News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Jeg skal ikke til at spille Blindwater Congregation

Started by Anaxagorax, 22 November, 2010, 21:06:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Honsou

Quote from: Anaxagorax on 26 November, 2010, 13:09:37
Og hvis du ellers lige går igang med at sørge for noget brugbart infrastruktur i den her ødemark, så en togtur på et par timer ikke tager ti eller kræver fårking fly, så kommer jeg valsende.
Skyhøj løn, og lever i billige Norge.... du kan leje dit eget FLY til hjemturen, uden at mærke det på budgetet! :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

kmnbrush

Fint. Jeg kan rigtig godt li' huden, specielt på han med en dille på hovedet.

Quote from: Anaxagorax on 01 December, 2010, 11:26:11
En af dem har endda en turkis og lilla blæksprutte der klamrer sig til måsen!
En detaljer du valgte IKKE at vise dit publikum på billederne  >:(
Med mindre jeg er stære blind, og ovenstående skal ses som at kaffen var lidt for tynd her til formiddag
Male Blog (R.I.P) - CMON

Anaxagorax

Man skal altid sørge for at folk vil have mere jo! Men jeg skal da se om jeg ikke lige kan få taget et billede af det på et tidspunkt. Det skal dog foregå lidt hemmeligt, sådan noget med måse og dyr er forbudt her.

Jeg fandt lige en krokodille. Så malede jeg den. Nu kan den sikkert lege Blackhide Wrastler indtil jeg får købt sådan een.

QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Stunke

Skal du ikke bare spille med to wrastlers når du får fat i den officielle?
Du taler som om du har tænkt dig at erstatte krammedillen dér.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Anaxagorax

Jo, det bliver det nok til. Der skal ihvertfald også bare være plads til kæmpepilskadden og den lidt mindre dille, det ligger på 29 (-6) pts med to Wrastlers så. Det skulle være fint til 50 pts tror jeg, i 35 pts bliver det nok lidt presset.

Medmindre Wrongeye og Snapjaw også skal mases ind i de 50 pts. Figurerne er rigtigt lækre synes jeg, men jeg er ikke rigtig solgt på deres regler, så det bliver sikkert lidt frem og tilbage med dem.

Mouse

Den er fin den der Beloved of Sobek. Hvor har du købt den? Har selv ledt efter en til at være Wrastler #2. Jeg var lidt bekymret om han var lidt for lille, men han ser fin ud på dit billede.

We & Sj er med uden tvivl alle deres point værd. Har nok spillet med dem en del og de har så vidt jeg husker kun svigtet mig 1 gang hvorimod de har vundet mig adskillige spil.
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Anaxagorax

Jeg købte den på ebay for 40 kr, det er lige til at håndtere. Men ellers kan den stadig købes direkte fra Crocodile Games' egen butik.

Størrelsen er helt fin, den passer godt til den store base og er nogenlunde samme højde som en normal Warjack.

Problemet jeg har med Wrongeye og Snapjaw er at de ikke rigtig gør noget, som jeg synes der er voldsomt specielt sammen med de andre diller. De kan rykke frem uden at blive skudt til pulver og så kan de slå på ting, hvilket er fint nok, men en Lesser Warlock med 4 Fury og to offensive spells som det svage punkt sammen med prisen på dem er nok der det halter synes jeg.

Men figurerne er jo unægteligt så fede at de skal anskaffes uanset hvad og det er fint i store spil ikke at skulle holde tilbage med nogen af investeringerne, fordi ens Warlock ikke kan ae så meget vrede ud af sine egne dyr.

kmnbrush

Det er en lækker dille du har begået.

Evt. kunne et andet alternativ, være Canopic Beast fra SmartMax.
Male Blog (R.I.P) - CMON

Anaxagorax

Ja, den er også ret fin! Man skal bare lige lappe på nogle af hullerne i kødet på den, så ville den være en küül gavial-wrastler.

Jeg har mange gange set på de der Smog 1888-figurer og savlet lidt, der er mange lækre imellem (blandt andet en fantastisk varulv). De er bare så rasende dyre at det gør helt ondt og så er de i resin, æv. Men hvad, jeg bukker nok under en eller anden gang alligevel, hvis jeg kender mig selv ret.

TrueRonin

Jeg syntes de Smog 1888 modeller er en lille smule store, men jeg tænker nok at deres werewolf model kan benyttes til bla AE:WWII?
- Nørd med Aspergers Syndrom, er du i tvivl så spørg Google.

Min trader tråd.

Anaxagorax

Det var også det jeg havde i tankerne, den kunne være rigtig fin som leder af et Kaminski-detachment.

Men igen, omkring 200 kr for en figur på omtrent samme størrelse som AE-varulven og så i resin (som jeg ikke er særlig glad for), det lægger lidt en dæmper på købelysten.

rubber

Jeg er personligt meget fristet af aben som Smog 1888 har. Man kan vel sige at jeg har det lidt med aber som du har det med varulve, og denne her er prima(l). Det er bare svært at finde nogen rigtig anvendelse for dem...kigger på min ubrugte Inquisitor regelbog.

Indtil videre har jeg dog fået mit abe-fix, med pulp citys aber, der jo snildt kan bruges til AE-Bounty.

Mvh.

Ps Tog den der SS-ridder helt livet af dig, eller blev den samlet?

Anaxagorax

Jeg rykkede lige svaret over i SS-tråden, her er det diller og fiskemonstre :)

Anaxagorax

merlin

Som overskriften siger:

Jeg skal ikke til at spille Blindwater Congregation, og nej det skal du ikke, du skal igang med Malifaux.

Lækre Croc`s, må sgu være ubehageligt at blive jagtet af krokodiller.

Waaargh

Det er så rigtigt tænkt merlin. Anaxagorax det spil passer fint på dig. Et fuldt crew går på mellem 5 og 10 modeller. Det vil du gerne ;)

So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Anaxagorax

Ja, for jeg har jo slet ikke gang i nok projekter allerede! Der er masser af tid og plads til endnu flere nye ting.

Well, jeg har faktisk kigget på det igennem længere tid, men der er ikke rigtig nogen af figurerne der fænger mig helt vildt, selvom der da er nogle interessante imellem her og der. Det kan jo være der kommer noget der rammer helt plet på et tidspunkt. Jeg er heller ikke helt solgt på western-aspektet eller det der kort-gimmick. Der var nogle stykker der snakkede lidt om måske at begynde på det her, så kan det være man også gerne vil være med alligevel jo :)

merlin

Self.. skal du det, jeg var også lidt skeptisk i starten, men systemet fungerer faktisk ret godt. såååå sæt igang ;D

Anaxagorax

Frugten af aftenens klatteri blev den første trylledille, Calaban the Gravewalker:

Jeg har også fået prøvet et enkelt 35 pts spil med ham mod et Cygnar-skydetelt (av, Siege's feat gør ondt på de stakkels gatormans), det gik egentlig ganske fint. Dillerne er ret sjove at spille med, glæder mig også til at få prøvet Barnabas af, selvom han virker ganske så voldsomt god i forhold til Calaban.

Mouse

Han ser faktisk ret cool ud når han er nedtonet lidt i farver.

Har moret mig en del med at spille ham, omend hans interaktion med featen er lidt mærkværdig.

Barnabas har jeg endnu til gode at prøve.
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Anaxagorax

Ja, hans feat er ikke noget ligefrem fabelagtigt synes jeg. Nærmest sådan lidt dårligt. I værste fald kan det endda give problemer med planlægningen af Fury-forbruget og tvinge ham til at kaste Bone Shaker ud i luften, for ikke at ende med for meget Fury.

Når man så ser på Barnabas' næsten tro kopi af et af de allerbedste feats i hele spillet, hans latterligt gode spell-liste og alle hans andre gode færdigheder, så kan det godt lidt undre hvordan de mener at de to er præcist lige gode.

Men Calaban vinder på sejeste figur synes jeg :)

Anaxagorax

Næste i rækken er en Bull Snapper. Ikke så spændende en figur synes jeg og action-wow!-poseringen hjælper heller ikke på det, men som det indtil videre eneste light beast, møgbillig og med et fantastisk animus skal den jo med hver gang:

Med stormskridt nærmer sig nu det øjeblik, hvor jeg på ingen måde skal spille Blindwater Congregation med en fuldt malet hær.

Nixon

merlin

Fedt crocodille tema, calaban er super sej :D godt malet.
mvh. merlin

Rockstar

Jeg er vild med de meget matte farver, men jeg synes godt nok ikke så godt om selve bullsnapperen.. Det er en underlig position den står i?
Stavefejl i signaturen er noget rod.