News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Hva' skete der?

Started by Taoregorn, 15 November, 2010, 09:21:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Fik folk fatigue? Synes maleriet herinde døde helt.

For mit eget vedkommende har Horisont projekter slugt al min tid..

Frede

Jeg har også været ved at male noget til Horisont.

Og min faste Epic modstander har også haft travlt med horisont projekter, så det er ikke blevet til så meget Epic spilleri.

Derudover har jeg haft travlt med at blive dræbt af mumier, tåge rundt i ørkener og dræbe kæmpe skorpioner og Dune inspirerede orme. Sammen med 62 heroiske ex slaver....

- F -

TF Riley

Jeg har fået job og en sød kæreste, så maleriet er lidt på standby. Har dog gang i en enkelt Warlord og lidt overraskelser til min kommende "der var engang"-tråd :) Plus der bliver bygget Necromunda-gang!

Taoregorn

Quote from: TF Riley on 15 November, 2010, 09:52:55
Jeg har fået job og en sød kæreste,

Fåk en nørdet undskyldning!

Quote from: Frede on 15 November, 2010, 09:52:02
Jeg har også været ved at male noget til Horisont.

Og min faste Epic modstander har også haft travlt med horisont projekter, så det er ikke blevet til så meget Epic spilleri.

Derudover har jeg haft travlt med at blive dræbt af mumier, tåge rundt i ørkener og dræbe kæmpe skorpioner og Dune inspirerede orme. Sammen med 62 heroiske ex slaver....

- F -

OK jeg har fuld forståelse!

Frede

Men jeg kan da afsløre at jeg har testmalet et par baser Space wolves mariner og bygget endnu en warlord titan. Men jeg har været for doven til at tage billeder.

- F -

Speaker to Machines

Jeg blev lidt distraheret da mine Greatcoat Shock Troopers ankom...

Men jeg har da netop fået færdiggjort lidt artilleri, så helt i stå er jeg vel ikke.  Pics i de relevante tråde :)
Stephan Dahl

Nuka

Jeg har travlt med at få færdiggjort min AM-PDF hær til weekenden(mit andet spil under disse fantastiske 'nye' regler) Når den hær er malet har jeg en røvfuld space marines der skal have en klat maling, figurer fra fra 1-3 edition af grundspillet. Derefter venter mine titaner(imperator, 4-5 warlords, 2 reaver samt 4 warhounds) på en kærlig overhaling.

Når det er slut har jeg igen en undskyldning for at købe flere figurer igen  :o

Belial

Nogen sagde at Titans var til grin.... dixi.

MVH

Belial

Taoregorn

Dixi — popular Latin expression, literally translated as "I have spoken". When used, it usually means: "I have said all that I had to say and thus the argument is settled"

Sadomator

Ja, jeg er i gang med en masse andet...

Spicker