News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Jeg har gjort noget virkelig sært...

Started by Hjarl, 09 November, 2010, 20:45:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hjarl

Der skete noget virkelig underligt i går ???

Jeg købte 12 Necron warriors. Why? I dont know! Jeg stod nede i Dragons Lair og pludselig var det som om tiden og verden forsvandt omkring mig. Da jeg kom til mig selv sad jeg i bussen på vej hjem med en pose i hånden. I posen lå der en kasse med 12 Necron warriors og en æld gammel tekst, skrevet i arcane runer på papyrus. Da jeg fik oversat de gamle tegn, opdagede jeg den grufulde sandhed..  Der stod "Codex: Necrons".....

NOOOOOOO I HAVE LOST MY MIND!!!

Martin Iversen

Waaaaay behind .....

Hare

 HA HA HA, det var squ et godt grin du gav mig der, om ikke andet så fik JEG da noget for pengene ;D ;D ;D

VSH

Uha det lyder alvorligt... Måske kan du bytte dem til et par firkantede baser her på boardet  :P

Omvendt så prøv da bare at samle og male dem... Hvis du tager det roligt, så har du først en hær, samtidig med at der kommer et nyt og brugbart codex...

/VSH
Rogue Trader IRL - Nicolai Arvedsen
Medlem af WarZone Horsens
blog


Hjarl

Quote from: Taoregorn on 10 November, 2010, 06:32:19
Det er da en sikker investering! Necrons er jo ringe nu, så i deres næste bog bliver de helt vilde.

Ja med mindre power-conjuncturen gør noget helt uventet så står de da til at bliver ret insane :) Den vinkel havde jeg ikke lige overvejet. Din post fik mig også lige til at tjekke div. rumor posts på whineseer.com om der var noget necron allerede nu. Og der er faktisk en del. Det meste af det er sku desværre nok wishlisting hvis ´dexet først er sat til midten af 2011.

Personligt håber jeg på necron skimmers a´la (BattleStar Galactica) Cylon Raider/Heavy Raider ;D

Hjarl

Nogen af jer der er stødt på billeder af necrons hvor det grønne plastic gauss "rør" er blevet malet? Jeg syntes simpelthen det ser så "lego" agtigt ud.

Jeg havde en ide om at man kunne lave en slag "gem effect" på røret. Så kunne man lave det i forskellige farver pr squad og så lade gauss-rør farven fungere som squad markings ?

Will it work ?

Ryback

God idé at male det grønne lego plastic over. Du kan overveje at lakere området shiny, når du er færdig. Jeg tror dog, at "squad markings" med forskellig farvet Gauss energi kan blive lige en tand for pang - jeg synes, det visuelt fede ved Necrons er deres ensartethed.
Det kan godt være reglerne ikke er up to date, men figurerne (- Pariahs) er imo stadig helt ok.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Hjarl

Ja det kan godt være ideen med squad markings bliver for meget. Så skal der ihvertfald være et andet visuelt indtryk der meget tydeligt binder hæren sammen og squadmarking skal være subtile nok, til at det ikke som du siger, "bliver for pang".

Det skal nok prøves... Så må det vise sig om metal farver er "stærke nok" til at binde det hele sammen. Måske hvis man også laver et tydeligt tema på baserne ?

Ablabab

Der er vist et par Necron-spillere, der har bestilt de der lyssværds-pinde online (lego.com?) til en krone eller to stykket - de har vist den rigtige tykkelse og skal bare klippes lidt til i enderne. Der burde i hvert fald være rig mulighed for et par farvekombinationer.
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Frede

Jeg har set nogen som har lavet squad markings, med forskellige farver "necronkrystaller" på baserne. Det syntes jeg fungerede ret godt.

- F -

Hjarl

Så blev de endelig samlet og grundet. Der blev skåret lidt i deres ben for at give dem nogle lidt anderledes poses, end dem de har som standard, for de er satme kedelige.

Der er faktisk også blevet malet en testmodel som jeg lige smider et billede op af så snart jeg er hjemme fra arbejde. Jeg er selv ganske godt tilfreds med den, men der er ingen tvivl om at der er plads til forbedringer i min teknik til at male "gauss-røret" med tilhørende light effects. Ser frem til at få billedet op :)

Dexo

Hvis jeg skulle male en Necron hær så tror jeg vil lavet et tema over General Grievous fra Starwars Episode 3

Jeg syntes at modellern ligner nok til at det kunne fungere.



Hjarl

Quote from: Hare on 24 November, 2010, 09:59:38
Lidt ligesom dem her?

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=37833.0

Nej ikke helt :) (de ser ellers fede ud dem du linker til)

Kan se på dem her, at det stadig er hensigten at der skal bruges de almindelige grønne gennemsigtige "gaussrør". Jeg er gået i en lidt anden retning ;)

Hjarl

Sådan her:



klassisk metal necron look, men med et tvist :)

Hjarl

Ingen comments? For meget Mace Windu love parade med lilla gauss effekt? Eller er det et cool alternativ til de almindelige grønne standard rør?

Selv er jeg ganske godt tilfreds... skal bare ha øvet mig lidt mere på lys effekten.

Dexo

Quote from: Hjarl on 25 November, 2010, 08:18:33
Selv er jeg ganske godt tilfreds... skal bare ha øvet mig lidt mere på lys effekten.

Husk at lys-kilden altid er lyserer ind effekten, det har du "glemt" ved øjnene og nu virker det som om han har små lamper i kinderne :)

Hvis du male øjnene med samme farve som kind highlightet og der efter giver dem et skullwhite highlight  så vil det virke.

leahciM

Jeg kan godt lide det  :)

Objekt Source Lighting er niceness  8)

Og slippe for de grønne hæslige gennemsigtige rør = win.

Flere vinkler ville dog ikke være helt af vejen.

Eneste kritik jeg har er basen  :-\
Synes der er for mange store sten..

Hjarl

#19
Quote from: leahciM on 25 November, 2010, 08:32:44
Jeg kan godt lide det  :)

Objekt Source Lighting er niceness  8)

Og slippe for de grønne hæslige gennemsigtige rør = win.

Flere vinkler ville dog ikke være helt af vejen.

Eneste kritik jeg har er basen  :-\
Synes der er for mange store sten..


Du er alt for afdæmpet i din kritik af basen. Den er flat-out pisse grim og skal laves om, hader den selv...

Hvilken type base passer godt till så metalisk en figur ?

leahciM

Hehe okay  :P

Næsten alt kan gå synes jeg.

Ofte ser man Necrons med gold ørken. små sten, ingen græs. Synes det er kedeligt.

Sne-baser ser man sjældent  ;D


Hare

Han er blevet fin  ;D, dejligt at se andet end neon grønne gauss. Basen behøver vist ikke yderligere kommentarer...

Honsou

Fed necron!! Mal resten og kom på besøg! :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Laranor

Fed figur. Keep 'em comming!!! Og som andre, og du selv, har sagt mht. basen, det kan gøres bedre.
Må jeg foreslå noget halv fint sand, malet i vinterfarver krydret med noget sne effekt?
Quote from: marjedi
Heldigvis er bedste våben mod spam, en kniv og gaffel