News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

AE Bounty: Lurendrejere og stratenrøvere

Started by Anaxagorax, 21 October, 2010, 22:04:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anaxagorax

Jeg skulle jo også have begyndt at få malet nogle figurer til AE Bounty, så det må jeg nok komme lidt i sving med.

Man kan bruge lige de figurer man lyster til dette fine lille spil, men jeg synes at de figurer som Darkson er ved at udgive til spillet er så stilede at det ville være en skam ikke at bruge det som undskyldning til at skaffe sig nogen og få noget maling på dem.

Figurerne er ret simple og enkle, men fyldt med charme og så er de rigtig underholdende og hyggelige at male. Den første model er en Graffi:

Man behøver ikke særlig mange figurer for at spille - faktisk kunne jeg allerede med denne ene figur lave et fuldt spilbart Bounty Hunter crew - så det bliver lidt et hyggeprojekt hvor jeg maler et par figurer en gang imellem efterhånden som de bliver udgivet.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Stunke

Quote from: Anaxagorax on 21 October, 2010, 22:04:35
Man kan bruge lige de figurer man lyster til dette fine lille spil, men jeg synes at de figurer som Darkson er ved at udgive til spillet er så stilede at det ville være en skam ikke at bruge det som undskyldning til at skaffe sig nogen og få noget maling på dem.

Oh?

Hvor ser du reglerne og hvor er din anmeldelse?
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Anaxagorax

Jeg tænkte lige præcis at det var noget jeg skulle tvinge dig til at vi skulle lege når jeg kommer hjem, proxy away, det er meningen med det :D

Man kan få reglerne for en billig penge på Amazon, en fin lille bog i A5-format med alt hvad man skal bruge.

Andre har allerede skrevet om det her (toldvæsnet skulle åbenbart lige kigge et par uger i bogen før de besluttede sig til at den ikke var farlig eller lavet af penge og sendte den til mig, curses!), så jeg gad ikke lave den store gennemgang.

Grundsystemet er det samme som AE-WWII, så der er der ikke så meget andet at skrive om end at det virker ganske godt. Og så er det ellers bare fyldt med aliens, lasher blashters, space age tech kliché-udstyr, dusørjægere og pirater. Weee!

Stunke

"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Anaxagorax

You got it!

Og man kan lave alt fra crews på een model og op til omkring tyve stykker hvis man vil det, så der er ikke mange begrænsninger.

Snart skulle der også komme gratis regler for nogle critters-lignende aliens og store monsteraliens og flere gode sager.

Grobut

Det vil jeg også være med til!! Bestiller bog med det samme!
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Taoregorn

Er det rigtigt at det koster det samme at udstyre en model med mekaniske ben eller mekaniske ben og flyveri!?

Anaxagorax

Mekaniske ben og flyvebæltet tæller begge som et stykke gear, så de kræver et valg hver jo. Hvis du mener bonus du får for dem og at de overlapper hinanden, så husk på restriktionerne der er for typer af gear, som har indflydelse på hvad du ellers kan tage udover.

Men har ikke bogen med detaljerne her, kun stabler af tyske opsamlingsalbums med førkrigstidskopuleringsblues og begravelsesmarcher der skal katalogiseres. I kid thee not.

Stunke

Quote from: Anaxagorax on 22 October, 2010, 10:48:47
... stabler af tyske opsamlingsalbums med førkrigstidskopuleringsblues ...

Stabler ligefrem?
Ikke bare sådan... to, tre stykker?
- Adolf Hitler

Grobut

Så er der sgi bestilt bog til Frededrengen og mig :)

Anaxagorax

Yay! Det bliver spas :)

Quote from: Stunke on 22 October, 2010, 11:04:19
Stabler ligefrem?
Ikke bare sådan... to, tre stykker?

Små stabler. Men ikke desto mindre stabler.

De er inddelt efter årstal. Jeg er igang med 1926-1936.

FatherNurgle

Fuck jer svin!  >:(

Jeg skal ikke spille flere spil, så stop med at tale om nye spil og alle deres fortræffeligheder.

Tak!

Belial

Quote from: FatherNurgle on 22 October, 2010, 11:15:13
Jeg skal ikke spille flere spil, så stop med at tale om nye spil og alle deres fortræffeligheder.

+1

Men det ender nok alligvel med.... arh pis.

Rigtig fin figur. Jeg tror nu jeg vil se om jeg ikke har noget i gemmerne som kan bruges (got to save a buck).

MVH

Belial

Grobut

Tak!

LOL, luk røven... du falder alligevel i ;)

Og det smukke her er jo at du bare kan bruge nogen af den million dukker du allerede har under sengen :)

Anaxagorax

Quote from: Anaxagorax on 22 October, 2010, 10:06:44
een model

Een model. 1. En hel model. < 2.

Selv Daniel burde kunne klare det på et par uger måneder! Op på vognen! :D

Belial

Men hvor mange modeller ville i anbefale for at gøre liiidt sjovere?

Kunne forestille mig at et spil med 1 model mod 1 model ville blive... meget lidt inspirerende.

MVH

Belial

Anaxagorax

Ja, det ville det nok, for den sags skyld også hvis der kun er en enkelt model på bare en af siderne ville jeg tro.

Men så snart det kommer op på 4-5 stykker bliver det nok lidt mere underholdende :)

TF Riley

Tak!

Så er det godt, at du kan låne min bog. Har også lige bestilt ;D

Anaxagorax

TF Riley

Quote from: Taoregorn on 22 October, 2010, 15:33:00
Så fald jeg også i. Jeg bestilte:

Hahahaha, jeg må sgu få malet mine eminente space tudser, så de kan battle dine kattemisser til Horisont :)

Taoregorn

Haha! Bare vent. Jeg skal bare lige knække koden og laver en über liste og ødelægge spillet for alle andre... hov nej vent - det er ikke epic boardet det her!

Sadomator

Quote from: TF Riley on 22 October, 2010, 15:51:17

Hahahaha, jeg må sgu få malet mine eminente space tudser, så de kan battle dine kattemisser til Horisont :)

Hvilke rumtudser er det? Du har vel ikke Space Slann liggende?  :o

FatherNurgle