News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Jeg skal ikke til at spille Blindwater Congregation

Started by Anaxagorax, 22 November, 2010, 21:06:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anaxagorax

... for efter først at have skaffet sig af med alle de ligegyldige 40K-hære og småprojekter da jeg skulle flytte udenlands og siden da også har solgt mine Cygnar og et par andre ting, som jeg næsten aldrig har fået spillet med alligevel og helt sikkert aldrig ville få malet, så er der endelig ved at være en fornuftig og nogenlunde overskuelig mængde figurer tilbage. Så ville det da være fjollet at begynde på noget nyt, ville det ikke?

Så fik vi det på plads.

I dag har jeg malet en Croak Hunter. Jeg er ret begejstret for den her figur, den er simpelthen så nuttet og man kan jo ikke lade være med at holde af en vred frø.

Mon ikke også det ville være sjovt at male een i grøn? Og i lilla måske? Havde jeg ikke også nogle Bog Trogs liggende et sted? Hmm.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Taoregorn

Jaaah! Den er flot.

Jeg har også helt vildt lyst til at købe og male nogen af de figurer. Eneste problem er at jeg ikke gider at spille HORDES, da folk der spiller det er nogen fæ. Haha. Nej ok det skrev jeg bare for at give hjertestop til dem der kan få det af det.

Belial

Crash vogn afsted til Nicolai....  ;D

Cool frø og ja du skal da male en hel flok af dem.

MVH

Belial

kmnbrush

Lækker frø, men jeg synes godt den kunne tåle lidt mere highlight omkring hagen, maven og evt. knæ mm. (det kan dog være billedet der snyder)
Male Blog (R.I.P) - CMON

Anaxagorax

Man kan ikke se farverne så godt nej, det er lidt øv. Både hagen og maven er oppe i ~25/75 Arcane Blue/Frostbite fra Meredius Blue, men det glider lidt sammen på billedet kan jeg godt se.

Nu fik jeg netop besked om at den næste frø er på vej. Grøn eller lilla mon? :)

kmnbrush

Jeg stemmer på lilla, en ikke alt for mørk lilla evt. med et hint af grålige nuancer i highlights.
Male Blog (R.I.P) - CMON

Anaxagorax

Det lyder som en udemærket idé!

Jeg har siddet og kigget lidt på billeder af frøer og der er også nogle fine orange med lilla arme og ben, det var måske også en mulighed. Og en rød med blå pletter og en gul med grønne ben og en lyserød med lilla pletter og...

Det kan være jeg bare skal bestille treds figurer med det samme.

Jaenz

Poison-dart frog ville være skægt, og jeg tror at støvet grøn+khemrihvid på undersiden ville være oldschool og fedt også

Stunke

Hvor mange krokodiller og shamaner og store grimme grise og bog trogs har du tilfældigvis liggende så du IKKE kan have en Blindwaterhær?
Altså IKKE have en hær.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Anaxagorax

Altså hvis jeg nu laver et groft overslag, så kunne man godt sige at jeg havde en stor krokodille, en tryllekrokodille, en enhed trogs, et par røgbælgenisser, en trofæjæger og benævnte vrede frø med endnu een på vej, som alle sammen IKKE kan blive til en Blindwater-hær.

Ydermere kan det godt tænkes at der ligger en bestilling eller to, som indeholder modeller, der kan sammensættes med disse med det formål IKKE at lave en spilbar liste ud af det.

Anaxagorax

Sørme om der ikke også lå en flok trogs i en kasse i gemmerne og når nu jeg alligevel have malet på sådan en frø kunne man lige så godt fortsætte med at male på sådan nogle fisk... -e... ting.

Jeg lavede en lynhurtig crash test trog her til aften, der skal rettes lidt til, men idéen er der.

Og med lidt ændring på lyset prøvede jeg også at tage et nyt billede af frøen. Jeg skal ikke lige kunne sige hvor meget bedre det blev.

Stunke

Det er nok meget godt at du ikke er i gang med en synsbesværet vandliste så. Dem kunne jeg nemlig godt tænke mig at spille med. Siden jeg alligevel har 'trogs og nisserne med i alle mine hordeslister alligevel, ville det næsten være fjollet ikke at prøve dem af.
Især nu hvor jeg er fan af krokodillerne og gerne så dem finde noget mere brug.

Din blå frø ser supernice ud på det sidste billede, sigøjneren ser lidt slatten og ikke-Jesper-agtig ud. Gule highlights hjælper.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Honsou

Er Blindwater frogs en ny liste i Hordes?

Mine Cryx kigger på mig hver gang jeg kommer forbi nørdeskabet, med irriterende "hvorfor-skubber-du-os-ikke-rundt-på-et-bord blik".
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Anaxagorax

Jep, det er en Minion Pact.

Og ja, troglodytten skal lige køres over med noget muggent okker, måske en smule svovlgul og så have defineret øjnene ordentligt, så virker det.

Det ville da også være helt fint hvis du bankede dig en krokodilleliste sammen, Frede. Selvom jeg IKKE skal lave mig en sådan een, så kan de altid slås mod Cryx og druider og alle de andre. Var der forresten ikke noget om en Full Metal DP vi snakkede om?

Stunke

Vi har helt sikkert snakket om Full Metal et-eller-andet.
Detaljerne i lige netop den iteration du nævner fortaber sig dog udi glemslens tåger.
- Adolf Hitler

Anaxagorax

Skidefull Metal Double Penetration 2010, hell yeah. Jeg glæder mig allerede.

Her til aften har jeg nuslet lidt videre med troglodytten og nu tror jeg den er ved at være der som jeg vil have den (dshoig).

Stunke

Quote from: Anaxagorax on 24 November, 2010, 23:51:55
Skidefull Metal Double Penetration 2011, hell yeah. Jeg glæder mig allerede.

Fixt.
Kom nu lige hjem først ik'?
- Adolf Hitler

Anaxagorax

Taoregorn

Rigtig fin standard på den bog troll.

Jeg glæder mig til engang at se nogen af dine figurer med fingrene, da nogen af dine billeder får dem til at se lidt fladere ud end de er tror jeg.

Nordmannen

Du kan selv være et bog troll. Er det en sådan en der kommer op fra toalettet?

Ellers kan jeg kun se frem til at Jesper indlader sig på enda en WM/H hær som jeg kan kikke på over nettet, men at han fortsat aldri kommer til mine events her i Oslo er alikevel irriterende. Jeg ser nå at det er fordi han slikker på penselen når han maler sin giftige løvfrø.
Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Anaxagorax

Nej, det er jo dodraugen der kommer op fra toilettet.

Og hvis du ellers lige går igang med at sørge for noget brugbart infrastruktur i den her ødemark, så en togtur på et par timer ikke tager ti eller kræver fårking fly, så kommer jeg valsende.

Nordmannen

Quote from: Anaxagorax on 26 November, 2010, 13:09:37
Nej, det er jo dodraugen der kommer op fra toilettet.

En nær amerikansk slegtning, måske?

Dine tynne unskyldninger forsterker bare mit indtryk af din dårlige samvittighet.
Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Anaxagorax

Så fik jeg malet hele enheden af mosetroglodytter. De var faktisk ret sjove at male.

Nu har jeg både sure fisk og en vred frø, som ikke skal bruges til en Blindwater-hær.

Der går et stykke tid før der bliver malet mere, jeg skal nemlig snart på ferie til det solbeskinnede varme syden.

Taoregorn

Jeg synes de er rigtig fine.

Jeg havde nok forestillet mig at male mine hvide og slimede, men det her virker også godt!

Anaxagorax

Tak, de blev sådan her fordi jeg endelig ville have noget med nogle farver på, i stedet for alt det blegt-brunt-gråt-snask jeg plejer at lave. Det er nok derfor at både frøen og troggerne var så underholdende at male, jeg er slet ikke vant til den slags farvelade. En af dem har endda en turkis og lilla blæksprutte der klamrer sig til måsen!