News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

JOIN ELDAR NOW! GARGH!

Started by Omalley69, 04 June, 2013, 14:12:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Omalley69

HOSTAGE TREAD TAKE OVER! GARH! MORE AWESOME ELDARS! GARGH!

JOIN NOW AND GET THE ELDAR MEASUREMENT TAPE TODAY! WE ARE SO HIGH TECH! LAL!

Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Landbooster

Nu kan ham Kasper da godt vågne fra sit 40K dvale og komme ind i kampen ;D

Omalley69

Han bollede min RoboDraigo idag.  :-[

Han skylder et win!
(????)?????*(???

Ryback

Quote from: Omalley69 on 04 June, 2013, 22:52:16
Han bollede min RoboDraigo idag.  :-[
Perv...

Men ja, lad os nu se noget hentai på en Wraithknight ;)
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Skanque

Jeg er I fuld gang med at vågne op fra stasis. Mit codex ligger fast på natbordet og jeg er I fuld gang med at få samlet og malet de nye ting til min hær.

Mit første hånds indtryk af det nye codex, er at det er virkelig mange muligheder i det og mange tricks at spille på. Samt at der er mange flere brugbare choices i det nu. Jeg er meget imponeret over Wave Serpents, Crimson Hunter, Vypers, Eldrad, Wraithguards og Shuriken våben. Jeg var ikke aggressiv nok med min Wraithknight, så ham fik jeg ikke testet rigtigt. Han skød en Necron Barge, men ellers var han for passiv.

Men 10 Wraithguards der går med Eldrad I spidsen er virkelig holdbare og kan dele en del pain ud. Men jeg skal også have en Warlock med i enheden, da han må tage 2 powers og warlock powers er virkelig brugbare, give minus i LD til modstanderen, bedre armor save til ens egen enhed osv. Hvis man er heldig at ramme 1+ armor save med de 2 rul man har på tabellen, bliver sådan en wraithguard enhed næsten usårlige. Samt at der også lige er resten af hæren at være bekymret for. Samt at de selv er en god counter til 'Draigo wing' pga. deres wraithcannons samt høje thoughness.

Crimson Hunter med 4 str 8 skud og reroll AP imod andre fly er godt nok lækkert. Samt at den også kan instant kill andre MEQ ting med sine AP2 skud.

Det at alle shuriken våben bliver AP2 på en 6ere til wound gør virkelig at shuriken våben har fået et boost, imod armor value og inf. Dire avengers har mistet deres +1 skud på en bladestorm, men jeg mener klart de er blevet bedre pga den nye bladestorm regel. Samt deres battle focus.

Og endelig har alle Eldar fået en god BS ! 3 Vypers til 180 med Shuriken Cannons 18 bs 4 str 6 skud med bladestorm regel. Der må move 12 og skyde alt og samtidig have jinx 5+ save :D det er noget der virker, trods deres 2HP. Det at man heller ikke dør af at blive immobalized i en squadron er også virkelig et plus.

Tilgengæld synes jeg Eldar Jetbikes er for fjollede, de er alt alt for hurtige og minder mest af alt om 4th Edition, hvor Eldar bare ikke tabte hvis de havde sidste tur...

Jeg ser meget frem til at få testet mere af codexet, men overall indtryk er virkelig godt. Jeg er meget glad for den bog de har skrevet til Eldar :D

"We have returned.. and the age of wraithconstructs has begon."
"The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will"

"En hær skal ikke være venlig, den skal være  fjendtlig" - Julie

Omalley69

(????)?????*(???

Omalley69

(????)?????*(???

Omalley69

Gwar! We is eldar! Gwar!

Nobody uses stupid banshees. Gwar! Eldar  rules!

(????)?????*(???

Omalley69

My name is striking scorpion! I am the indians of 6. edition...noby cares about me!

GWARH!
(????)?????*(???

joakim balsgaard

kommer han nogle sinde i gang???
MVH Joakim Balsgaard

Snake eyes warhammer i Hillerød

Omalley69

Han har lige vundet en x-wing turnering, og hans eldar hær er lånt ud til Færingene til brug til ETC kval.
(????)?????*(???

Skanque

Hej (:

Ja det er ikke blevet til meget Warhammer 40.000 fortiden. Jeg har spillet X-wing når det endelig er blevet plads til at spille med figurer. Jeg er også blevet far, så det går det meste af min tid med. Men jeg savner også at spille 40k, dog synes jeg at 6th edition er mindre tiltalende end 5th.
Jeg bryder mig ikke om at man må måle hele tiden, da jeg godt kan li at gætte afstande og altid har spillet meget på at være god til at se afstande. At man nu må måle afstande hele tiden og at skal rulle for random charge ranges virker bare dumt.

Udover det har allies ikke haft en positiv effekt på spillet heller, man ser snart ikke en hær der ikke har Necron, GK eller Eldar allies. Dette ødelægger lidt temaet i spillet IMO. Fliers gør heller ikke meget gavn for spillet. Samt at lookout sir på 2+ i en deathstar også er fjollet.

Det er virkelig ærgerligt at spillet har taget denne drejning, jeg kunne ikke elske spillet meget mere end jeg gjorde i 5th edition, trods at mit codex var forældet, men nu er Eldars codex blevet et af de bedste og 'underdog' temaet er gået af Eldar.

Men jeg er sikker på at det blot er et spørgsmål om tid inden jeg vender tilbage til spillet, jeg skal bare lige finde indfaldsvinklen og energien, det at Giant Fanatic også er aflyst er også et stort minus ):

"The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will"

Omalley69

Scharlings hær i 6. Edition:

(????)?????*(???

Skanque

Nah jeg kommer sku aldrig til at spille Gay Bots from Outer Space

Omalley69

Snarf! Eldar rules!

We is sooo pretty and be like better than nids...join eldar now...SNARF!

(????)?????*(???