News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Velkommen - og lidt status

Started by VonPanne, 12 November, 2010, 20:48:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VonPanne

Vi har valgt at åbne dette board lidt tidligt selvom vi ikke har regler, tilmelding, mm. helt klar endnu, da vi som nævnt i den anden tråd søger input til restriktionerne og det ikke kan gå hurtigt nok med at få dem på plads :)

Vi vil løbende komme med ekstra info efterhånden som tingene bliver klar. Kampagnereglerne forventer vi er på plads i næste uge (se anden tråd for info om ændringerne), og der satser vi også på at åbne for tilmeldingen. Beklager at det måske virker lidt rodet, men vi mener at vi har nok erfaring med at holde Lethian til at det nok skal blive et super arrangement på trods af en lidt "bumpy" start ;)

Kreon

Har I et bud på, hvornår I går i luften med tilmeldinger?

Kreon

VonPanne

Jeg skal beklage at jeg har været dårlig til at melde status ud. Vi har haft et udestående med at få en madaftale på plads, og det har trukket længere ud end forventet. Hvis ikke der kommer andre forhindringer i vejen, skulle jeg gerne få offentliggjort kampagneregler, restriktioner og åbnet for tilmelding en gang i aften :)

VonPanne

Det blev til restriktioner og åbning for tilmelding i aften. Kampagnereglerne og diverse løse ting skulle meget gerne følge i morgen aften.

VonPanne

Det er super at se så mange tilmeldte allerede nu - 15 stk. på 24 timer er sgu ikke dårligt, så mange tak for opbakningen :)

Beklageligvis, så tog det længere tid at få tilrettet kampagnereglerne end forventet, så de kommer først i weekenden, meeen mon ikke det går. De sidste restriktionstilretninger kan måske også komme til at vente lidt endnu.