News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Jeg har gjort noget virkelig sært...

Started by Hjarl, 09 November, 2010, 20:45:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carstone

Damn, den er virkeligt fed den necron.

Synes den holder, men basen... Det har de andre sagt  :P

Sne ville virke :)

Inmate

Jeg synes det rart at se et nyt farveskema til necron... jeg synes det holder!
Strategy without tactics is the slowest route to victory. Tactics without strategy is the noise before defeat.

Hjarl

The circle is complete... Projektet kom aldrig rigtig af banen, så nu er alle mine necrons sat til salg her:


http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=63460.0