Rigtig fed weekend. Jeg så det faktisk ikke rigtig som en turnering med mere som en weekend med en masse warhammer og hygge. Mit hold havde heller ingen ambitioner om at vi skulle vinde. Rasmus og jeg tog lige et spil Warhammer i sidste uge da vi fandt ud af vi kom med på afbud. Det var Rasmus’s først 8ed spil og kun mit nummer 3. Så tænkte bare jeg skulle have lidt træning og vi skiftede derfor også hære i løbet af turneringen. Det var først om morgen før sidste spil, Stefan kom og sagde at vi lå nummer 1 og vi skulle spille imod nummer 2. Lidt heldigt ramt at de 2 top hold skulle mødes i sidste runde, eller god planlægning måske. Hvis jeg havde vidst vi lå til at vinde turneringen havde jeg nok ikke give op og lade min modstander vinde 20-0 natten før, så jeg kunne komme i seng og sov.
Det må være eneste kritikpunkt at kampene lå lige sent nok, måske der var en for meget. I hvert fald var jeg meget træt sidste kamp lørdag og det samme var min modstander, så det spil var ikke supersjovt. Jeg stoppede det også i tur 3 eller 4, da ingen ting gik min vej og jeg stod til at tabe stort alligevel, så tænkte der ikke var nogen grund til at forlængere smerten.
Vi startede med 128 guld, købte hære for 23 guld og sluttede med 20 guld og en først plads.