spiller, og få nogle nye udfordringer.
Selvom spillet ikke bliver udgivet mere, prøver vi stadig at holde liv i det med blandt andet de fan-lavede 'virtual sets', forskellige spilformater og senest et forsøg med et spil på 3D landskab med modificerede regler. Men det er svært at konkurrere med bl.a HeroClix som nogle stykker mere eller mindre er gået over til, så nye ansigter er meget velkomne. Vi har en Facebook gruppe her hvis det er noget: http://www.facebook.com/groups/318836584819670

Mvh
Troels

Skanque

Hej Troels,

Det lyder da rigtig fedt, jeg har også fået nye figurer siden jeg lavede denne tråd og spillet online i VASSAL.

Jeg har fra Københavns området, så det ville passe rigtig godt, jeg spiller normalt bare med 1 ven, så ville være dejligt at komme ud og få prøvet kræfter !

Mvh. Kasper