News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Dystopian Wars

Started by CigarFace, 18 October, 2010, 14:44:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CigarFace

Ooooh - de fristelser, de fristelser...

Det her frister godt nok mere end sædvanligt. Kingdom of Brittania og ikke mindst Empire of the Blazing Sun især...

http://spartangames.co.uk/dystopian_wars.html

And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Belial

Rigtig spændende... men ingen franskmænd? Øv!

Oh, og der er nyt fra Firmestorm Armada... skynder sig at lukke siden. Never saw this. Must resist...  ;D

MVH

Belial

Sadomator

Jeg tror også jeg er klar på den her, men vil også gerne se rigtige modeller...

CigarFace

Her er lidt billeder af et par malede figurer: http://pauljamesog.blogspot.com/2010/10/dystopian-wars-mini-preview.html

Det frister stadigvæk på fulde hammer...

Sadomator

Jo... hvor kan man finde plads i sin tid og økonomi...

TF Riley

Hold nu op! Jeg skal jo bruge mine hårdttjente dagpenge på de sidste 12 space slann  :'(

CigarFace

Og jeg skal tage mig sammen til at skrive speciale, bygge hus og købe billet til horizont, klynk, klynk...

Derfor kan man vel godt drømme lidt:

:-*

CigarFace

Fra Spartan Neil:

QuoteAs to other factions:

We've got the Antarcticans [all will be explained], Russian Coalition, Ottoman Empire and League of Italian States. And we've got French, Chinese, Australians, Polish-Lithuanian, and a number of others all tucked up in the back plot.

;D

CigarFace

Fra samme:

QuoteThe giant squid that the Japanese deploy is metal and steam powered - not floppy and squiddy.

Frede

Det ser alvorligt fedt ud. Jeg er utroligt fristet.

- F -

CigarFace

Ditto!

Synes også det lyder helt genialt, at man kan spille med luft-, sø- og landstyrker i samme spil, hvis man ønsker det eller fx lave luft vs. sø eller land vs. land, hvis man hellere vil det. Det er fandme god verdensherredømmekampstil!

TrueRonin

Jeg gad godt vide hvad skala de figurer er i... Jeg syntes ikke rigtig jeg kunne finde noget om det på deres hjemmeside. Jeg gik ud fra at der var tale om 28mm skirmish figurer men efter at have set de billeder der kommer jeg til at tænke 15mm eller måske endda 6mm?
- Nørd med Aspergers Syndrom, er du i tvivl så spørg Google.

Min trader tråd.

CigarFace

Det skulle være skala 1/1200. Hvad det svarer til i mm ved jeg ikke, men det er småt  :)

Er der nogle, der har erfaring med om deres D6 baserede core rules, som spillet kommer til at køre med, er any good?

Belial

Quote from: CigarFace on 26 October, 2010, 16:22:12
Fra Spartan Neil:

We've got the Antarcticans [all will be explained], Russian Coalition, Ottoman Empire and League of Italian States. And we've got French, Chinese, Australians, Polish-Lithuanian, and a number of others all tucked up in the back plot.

;D

Njah. Stadig ikke fristet. Fløjte, fløjte. Pokkers også. Først AE Bounty og nu dette...

MVH

Belial

Taoregorn

Quote from: Belial on 26 October, 2010, 19:46:38
Quote from: CigarFace on 26 October, 2010, 16:22:12
Fra Spartan Neil:

;D

Njah. Stadig ikke fristet. Fløjte, fløjte. Pokkers også. Først AE Bounty og nu dette...

MVH

Belial

Vi udsendinge fra "Tænk Selv" synes at dine egne projekter er væsentligt mere interessante.

CigarFace

Quote from: Taoregorn on 26 October, 2010, 19:56:11
Vi udsendinge fra "Tænk Selv" synes at dine egne projekter er væsentligt mere interessante.

Hvad fedter ye supreme ol´ master of randomness for? Du af alle mennesker ved da, at det ene projekt langt fra udelukker det andet (eller tredje eller...).

Belial = powerfists garant for franske landskibe OG robotskak, etc. Dixi!

Taoregorn

Quote from: CigarFace on 26 October, 2010, 20:54:25
Quote from: Taoregorn on 26 October, 2010, 19:56:11

Hvad fedter ye supreme ol´ master of randomness for? Du af alle mennesker ved da, at det ene projekt langt fra udelukker det andet (eller tredje eller...).

Belial = powerfists garant for franske landskibe OG robotskak, etc. Dixi!

Jeg prøver på at være mavesur og sørge for ikke at falde i endnu et hul... speaking of which - har du ikke et event du skal tilmelde dig  :-X :D ;D

CigarFace

Busted!
Skal nok...

snart  ;D

CigarFace

Oooh.... Tjek lige FSAs amfibie landskib  ;D

Og så er der ellers kommet farvelade på tropperne.

elThyge

Tror godt du kan skrive mig med på listen over ikke bare potentielle, men sandsynlige kommende spillere. Om ikke andet, så blot for at eje figurerne. :)
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Belial

De er godt nok flotte. Det må man give dem.

MVH

Belial

Waaargh

Det ser rigtigt godt ud.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Mouse

Jeg er også svært fristet. Faktisk er de heller ikke særligt dyre, mener at Maelstrom har dem til 28£ for et startsæt.

Nogen der ved noget om reglerne eller mekanikken?
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

CigarFace