News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Afstemning: "R.I.P"

Started by kmnbrush, 22 November, 2010, 00:39:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvilken dukke er malet bedst og kommet med en fantasifuld fortolkning på udfordringen?

Entry 1 - "R.I.P. - Rock in Peace"
58 (65.9%)
Entry 2 - "R.I.P. - Rust In Peace/Rusted in place"
30 (34.1%)

Total Members Voted: 88

Voting closed: 28 November, 2010, 00:39:54

kmnbrush

Så oprendte deadlinen for denne udfordring, og der skal nu afgives stemmer.

Formuleringen lød:
"Overskriften til næste udfordring er: R.I.P
Disse tre bogstaver kan anskues på traditionel vis, eller man kan komme med sin egen fortolkning.
Emnet "R.I.P" kan spænde fra et gravsted til en sovede drage, fra The Grim Reaper til en kendt 1/3 af en nævenyttig trio fra andeby, eller sågår til en fuldstændig rustsmadret nurgle Rhino m. reference til en Megadeth skive."

Afstemningen kører til og med Lørdag d. 27 November.
Afgiv din stemme på en af følgende dukker:

Entry 1 - "R.I.P. - Rock in Peace"

Entry 2 - "R.I.P. - Rust In Peace/Rusted in place"

Male Blog (R.I.P) - CMON

Waaargh

Har stemt på rock n roll dværgen. Farverne hænger bedre sammen her.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Mouse

Jeg har stemt Chaos Dværg. Rustfyren er super super fed, men en chaos-rock-dværg er jo lavet af det samme grundstof som vikinger..
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

merlin

1 point on the dwarf, jeg er vild med flammerne på kappen. ;D

kmnbrush

Så er afstemningen slut, og flertallet har talt.
Vinderen er......

Clam med hans super fede Rock in Peace

Det var helt klart den bedste dukke, og jeg må da indrømme jeg også stemte på den.  :)

Et stort tillykke herfra, og du har hermed retten til at komme med den næste udfordring.
Male Blog (R.I.P) - CMON

clam

Ja, men mange tak så :D - glad for at han fald i smag hos så mange af jer.

Personligt, kunne jeg nu godt lide den rust-fyr - og vil meget gerne høre lidt om, hvordan du har opnået et så realistisk "look".

Jeg må jo så lige lægge hoved i blød. Ville egentlig have det forestående årlige stress helvede som tema, men kan se, at I havde "Højtid" som tema sidste år, ved samme tid. Så må lige prøve at finde på noget andet.