News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

ETC forberedelser 2011

Started by Tzek, 01 December, 2010, 11:54:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tzek

Hej Alle sammen,

Jeg har siddet og kigget lidt på ETC og synes enlig det er en rigtig fed ting. I den forbindelse har jeg overvejet at deltage i kvalifikationerne i år og i samme overbæring kigge på at få afholdt en her i Odense.

I den forbindelse er jeg så lidt nysgerrig i forhold til hvordan det foregår når man udvælger det bedste hold? For vi tager vel først og fremmest til ETC for at vinde?

Jeg kan se det ikke gik så godt for os i 2010, men jeg mener helt klart at vi er i stand til at stille et hold der kan klarer sig bedre.

Belial

Quote from: Tzek on 01 December, 2010, 11:54:10
Jeg kan se det ikke gik så godt for os i 2010, men jeg mener helt klart at vi er i stand til at stille et hold der kan klarer sig bedre.

De var nu ikke så ringe dem der tog afsted. Lidt uheldige på afgørende tidspunkter kunne jeg forstå.

Når hærene bliver SÅ meta-agtige og modstanderne er dygtige, så må held også være en større faktor. Jeg anbefaler en vodoo doktor med hønsefødder og hele pivtøjet.

MVH

Belial

Tzek

Det jeg siger, er at jeg tror på med gode forberedelser og det rigtige hold, så kan Danmark få en væsentlige bedre placering.

Jeg vil også gerne selv kaste noget engagement i det, men inden jeg kaster mig ud i noget kan jeg godt lide at sætte mig ind i hvad det handler om. Altså er det et hygge hold med de spillere man synes passer sammen eller er det et konkurrence hold der tager af sted for at vinde og hvor man vælger folk ud fra at stille de bedste spillere.

Er der valgt en kaptajn for dette år endnu?

Hvordan vælger man de resterende spillere på holdet? Ud over dem der kvaller.

Og hvad vurdere man kandidater ud fra?

Uhh.. det her spændende :D

Excommunicate

Hej

Jeg startede det danske 40k landshold for snart 4 år siden, da vi prøvede at forberede os til ETC 2007. Det blev desværre ikke til noget grundet at det var helt nyt for danskerne at spille uden Army Selection.

Sidste år gik det ikke ligefrem dårligt, men da vi tabte til Tyskland, måtte vi vige 3. pladsen - det var pisse uheldigt, men spillerne til ETC er lige så dygtige som de bedste i Danmark. Det betyder at hyggespillere har en ufattelig lille chance for at vinde kampe. Det hold DK sendte af sted var fyldt med kvalificerede spillere - det er dog ikke nok, for når lige dygtige spillere mødes, så får ting som held en meget afgørende rolle. Normalt kan jeg være ganske uheldig og stadig vinde stort over langt de fleste spillere til danske turneringer (de fleste er jo trods alt hyggespillere og har ikke lagt det samme i det som jeg har). Til ETC bliver et hvert uheldigt slag udnyttet til det yderste af din modstander.

Hvis du ikke, altid, ligger i toppen til danske turneringer, så kan du lige så godt droppe at håbe på en plads på landsholdet - med mindre du virkelig opper dig og vinder en kvalifikationsturnering. På den måde vil du da også have vist dit værd.

Svar på resten af dine spørgsmål finder du ved at kigge videre på forummet her eller under det lukkede ETC forum. Du kan få adgang ved at få fat i en admin.

Mvh
Simon

Stephan

Hej Elmer

Der er efterhånden et par tråde om hvordan man kvalificere sig, og hvordan resten af holdet bliver udvalgt, prøv at læse på det :)

Det første du kan gøre er at arrangere en kval i DLO :)
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Rune Hilbert

Hej!

Fedt med interesse for ETC, også i forbindelse med at få afholdt en kval-turnering i Odense, hvilket (så vidt jeg ved) der ikke er nogen der har meldt sig til at holde endnu.

Kig her http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=43011.0

og på det lukkede ETC forum, som Simon siger :)

Mht. til deltagelse: kom til kvalturneringerne og gør en god figur! Så kan vi møde dig og så dig spille :) Du kan jo også bare vinde en af dem, så er du nemlig garanteret en plads!

Mvh
Rune