News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Jeg skal ikke til at spille Blindwater Congregation

Started by Anaxagorax, 22 November, 2010, 21:06:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anaxagorax

Ja, den er ikke så heldig. Jeg tænker at det nok er noget af et kompromis fra skulptørens side af for at få den til at kunne være på en 40 mm base. Jeg skal ikke kunne sige hvordan det ellers skulle kunne være gjort bedre, men helt køn er den ikke.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Anaxagorax

Næste lilla billede, en Thrullg:

Den er fin til at irritere Warjacks, fjerne dumme upkeeps og så er den jo også ganske ferm til bare at dele tæv ud hvis det endelig skal være.

Belial

Dang. Troede lige det var en tilføjelse til Cthulhu-tråden... indtil jeg læste warjack.

Gusten tingest.

MVH

Belial

Anaxagorax

Han er da et fint monster i sin bedste alder, enhver svigerthrullgs drøm!

Sadomator

Anaxagorax

Det skal jeg nok arrangere, jeg skal bare liiige have de sidste par ting med. Nu er jeg så tæt på at det faktisk kan være jeg bliver helt færdigt med alt det jeg har!* Altså indtil der kommer noget mere jeg absolut ikke kan leve uden :)

*Jinx.

Anaxagorax

Jeg kan ikke lade være med at holde af gnavne kæmpeskildpadder, der brækker sig på folk, så en Ironback Spitter må man jo have med:

Det er en ret fin model synes jeg og en lille god detalje er at dens krop er i to dele med et kugleled imellem, så den er en del mere positioneringsvenlig end man lige tror når man ser den.

merlin

Hard as a rock....., fed model kender den dog ikke stat`s mæssigt.
Godt malet som altid :)

Anaxagorax

Den er ganske fin, den slår ikke så hårdt, men den har mange angreb og den kan spytte giftigt stads i hovedet på folk. Det er ikke sådan at kimse ad jo!

Anaxagorax

Det var da helt utroligt så aktiv jeg er. Gatorman Posse nummer to har i løbet af de sidste par dage fået lidt grundfarver på sig ind imellem de andre ting jeg har fået malet og i dag blev de så helt færdige:

Så kan jeg stille to minimumsenheder eller en fuld enhed. Jeg ville egentlig gerne have en fuld enhed mere, men i stedet for at male to bokse til med det samme tror jeg lige jeg vil vente og se hvad der kommer i Domination. Det kunne lige passe at der kom en masse gode ting, som man alligevel også skal have mast ind i hæren til den tid.

Nixon

Det er nok meget klogt at vente, med mindre du løber tør for ting at male i din iver.

Anaxagorax

Ja, det tror jeg også at jeg gør. Der er alligevel så mange andre ting jeg skal have klattet maling på jo, så det er ikke ligefrem fordi jeg kommer til at mangle noget at lave!

Men Blodige Barnabas er ikke imellem dem, for nu er han nemlig færdig:

Så var begge de magiske diller ihvertfald klaret!

Anaxagorax

Denne aftens arbejde, Totem Hunter. Den her figur købte jeg som det første til Hordes, sammen med en Circle boks, da det udkom, så det var da vist også ved at være på tide han fik noget farve på sig.

For en gangs skyld har jeg lavet en plan og overholdt den! Festivitas. I morgen skal der spilles og med den benhårde maledisciplin det sidste stykke tid har jeg nu fået malet alt det jeg havde sat mig for, så jeg kan stille med det hele malet.

Med sædvanligt fokus har jeg sikkert lyst til at spille med noget andet når morgendagen kommer, hvis jeg kender mig selv ret.

Anaxagorax

Ak ja, de nymalede figurers forbandelse er en kendt sag og en hel hær af dem hjælper ikke på det. Eller at sætte dem op imod henholdsvis Epic Haley og Epic Deneghra i et par Steamroller-scenarier (Slayer'en på billederne er bare et objektiv) for den sags skyld. Så de stakkels diller fik på munden.

Men hyggeligt var det og det er en sjov hær at spille. Glæder mig til at se hvad der kommer til dem i Domination og ellers er der stadig et par småting man godt kunne få malet til dem. Og det er godt nok en masse templates der skal bruges med den hær, så måske man skulle få lavet sig nogle fancy af slagsen til det.

Med alt det maleri overstået tror jeg der skal slappes lidt af med noget andet, der dukkede op i postkassen i går:

Den komplette Headline Publishing-udgave fra '93, en lille smule slidt, men til at leve med, specielt set i lyset af at jeg gaflede mig den til den nette sum af 7 kr på Ebay. Lidt heldig kan man altså også være!

Mouse

De ser fede ud. Hvis du har moret dig så meget med at male dem at du vil prøve igen, ja så har en omgang umalet du gerne må bytte lige over til.
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Stunke

Jesper øøøøh. DU gør det jo helt forkert.
Det er jo meningen at man skal lade bloggen dø, så folk kan genopdage den når der endelig kommer noget nyt til.
Der sker jo ingenting andet end at du poster ting hvis der kommer en lind strøm af opdateringer. Folk læner sig jo bare tilbage og lader sig underholde.

Det dur jo ikke!
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Nordmannen

Quote from: Anaxagorax on 15 May, 2011, 20:51:27

Den komplette Headline Publishing-udgave fra '93, en lille smule slidt, men til at leve med, specielt set i lyset af at jeg gaflede mig den til den nette sum af 7 kr på Ebay. Lidt heldig kan man altså også være!

Den har jeg i en papæske i mine foreldres kælder, fra min Scream of Cachoolo-periode. Den er vildt dårlig!
Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Anaxagorax

Og her gik jeg og troede at det bare var fordi folk var nogle ugidelige kræ. Der kan man bare se. Men det er altså derfor de fleste blogger ligger katatoniske hen, det er bare latent festfyrværkeri, som kun venter på endnu et halvsløret billede eller to? Jeg kan da overveje her om man bare skulle lade spændingen bygge sig op til eksplosive proportioner, sådan lige indtil omkring der solen vokser sig stor og vred og svider alt liv fra overfladen af planeten. Så kan det være der kommer lidt mere respons.

Husum, det kan vi nok se på, jeg skal bare lige være færdig med at male alle mine andre figurer :)

Anaxagorax

Quote from: Nordmannen on 16 May, 2011, 09:06:35
Den har jeg i en papæske i mine foreldres kælder, fra min Scream of Cachoolo-periode. Den er vildt dårlig!

Så ville jeg nok passe på den, folk med bedre smag end dig vil gerne betale gode penge for et pænt eksemplar ;)

Både tidligere og senere udgaver er dog ikke så interessante, der mangler næsten 200 sider.

Stunke

Quote from: Anaxagorax on 16 May, 2011, 09:33:30
... Jeg kan da overveje her om man bare skulle lade spændingen bygge sig op til eksplosive proportioner, sådan lige indtil omkring der solen vokser sig stor og vred og svider alt liv fra overfladen af planeten. Så kan det være der kommer lidt mere respons.
...
Måske lidt før interstellar apokalypse, men du har forstået essensen ser jeg.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Nixon

Respons er en underlig ting, blogs forbruges som alt muligt andet. Jeg går sjælden ind til butikken hvor jeg har købt mine jeans og fortæller dem hvor godt de sidder.

Jeg synes du har nogle fine blogs som jeg læser, men sjælden kommenterer.

Du skal have +5 for at stille med en fuldt malet "ny" hær mod en masse umalt snask.

/N

Ryback

Quote from: Nixon on 16 May, 2011, 14:06:15
+1 herfra.

Godt ser det ud.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Grobut

Quote from: Ryback on 16 May, 2011, 14:32:17
+1 herfra.

Godt ser det ud.

Mvh

Samme her, mine begejstede udbrud ville hurtigt blive udvandede hvis jeg postede hver gang jeg læste i bloggen.

du får en irl kramme ved førstkommende lejlighed!
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

leahciM

Quote from: Ryback on 16 May, 2011, 14:32:17
+1 herfra.

Godt ser det ud.

Mvh

+2

Anaxagorax

Det er da godt at høre at man ihvertfald ikke skriver for helt døve... øh... øjne... i ved hvad jeg mener!