News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

AE Bounty: Lurendrejere og stratenrøvere

Started by Anaxagorax, 21 October, 2010, 22:04:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sadomator

Øv bøv, jeg har kun fået samlet én Space Slann indtil nu, men når man kun skal bruge en model til AE Bounty, så går det jo nok, ha ha ha

Frede

Men prøv at spørge ham hvor meget guld han måtte bløde for de Slann... ;)

- F -

Taoregorn

Quote from: Frede on 22 October, 2010, 20:26:24

- F -

Han har i hvert fald ikke vundet dem i en drikkekonkurrence! ;D

TF Riley

Quote from: Taoregorn on 22 October, 2010, 20:41:33

- F -

Hvis jeg husker rigtigt, var der ingen vindere den aften - altså måske lige Frede eller Nicolai, men de tæller jo ikke, når de ikke drikker (så meget) ;)

Taoregorn

Quote from: TF Riley on 25 October, 2010, 22:46:11
Quote from: Taoregorn on 22 October, 2010, 20:41:33

- F -

Too true!

Jeg venter i øvrigt spændt på mine figs fra Mega Miniatures. Han startede med at fucke op i betalingen, men undskyldte og skrev at han havde haft 18.000 i løbet af sit firmatid. Så han kunne ikke LIIIIGE huske hvem der var hvem, når han sendte invoices ud. Hahaha. (jeg bad om en samlet invoice, hvilket han så lavede automatisk og bagefter skrev han at han sagtens kunne lave en...)

Hvis jeg husker rigtigt, var der ingen vindere den aften - altså måske lige Frede eller Nicolai, men de tæller jo ikke, når de ikke drikker (så meget) ;)

Anaxagorax

Næste lurifaks er en Arges. Jeg kunne ikke rigtig få den malet og til at fungere som jeg egentlig ville have den, men det går nok. Den er ikke blandt mine favoritfigurer af dem til spillet, men det var en af de få der var på forudbestilling mens der var Gencon, så med røg den.

Det var de eneste jeg har indtil videre, jeg havde egentlig håbet på at min næste ordre var kommet nu, men sådan skulle det ikke være. Der skulle gerne komme en rigtig fin Nikkar, en endnu finere Limax og et par stykker mere, så nu er det bare med at stirre olmt på postkassen indtil de dukker op.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Belial

Han er dælme sej.

Er der nogle low tech bounty hunters? Har nemlig en bunke Canids (orks med ulve hoveder), som jeg tror kunne blive til noget fornuftigt (uden at kende et hak til reglerne).

MVH

Belial

Anaxagorax

Quote from: Anaxagorax on 21 October, 2010, 22:04:35
Man kan bruge lige de figurer man lyster til dette fine lille spil...

:D

Våbenbeskrivelserne i spillet er meget generelle og lægger op til at man finder det der passer bedst med hvad man nu vil have. Der er så både fordele og ulemper ved alle valg når man sammenligner dem med hinanden, så man kan vælge om man vil kunne skyde langt, hårdt, hurtigt eller bare vælge det man synes ville passe bedst til hvad der nu er på ens modeller.

Der er så forskellige basis-crews man kan vælge imellem, Bounty Hunters (få, hårde), Mercenaries (flere, knap så hårde) eller Pirates (flest, ikke særlig hårde), og flere er på vej i Darksons nyhedsbrev.

Belial

Quote from: Anaxagorax on 30 October, 2010, 20:32:56
Man kan bruge lige de figurer man lyster til dette fine lille spil...

:D

Ja, ja. Folk med bedre hukommelse end mig burde skydes. Jeg bliver frygtelige alene tror jeg.

Men så er det nok en slags mercs jeg har gang i så. :)

MVH

Belial

Anaxagorax

Det nye OTW #18 er kommet og der er allerede den første udvidelse med til AE Bounty, de små critters-agtige Banes (og en meget vigtig errata til Articulated Weapon Harness).

Darkson har vist haft lidt problemer med deres hjemmeside, så indtil videre har de bare lagt det ud på deres forum her.

Anaxagorax

Hvilken farve skal min nikkars pels have? Jeg hælder mest til noget naturligt, så det er til at se forskel på aliens og deres rustning/tøj, som til gengæld gerne må være i fareveladeeksplosionspulpscififarver, men om det skal være hvid, brun, sort, gullig eller whatnot ved jeg ikke.

Nogle gode idéer?

Taoregorn

Jeg ser en grå wookie med engelskgrønne bælter og armour pads og mørkerød  (mechrite), gul og metalfarvet skyder.

klik for større billede

Belial

Anaxagorax

Dejligt at se man har dedikerede læsere, det lyder faktisk ganske fornuftigt Thorbjørn! Nu sad jeg og rodede rundt efter den der gråbrune du nævner og fandt deres grågrønne i stedet, det var måske også en idé, så bliver den ikke så wookie-agtig.

Star Wars sutter klunker. Så hellere skødehund.

Mouse

Quote from: Anaxagorax on 17 November, 2010, 21:00:16

Tænk, engang troede jeg at du var en fin fyr. Nu ser jeg tydeligt at du er en kvinde!
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Taoregorn

Dejligt at se man har dedikerede læsere, det lyder faktisk ganske fornuftigt Thorbjørn! Nu sad jeg og rodede rundt efter den der gråbrune du nævner og fandt deres grågrønne i stedet,

Grågrøn med et lysere "våd" drybrush (jeg sagde d ordet!) oven på ville også blive godt tror jeg. Jeg bruger lidt for mange forskellige brands maling, så jeg kan ærligt ikke huske ret mange af navnene længere, men måske er det tharnwood green (eller grey... eller brown) du mener?

Anaxagorax

Thornwood Green var det jeg mener ja, det er en rigtig fin farve. Den er nok lidt mørk at have som udgangspunkt jo, så måske den bare skal bruges i skygger og så have en Battledress Green som basis?

Jeg må nok teste det lidt :)

Quote from: Mouse on 18 November, 2010, 12:01:15

Tænk, engang troede jeg at du var en fin fyr. Nu ser jeg tydeligt at du er en kvinde!

Men stadig en fin een eller hyr? ;)

Fantasyrumsæbeopera er bare ikke lige min kop the, det er da fin underholdning med lasher blashters og rumskibe ind imellem, men det er lidt for fesent i længden for min smag og alt for fyldt med dårlig comic relief, tuderi og fårking ewoks.

Taoregorn

Quote from: Anaxagorax on 18 November, 2010, 12:37:11
Fantasyrumsæbeopera er bare ikke lige min kop the, det er da fin underholdning med lasher blashters og rumskibe ind imellem, men det er lidt for fesent i længden for min smag og alt for fyldt med dårlig comic relief, tuderi og fårking ewoks.

Here's to an Aliens vs. Star Wars ;-)

Anaxagorax

Maelstrom er i tillæg til AE-WWII nu også begyndt at sælge AE Bounty, endda til en fornuftig pris. Så nu skulle det endelig være til at få fat på uden at skulle enten bestille det helt fra den anden side af Atlanten eller betale hæslig overpris fra Tyskland.

Player1

Quote from: Anaxagorax on 18 November, 2010, 12:37:11Fantasyrumsæbeopera er bare ikke lige min kop the, det er da fin underholdning med lasher blashters og rumskibe ind imellem, men det er lidt for fesent i længden for min smag og alt for fyldt med dårlig comic relief, tuderi og fårking ewoks.
At det er gammelt gør det heller ikke nødvendigvis godt. Jeg synes folk har en tendens til at elske Star Wars, fordi de gjorde det dengang de var små.
De film er altså ikke så interessante mere. De er virkeligt langsomme i forhold til moderne film, jeg har tendens til altid at falde i søvn til dem.

Honsou

Buck tooth George. :)

Har hverken hørt eller læst ordet stratenrøver siden D&D dagene, og så kort efter, da udtrykket blev brugt i flæng, for dets grinagtighed. :)

Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!